Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Chris 05-01-2023

Direct duidelijk wat hoe wanneer indien je iets bestelt. Mijn product was refurbished. Zat ook in een nieuwe verpakking die heel duidelijk aangeeft dat het een tweedekans betreft.

Wim 05-01-2023

Mooie webshop waar de te zoeken artikelen snel te vinden zijn.
Ook de reviews hebben altijd mijn aandacht. Geven een goede indicatie of het aan de wensen en voorwaarden voldoet.
Verder is de prijs/prestatie-verhouding altijd in orde, en tevens de snelle aflevering.
Ook veel waardering voor de bezorgers. Altijd vriendelijk en correct !!! Chapeau !!!
Coolblue is en blijft mijn favoriete winkel !!!

Ronald Helmes 05-01-2023

Goede keuze en voor een schappelijke prijs. Al meerdere keren besteld bij deze webwinkel en altijd tevreden met de aanschaf.

Rene 05-01-2023

ik heb een steelstofzuiger gekocht, maar 1 dag later stond ie op de site 50 euro goedkoper
Officiele reactie van Coolblue 15-01-2023

Beste Rene,

Het is natuurlijk flink balen als een product kort na aankoop goedkoper wordt.

Onze prijzen veranderen constant op basis van enorm veel factoren. Gelukkig hebben we er bij Coolblue voor gekozen om een prijsverschil binnen 30 dagen na aankoop altijd terug te storten. Ik zie dat dit bij jouw bestelling inmiddels al is gebeurd.

Hopelijk bevalt de steelstofzuiger verder erg goed!

OlafStaal 05-01-2023

Groot assortiment, zelfs incourante(re) artikelen, gemakkelijk bestellen en snelle levering.

Fantastisch Bedrijf 05-01-2023

Jullie website is smooth, service is fantastisch, personeel is sociaal, bestellingen zijn altijd spoedig verzonden en optijd. Fantastisch

Roland Pieters 05-01-2023

Fijne website met duidelijke product omschrijvingen , lekker veel foto's en scherpe prijzen. Verder is er een vlotte levering, alhoewel ik geen haast heb hoor, maar het was snel binnen.

Henry Box 05-01-2023

Cool blue heeft een fantastische service
De Google nest mini is een zeer fijn apparaat

Sil 05-01-2023

Leuke webshop met genoeg keuze en vaak mooie aanbiedingen. Dit keer een 2e kans product besteld. De staat van het product was zoals beloofd en snel geleverd. Ik was er in ieder geval blij mee!

Hero 05-01-2023

Door tip van vriendin bij coolblue terecht gekomen en idd hele snelle en goede levering!!
Ook qua prijs goed t.o.v. andere leveranciers !
Het senseo apparaat bevalt t.n.t. prima (lekker bakje koffie :) en vooral fijn dat je zelf de sterkte kan bepalen!
Gebruiken het apparaat pas 2 dagen dus kan alleen zeggen dat we t.n.t dik tevreden zijn.

Jörn 05-01-2023

Altijd een verademing hoe de service van Coolblue in elkaar steekt. In no time vond ik het product op de site, in no time had ik het product binnen. Helaas was er iets niet helemaal goed en het gekke is dat daar mijn goede ervaring nog beter wordt. Ik kon het makkelijk en gratis terugsturen en kreeg de volgende ochtend meteen bericht dat een vervangend product verzonden was. Geen gedoe, geen lastige vragen of moeilijk doenerij. Gewoon ingenomen, gecheckt en omgeruild. Top!

Ynte 05-01-2023

Super snel en goede service oude machine retour geen werk van alles afgewerkt.

Keeslangsdeweg 05-01-2023

Makkelijk duidelijk en goede service .
Niet zo als de mediamarkt hier heb je een telefoonnummer en red je maar

Roel 05-01-2023

Had op 1 Januari een wasdroger besteld en die werd op 3 Januari netjes afgeleverd, later zag ik op de site dat deze droger in de aanbieding was gegaan en nu dus 200 euro goedkoper is, Coolblue hierover gebeld en zonder problemen gewoon toch nog deze korting gekregen dus ik krijg deze 200 euro netjes terug ! Prima geregeld dus en ook de droger is prima !

