Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Osch 24-06-2021

Snelle bezorging (circa 14 uur na bestelling was t er), goede kwaliteit van spullen, eenvoudig bestelproces en vriendelijke aflevering en fijne informatie over de flow tussen bestellen en levering!

B.A. 24-06-2021

Duidelijkheid en snelle afhandeling. Goed en vakkundig geinformeerd door een van de medewerkers!

Michael vB 24-06-2021

De Coolblue website is overzichtelijk en duidelijk. De grote hoeveelheid aan reviews als ook de uitleg van Coolblue medewerkers helpt regelmatig bij beslissingen om iets aan te schaffen.
Er is een grote diversiteit aan producten waardoor er veel keuze en vergelijk mogelijk is.
De installatie service voor witgoed is vakbekwaam en vriendelijk en altijd met een glimlach.

Ik ben Coolblue fan met confetti en al.

Aati 24-06-2021

Vond de website zeer overzichtelijk en de service was top zoals beschreven kreeg ik de e-mails met bezorgtijden en ik werd ook 15 minuten voor tijd gebeld.

Willemijn ten Brinke 24-06-2021

Ik heb een tweede kans koelvriescombinatie gekocht. Vooraf duidelijke foto’s van de schade. Bij levering mocht ik op de stoep de schade eerst nog beoordelen. Ontzettend aardige en behulpzame bezorgers!

Heel erg tevreden met de koelkast, de communicatie en de bezorging.

Jose 24-06-2021

Prima levering, op tijd.
Produkt goed geprijsd en is wat het moet zijn. Info per mail ook duidelijk. Zo hoort online shoppen.

Gerjan 24-06-2021

Snelle bezorging en installatie. Vriendelijke medewerkers en goed advies over overbodig bestelde producten.

Marianne 24-06-2021

De website van Coolblue is helder en overzichtelijk! Ze leveren bovendien heel snel en het product dat ik besteld had (DVD-speler) voldeed aan de verwachtingen en was niet duur. Gewoon top!
MariannedWo 24-06-2021

Ik wil bij nader inzien een 9 geven, want die score past beter.
Maar ik kan mijn eerdere score niet meer aanpassen :-(

Simon 24-06-2021

Eenvoudige site (bestellen) met goede informatie. Daarna belofte waargemaakt qua bezorging en communicatie rondom bezorgen. GewoonTop!

Ipad 24-06-2021

via de site gekocht, snelle levering, netjes verpakt. Wat wil een mens nog meer.

Joost 24-06-2021

Coolblue heeft een zeer snelle service. Zowel voor de levering als de klantenservice. De prijs kwaliteitverhouding is daarmee zeer goed in balans. In de afgelopen jaren verschillende producten aangeschaft die mijn ervaring onderbouwen.

Charlotte 24-06-2021

Snelle levering, genoeg keuze en fijn dat je producten kan vergelijken en meteen de verschillen ziet.

Sandra 24-06-2021

Snelle levering, ontzettend vriendelijke en behulpzame bezorging. Heb met ze gelachen!

m.rewijk 24-06-2021

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
korte wacht tijd bij de afhaal balie
ruime winkel , veel aanbod

Arthur 23-06-2021

Coolblue maakt zijn slogan helemaal waar. Alles voor een glimlach heb ik de hele tijd ervaren vanaf het moment van bestellen tot het moment van afleveren en alles wat daar tussen en daarna plaats vond. Aanrader voor iedereen.

Nicole Hoogeveen 23-06-2021

Ben afgelopen week eerst in de coolblue winkel in Utrecht geweest voor een horloge voor mijn moeder. Wij zijn daar zo goed geholpen dat ik heb besloten de stofzuiger ook bij jullie te kopen. Service staat bij jullie hoog in het vaandel heel fijn!

Ina 23-06-2021

Overzichtelijk webshop, goede vergelijkingsmogelijkheden. Snelle levering - wordt ook nagekomen.

David 23-06-2021

Er word beloofd te bezorgen op zondag. Voor 23:59 besteld morgen in huis. Ik bestelde om 15:45 maar het werd niet iop tijd geleverd maar pas 48 uur later.

Rob 23-06-2021

Ik koop regelmatig apparatuur bij Coolblue. Snelle en betrouwbare levering. Klantvriendelijk en uitstekende logistiek.

Martin 23-06-2021

Nieuwe tv van LG op zondag besteld want de oude ging stuk en op maandag werd de nieuwe al bezorgd! Super! 👍

Wim wijnen 23-06-2021

Ik werd super netjes geholpen. Ik heb voor deze winkel gekozen omdat het dichtbij is. Het artikel dat ik heb aangeschaft was nergens anders goedkoper en coolbleu kon het ook nog eens snel leveren. Ik ga voortaan eerst kijken wat de mogelijkheden van coolbleu zijn.
Super bedankt

Leo 23-06-2021

Duidelijke productuitleg. Zondagavond, besteld, maandagmiddag thuis afgeleverd…. In de tussentijd goed geïnformeerd. Uitstekende samenwerking tussen Coolblue en PostNL. Zeer tevreden, chapeau!!

Paul 23-06-2021

Telefonisch overleg met Cool Blue gehad nadat onze (volle) vriezer het plotseling had begeven. Ik wilde vooral eerlijk horen of de levertijd van 24 uur, mede ivm alle ingewikkeldheden van dit moment, wel echt haalbaar was. Ik kreeg meteen een eerlijk antwoord en zoals ik verwachtte was dat niet zo. De medewerker heeft vervolgens erg zijn best gedaan om de levertijd toch nog een paar dagen naar voren te halen zodat we maar heel kort onderdak voor onze volle vriezer moesten zoeken. De digitale afwikkeling daarna ging snel en efficiënt en ook de melding van de exacte levertijd verliep volgens plan. De afgesproken levertijd was stipt en correct en .....met een glimlach!

Jaap 23-06-2021

Bij coolblue is er een ruime keuze en vergelijking tussen producten mogelijk en hiernaast ook een snelle levering en communicatie

Marianne 23-06-2021

Ik had een bluetooth koptelefoon gekocht. Ik ktrrg hem niet verbonden met de tv. Een geduldige medewerker heeft me alles.laten resetten en laten installeren.
Toen bleek dat ik het volume niet kon verminderen. Opnieuw gebeld. Weer geduldig alles uitgeprobeerd. Bleek dat ik de volumeknopjes met tikjes moest bedienen!
Nou, knap hoor, om dat uit te vinden.
Fantastische service!