Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

E.Altay 25-07-2022

ik Stel de volgende plus punten op prijs :
- professioneel
- kwaliteit
- klant vriendelijkheid
- planning
- communicatie

Marc Moolenaar 25-07-2022

Coolblue geeft een goed overzicht van de beschikbare laptops en heel veel manieren om de keuze te filteren. Dat brengt je snel tot de laptop die goed bij je past. Levering is snel en goed geregeld.

Willa 24-07-2022

Ben een fan en regelmatige klant van Coolblue. Betrouwbaar en ook nog eens milieubewust. Goede webshop en duidelijke vermelding van de bezorgtijden.

Marian 24-07-2022

Prima en snelle service!
Niet alleen maar loze beloftes wat je bij veel bedrijven ziet.

Marjon 24-07-2022

Prijs voor iets wat ik wilde kopen was hier het goedkoopst. Nou: nul spijt dat ik bij coolblue heb besteld en ga dat in het vervolg zeker vaker doen. Je wordt keurig aan de hand van mails en sms'jes op de hoogte gehouden van het tijdstip waarop je pakket wordt bezorgd en krijgt daarna nog een mail waarin alle gegevens staan van wanneer je het pakket hebt ontvangen (plus de handtekening). Echt top, coolblue!

ron 24-07-2022

mooi ,klein , makkelijk en snel te programmeren op de smart bridge , zeker een aanrader

M.P. K 24-07-2022

Goede beschrijving van het product, gunstige prijs . Donderdag 21 juli besteld om ongeveer 16 uur en vrijdagmorgen 11u30 op de stoep. Dat is dus helemaal wat Cool Bleu beloofd. Dat op de stoep was dus letterlijk. Er werd aangebeld en zag het pakje liggen en Post NL wegrijden. Daarvoor wel bij Post Nl een klacht ingediend.

Ad 24-07-2022

Eigenlijk ben ik wel tevreden, maar bij de omschrijving van de tablet staat dat er een hoofdtelefoon aansluiting op zit. Echter die werkt alleen met draadloze oortjes. Dat had best goed omschreven kunnen worden.
Officiele reactie van Coolblue 25-07-2022

Beste Ad,

Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je over ons zo tevreden bent.
Je review heeft nuttige informatie over onze producten. We hebben je een mail gestuurd over het plaatsen van een review op onze website. Dit komt direct bij de productpagina te staan. Zo weten andere geïnteresseerde precies wat ze zoeken.

Met vriendelijke groeten,
Coolblue

Na 24-07-2022

Erg tevreden met de service van Coolblue. Er is keuze uit een groot assortiment en de website is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Product besteld en de volgende dag direct bezorgd.

Hilda 24-07-2022

Zeer klantvriendelijk en goede correcte informatie. Prima producten geleverd!

Eve 24-07-2022

Zoals altijd goede service, duidelijke communicatie, een goede prijs en met de fiets bezorgd

Dennis 24-07-2022

Top bezorging en geen gehaast. Netjes over de drempel bezorging erg blij mee.

Remco 24-07-2022

Prima shop goede uitleg duidelijk en prima prijsstelling
Overzichtelijke site.

Mieke 24-07-2022

Erg tevreden over de prijzen en levering van Coolblue!
Mijn koelkast werd direct de dag na mijn bestelling geleverd en naar binnen getild. Ook namen ze mijn oude koelkast mee terug en waren het erg aardige mannen.

Annemiek 24-07-2022

Mooie pan gekocht. Voor een heel goede prijs en echt de dag erna geleverd. Vooral blij met de snelle levering. Dat gebeurt niet vaak bij webshops!

Peter 24-07-2022

Heel goed geholpen bij de keuze van mijn mobiele telefoon. Geduldig personeel dat geen vraag teveel is en alles uitlegt. Zelfs de schermbeveiliging werd voor mij aangebracht. Ook werd meegedacht over de aan te schaffen extra’s . Kortom uitstekende service!

Dana 24-07-2022

Altijd snelle levering en goede service wanneer er iets mis is. Zo blij mee!

wil987 24-07-2022

Overzichtelijke website waar bestellen makkelijk gaat. Uitgebreid assortiment en snelle levering. Updates over de bezorging waren juist en hierdoor duidelijk wanneer de bezorger kwam. Erg tevreden!

bbob1977 24-07-2022

Super snel en makkelijk!
Om 21u iets bestelt en de volgende dag in huis.
Direct bevestigingsmail.
Goeee service!

Ruud 24-07-2022

Duidelijke, complete product informatie, makkelijk bestellen en betalen en snelle levering

Monique 24-07-2022

Fijne service goede afhandeling netjes bezorgd met tijd dus je weet altijd wanneer ze komen.

Roel 24-07-2022

Het was snel en correct geleverd, ook het telefoontje vlak voor aankomst vond ik erg prettig

remco gr 24-07-2022

Ging prima met bezorgen, werd netjes op de hoogte gehouden. Was alleen niet thuis en kon niet wijzigen. Kom gelukkig iemand naar huis sturen om het pakket aan te pakken.
Apparatuur was prima !

FEK 24-07-2022

Zeer goede ervaring. Snelle levering en echte topbezorgers. Kan het van harte aanbevelen.

xvennumx 24-07-2022

Altijd goede service en een snelle bezorging! producten komen goed aan en wanneer er wel wat is komen ze dit zonder gezeur omruilen.