Huib Cuperus 05-01-2023

1. Vriendelijke en terzake kundige medewerkers.
2. Goede website.
3. Overzichtelijke en ruim gesorteerde winkels.
4. Winkels liggen centraal en makkelijk te bereiken, goede parkeer faciliteiten.
5. Juiste prijs stelling.

Frits 05-01-2023

Zeer tevreden over Coolblue. Bezorging door Coolblue gaat altijd goed. Bezorging door derde partij niet altijd. Nog nooit problemen gehad die niet vlot opgelost konden worden. Dus zeer tevreden.

Marc 05-01-2023

Retour aangevraagd nog niks gehoord. Ik zou iets binnen 1 werkdag een mail ontvangen maar niks gezien.
Officiele reactie van Coolblue 13-01-2023

Goedemiddag,

Jouw retourmelding is goed binnen gekomen. Voor het retourneren hebben we je op 05-01-2023 een bevestiging en retourlabels toegestuurd waar je het spel mee terug kan sturen.

We gaan er vanuit dat je hiermee voldoende bent geïnformeerd.

Prettig weekend!

Arno 05-01-2023

Snel en netjes afgeleverd wekt goed.de avond ervoor besteld volgende ochtend al netjes en vriendelijk bezorgd

Peter Klokhuis 05-01-2023

Op een hele goeie manier geeft cool blue aan waar jou bestelling is. Zelfs met enige humor. Kan dat zeker waarderen.

John 05-01-2023

Slechte communicatie omtrent het leveren. Tot 3x is er een moment gepland, maar niks bezorgd. Op zich kan dat gebeuren, maar er is geen contact met me opgenomen dat de bezorging niet door gaat. Ik heb steeds zelf moeten bellen met de nodige frustraties ivm het lange wachten bij de klantenservice.
Officiele reactie van Coolblue 13-01-2023

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van je klacht. Wegens grote drukte komen we nu pas aan jouw review toe. Sorry voor het ongemak.

Wat ontzettend vervelend om te horen dat jouw bestelling niet op de gekozen tijd geleverd is. Sorry! Uiteraard doen we ons best om alle bestellingen de volgende dag te leveren als hier voor gekozen is, helaas lukt dit niet altijd. Ook de periode rondom Black Friday en de feestdagen hebben wij en de vervoersbedrijven het drukker dan normaal.

We zien direct dat de bestelling is blijven hangen en nog niet bezorgd is. We hebben de bezorging nu voor morgen ingepland en een tegemoetkoming op je account gezet voor al het ongemak!

Gaat de bezorging morgen niet door, laat het ons dan direct weten via geenglimlach@coolblue.nl door het ordernummer en uitleg hier naar toe te sturen.

Nogmaals onze excuses voor de vertraging!

Gwnjans 05-01-2023

Coolblue is een betrouwbaar en goed bedrijf altijd klant vriendelijk en op tijd met bezorgen. Goede kwaliteit van producten. Ik beveel zeker weten coolblue aan voor elektronica aankopen.

A4K 05-01-2023

Goede, overzichtelijke website met veel informatie en adviezen over de producten.

Kelly 05-01-2023

Een erg prettige zoekfunctie met uitleg voor het kiezen van een geschikte wasmachine die oudjaarsdag stuk ging. Met een snelle levering en perfecte installatie in onze inbouwkast door 2 vriendelijke mannen in blauwe pakken begon het nieuwe jaar goed. Het oude apparaat werd netjes teruggenomen en het begin van de grote hoop was wegwerken werd gemaakt.
Top service en kwaliteit! Dikke aanrader.
Al meerdere huishoudelijke snufjes er mogen kopen met dezelfde ervaring.

Vincent ter Weele 05-01-2023

Grandiose winkel is Coolblue. Ik winkel niet vaak, maar als ik iets wil bestellen dan doe ik dat via Coolblue. Snel, betaalbaar, professioneel, alles wat je je maar kunt wensen wanneer je winkelt.

Niels 05-01-2023

CoolBlue is de aller fijnste en beste webshop. Super klantgericht en altijd strevend naar optimale tevredenheid. Inmiddels talloze bestellingen geplaatst en altijd bezorgd binnen de afgegeven termijn. Daarnaast bij defecte producten een behoorlijke manier van oplossen.