Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Raymond Steffen 01-07-2021

shop werkt goed, levering conform verwachting op tijd. Alleen geen mogelijkheid tot accessoires bijkopen.

Leon 01-07-2021

Makkelijke site, met vriendelijke gebruikersinterface. De prijzen zijn wat mij betreft niet meer conform de service die ik gewend was. Maar de tweedekansjes zijn regelmatig interessant.

Ria en Rinus Bruel 01-07-2021

Wij worden altijd blij van Coolblue. Deze winkel hebben wij ooit gevonden, en wij blijven terugkomen. Je wordt vrolijk ontvangen. Krijgt een vriendelijke uiteenzetting van wat je precies besteld hebt. Niks is te veel en als je (zoals wij) iets bent vergeten, sta je niet gelijk voor joker, maar wordt gezegd, probeer het en lukt het niet, dan horen wij het graag en helpen je verder (betreft overzetten gegevens van iPhone naar nieuwe iPhone).

Ger 01-07-2021

Overzichtelijke site, ruime keuze met goede informatie over de producten en snelle levering. Ben tot op heden na meerdere bestellingen dik tevreden over CoolBlue

Marco 01-07-2021

Makkelijk bestellen snelle levering en aardige bezorgers, tevreden over aankoop.

Thijs 01-07-2021

Pakketje besteld, wat per fiets werd afgeleverd. Eerste keer niet thuis, maar na een andere datum online in te hebben gevuld werd het keurig alsnog bezorgd zonder gedoe!

Ans van der Kroef 01-07-2021

De bestelling verliep niet zo goed als gebruikelijk maar op 30 juni 2021 werd het probleem meer dan tot volle tevredenheid opgelost door Erik een deskundig servicegerichte vriendelijke monteur!

Tonnie Hellingwerf 01-07-2021

Omdat er interviews geweest zijn met de eigenaren en service zo hoog in het vaandel staat heb ik gekozen voor Coolblue. Omdat ik voor service ga heb ik de BTW vrije dagen bij mediamarkt laten schieten. Betaal dan liever iets meer. Vandaag bestellen morgen in huis bleek al niet zo te zijn. Moest 4 dagen wachten. Oke ga voor service dan maar even zonder TV. Zou 1 juli gebracht en geinstalleerd worden. Mailtje en bevestiging hierover gekregen en ik zou s-nachts geinformeerd worden hoe laat. Ja hoor geen mail dan maar bellen. Sorry mevrouw foutje in het systeem we kunnen over weer 4 dagen komen. Ik zou ter compensatie, na aandringen, een vergoeding kunnen krijgen van wel € 50,00 WOW en dat voor 2 dagen verlof opnemen en meer te betalen (mediamarkt BTW vrije dagen) ivm verwachte goede service en niet te vergeten mijn hoog opgelopen irritatie en woede. Ik heb per direct mijn bestelling geannuleerd en als klap op de vuurpijl kan ik ook nog eens 3 dagen wachten op het terugstorten van mijn geld. NOOIT meer Coolblue voor mij.

Aad 30-06-2021

Altijd netjes op tijd de bestelling binnen. Cool blues keuze geeft vaak de doorslag in het maken van de keuze, erg content met deze info!

Gerrit-Jan 30-06-2021

Coolblue heeft een snelle bezorging, waarbij jezelf kan kiezen welke dag ze langskomen. Als alternatief kan je zelf je product ophalen of retourneren bij een winkel in de buurt.

Suzanne 30-06-2021

Makkelijk te vinden en makkelijk te bestellen. Goede bijbehorende producten geadviseerd.

Karst 30-06-2021

Fijne website en app, kon snel vinden wat ik zocht. Bestellen ging eenvoudig en de bestelling werd snel bezorgd.

Cato Bax 30-06-2021

Er kwamen 2 goed opgeleide jongemannen ,die in een mum van tijd de nieuwe wasmachine klaarmaakten voor gebruik . Vriendelijk en beleefd

MCvan Vliet 30-06-2021

Fantastische service, lekker nonchalant en hartelijk.
Snelle levering en vrij duidelijke communicatie (soms naar mijn idee nèt iets te veel emails, maar kan niet zoveel kwaad).

AL 30-06-2021

verschrikkelijk klantenservice. Ze hebben twee keer opgehangen terwijl ik nog aan het praten was.

Nola 30-06-2021

goede service. ik heb alleen in het verleden een probleempje gehad. mijn laptop deed raar en om hem te laten repareren zou de helft kosten van wat de laptop heeft gekost… maar toen ik de klantenservice aan de telefoon had werd verteld dat het onder mijn garantie valt….
verder goede service en aardige medewerkers!

Natascha 30-06-2021

De site van Coolblue is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Hierdoor mijn product snel gevonden en besteld. Een snelle service met je online bestelling. Ik ga nu vaker apparatuur via Coolblue kopen, want het bevalt goed. Hoe leuk is dat!

Viona 30-06-2021

Snelle levering, goede prijzen en fijne service. Ik koop vaker apparatuur via Coolblue en dat bevalt goed.

Mieke 30-06-2021

Nu een paar keer hier besteld. Tot nu toe vind ik ze betrouwbaar, snel, niet te duur en ze hebben humor.
Ik begon met zoeken bij een andere online winkel die flink stuntte met de prijzen, maar Coolblue had een vergelijkbare prijs en bood meer producten. Ze hadden precies wat ik zocht en niet duur.
Tot nu toe ook elke keer de volgende dag netjes bezorgd. Daarnaast vind ik o.a. de wachttherapie en tekst op de doos humor hebben.
Helemaal tevreden met coolblue!

Yet 30-06-2021

Duidelijk site , snel gevonden wat ik nodig had voor het beste prijs.
En de levering was snel en goed verpakt.

PeterB 30-06-2021

Goede prijsstelling dus concurrerend. Zeer snelle levering. Zaterdagavond besteld en zondagmiddag geleverd. Super service.

Lotte 30-06-2021

Veel keuze op de site en heel makkelijk producten vergelijken.

Betrouwbaar en heel snel geleverd. Zeer duidelijke communicatie over wanneer mijn bestelling zou komen.

Ik was alleen een heel klein beetje teleurgesteld dat mijn pakket niet in een coolblue doos kwam. Maar eigenlijk vind ik het wel een pluspunt dat er niet onnodig driedubbel verpakt wordt.

Sjaak 30-06-2021

Vandaag besteld de andere dag al geleverd zonder verzendkosten dat is toch heel mooi

Giffel 30-06-2021

Zeer snelle levering en deskundige installateurs. De levering was keurig op de afgesproken tijd en de monteurs waren beleefd, verzorgd en hebben de wasmachine keurig geïnstalleerd. Daarnaast gaven ze nog een paar tips voor onderhoud en gebruik van het nieuwe apparaat.

Suzanne 30-06-2021

Ik was opzoek naar een box voor buiten, waar goed geluid uit komt, lang meegaat en niet te groot. De site is overzichtelijk en ik kon snel vinden waar ik naar zocht. Ik heb gekozen voor een JBL charge box. De reviews die er bij staan zijn zeer positief en dat vind ik erg belangrijk wanneer ik iets koop online. De bezorging was super, ik had het de volgende dag in huis. Ik ben zeer tevreden, en zal coolblue zeker aanraden!