Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4007 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

John Peter 28-05-2022

Afgelopen week hebben wij een airfryer gekocht bij Coolblue. Bij deze winkel koop ik al enige jaren electronica en ervaar steeds weer het gemak van eenvoudig producten vinden, vergelijken en reviews doornemen om tot een keuze te komen.
Het bestellen en afrekenen gaat soepel en vervolgens wordt er helder en duidelijk gecommuniceerd over het bezorgmoment. Het product is netjes verpakt bezorgd. Na eerste gebruik ben ik (wederom) gelukkig met de aankoop.

Marie Louise 28-05-2022

Duidelijke site. Bestelling laat in de avond besteld, en netjes de volgende dag al geleverd. Je wordt goed op de hoogte gehouden vd status van de bestelling. Bij mij werd het door een vriendelijke fietskoerier bezorgd.

Judith 28-05-2022

Overzichtelijk shop, makkelijke zoek functies, goede uitleg over het product met reviews erbij. Factuur (met btw) bijgesloten.

van der Zwan 28-05-2022

Zeer uitgebreid aanbod van artikelen. Zeer gunstige prijzen en een bijzonder vlotte en keurige levering van het bestelde artikel.

Koos 28-05-2022

Coolblue heeft altijd ruime keuze en bied een eenvoudige manier om producten met elkaar te vergelijken. Ook de prijzen van de producten zijn vaak lager dan andere aanbieders. Verder bieden ze duidelijkheid wanneer een product geleverd wordt er onder welke wijze van bezorgen. Mijn laatste aangekochte product was er zoals beloofd netjes op tijd en voldoet geheel aan de belofte.

Thanks Coolblue 👍🏻

Jeanine 28-05-2022

Prijsvriendelijk , zeer goede bezorging met vriendelijke en meedenkende bezorgers, artikel was een kado voor onze dochter en haar vriend, hebben daar geweldig op in gespeeld.

Jim 28-05-2022

Het grote voordeel van Coolblue is dat ze doen wat alle andere shops beloven. Voorraad = voorraad, vandaag bestellen morgen leveren. De betalingsmogelijkheid werkt prima en bij levering is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam kortom een dikke tien

M. Nieland 28-05-2022

Had in januari een stofzuiger gekocht en die had het nooit goed gedaan, ik kon zonder pardon te stofzuiger terugsturen en een nieuwe uitzoeken,

Jo 27-05-2022

Mijn wasmachine ging stuk. Bij Coolblue een prima aanbieding gevonden en na bestellen zeer snel geleverd. De twee bezorgers hebben de machine netjes op de plek gezet en geïnstalleerd. Prima service, heel blij mee!

Mau 27-05-2022

Goede service en kooptips, vriendelijk personeel, kwaliteitsproducten met eerlijke recensies

Lida d 27-05-2022

Heel goed geholpen door x. Hij heeft met veel geduld en aandacht geadviseerd in de keuze voor een inductiekookplaat .

Ineke 27-05-2022

Na 2x een goede en klantvriendelijkheid van een grote aankoop ben ik na de laatste aankoop diep teleurgesteld ivm de bezorging/ telefonisch contact op de dag van de levering.
1e belofte in de winkel, de vaatwasser in de keuken eerste verdieping te plaatsen (drive-in woning) oude mee nemen.
2e moeilijk verstaanbare tefoniste hing op en belde niet meer terug.
3e telefonist zou het uitzoeken en mij terugbellen, niet gedaan.
3e telefonist zou in overleg met mij een mail sturen qua tijdstip ivm het verplaatsen van de nieuwe /oude vaatwasser ivm mijn werk, mail nooit ontvangen.
Volgende dag wel zonder een tijdstip vermelding 2 heren om de oude vaatwasser op te halen.
Eind conclusie als senior denk ik 2x na om iets groots te kopen bij coolblue.
Mooie reclame spot maar de werkelijkheid is anders.
Officiele reactie van Coolblue 28-05-2022

Beste Ineke,

Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat enorm jammer om te horen dat het mis is gegaan met je laatste bestelling. Sorry voor dit ongemak.

We kijken graag met je mee of we nog iets voor je kunnen betekenen. Daarom willen we je graag vragen om contact op te nemen met geenglimlach@coolblue.nl. Zodra we een ordernummer van je hebben ontvangen, gaan we verder voor je aan de slag en kijken we met je mee naar een oplossing.

Alvast bedankt en we zien je mail graag tegemoet.

Coolblue

Lilian 27-05-2022

Altijd goed. Service is top. Medewerkers altijd vriendelijk en attent.
Al regelmatig dingen gekocht en ik blijf fan

PCdokter Harderwijk 27-05-2022

Service is vrijwel altijd goed. Medewerkers proberen echt mee te denken. Snelle levering, meestal morgen al in huis. Is voor mij belangrijk omdat ik computers voor klanten repareer. Dan hoef ik mijn klant ook niet lang te laten wachten.

Rudie 27-05-2022

Scherp geprijsde artikelen en een correcte en snelle levering. Ze houden je goed op de hoogte wat betreft de levering. Ook doen ze niet moeilijkals je ooit het verkeerde besteld hebt en het wil omruilen.

Tobias 27-05-2022

Bij coolblue bestellen is altijd een feestje, vanaf het bestellen in de prachtige, mooi gemaakte en snel werkende webshop met enorm veel handige informatie tot het ontvangen. De functie die ik persoonlijk het fijnst vind is dat er pros en cons over producten te vinden zijn op de product pagina. Mocht je het product aanschaffen krijg je genoeg informatie over de verzending, welke altijd snel en zorgvuldig is. Dit in combinatie met alle leuke knipogen die het bedrijf heeft verwerkt, maakt dat ik het altijd een feestje vind om te bestellen.

Jos Gisberts 27-05-2022

Bij de aankoop van apple airpods was geen stekker geleverd waar de wel geleverde aansluitkabels op paste.
Bij de eerder aangeschafte apple apparaten waren wel stekkers geleverd, maar deze zijn onbruikbaar als stekker om de kabels van de nieuwe airpods op aan te sluiten.
Officiele reactie van Coolblue 28-05-2022

Beste Jos,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Het klopt dat Apple ervoor heeft gekozen om tegenwoordig geen thuislader standaard mee te leveren bij hun producten. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Je kunt deze wel apart bestellen op onze website.

Ik wens je wel heel veel plezier met je nieuwe Airpods!

Coolblue

Tanja 27-05-2022

Een fijne winkel met vriendelijk personeel. Ze hebben het apparaat keurig binnen gezet, uitgepakt en wel!

Vincent 27-05-2022

Snelle levering en goede service! Vriendelijke en deskundige medewerkers! Zeer tevreden dus!!

Joyce 27-05-2022

Snel, goede service, vriendelijk personeel, overzichtelijke website, ruim assortiment.

Yvonne 27-05-2022

Fijne site om te zoeken naar het product wat je zoekt ook heel klantvriendelijk en goede service ben heel tevreden en raad het ook zeker aan om bij coolbleu te shoppen

kees Haas de 27-05-2022

Eerst verkeerde smartwatch aangeschaft. Zonder problemen kon ik het toestel omruilen Werd op de hoogte gehouden omdat het toestel dat ik wilde, niet direct leverbaar was. Ook de mail wisseling verliep meer dan vlotjes!! Prettig en een goed geregeld ontvangst in de winkel met ticket en naar de juiste balie gestuurd! Kortom: een plezier om naar Arnhem cool blue te ‘winkelen’

Martin 27-05-2022

Coolblue is wel één van mijn favorieten. Heerlijk thuis uitzoeken wat, welke en waarom je deze wil.
Na bestelling keuze of je wil laten bezorgen of afhalen. Vriendelijk personeel, je gaat met een glimlach de winkel uit

kees Haas de 27-05-2022

Eerst verkeerde smartwatch aangeschaft.
Zonder problemen kon ik het toestel omruilen

Ook de mail wisseling verliep meer dan vlotjes!!

Kortom: een plezier om naar Arnhem cool blue te ‘winkelen’

Rutger 27-05-2022

Vriendelijk en gastvrij personeel, duidelijke en overzichtelijke website, algemene ervaring is goed.
Alleen Coolblue is een stuk duurder dan de concurrenten, anders een hoger cijfer.