Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Jan Willem 19-04-2021

Coolblue is een prima webshop waar wij al jaren dingen bestellen van vriezer,koelkast voor in huis en nu weer een koelkast voor op de camping. Je geeft aan waar de bestelling moet worden bezorgd en het komt prima voor elkaar. Je wordt zelfs op de hoogte gebracht wanneer de chauffeur komt bezorgen. Coolblue maakt de slogan echt waar. ALLES VOOR EEN GLIMLACH.

Mike 19-04-2021

Zoals altijd gewoon goed geregeld. Al vaak spullen gekocht bij coolblue. Ze zijn niet de allergoedkoopste, maar ik betaal graag een klein beetje meer voor de enorme bak service. Bij issues met een product is nog nooit moeilijk gedaan, wordt eigenlijk meteen opgelost of geregeld. Hun slogan klopt: alles voor een glimlach. Zo ervaar ik het ook: niets is teveel moeite...
Ik hoop dat ze dit vol kunnen blijven houden..

Marjoleine Schoevers 19-04-2021

Altijd snel en klantgericht. Deze zaak gun ik vaak de handel. Ik heb een externe drive gekocht, had overal gekund. Maar door het vertrouwen dat ik inmiddels in Coolblue heb, koop ik graag bij ze.

Arjan 19-04-2021

iPad na 8 jaar trouwe dienst en intensief gebruik helemaal “kaput”. Batterij deed het nog maar 10 minuten. 20.30 uur besteld, volgende dag om 13.30 uur per fiets bezorgd, installeren een makkie, dus weer heerlijk netflixen, npo-plussen, ziggo voetbal kijken en wat is het beeld scherp en snel.......ga zo door Cool blue

Alexandra Winters - de Groen 19-04-2021

Ik kon op de website makkelijk vinden wat ik zocht en er was duidelijk overzicht tussen de verschillende modellen.
De mogelijkheid om het de volgende dag al in huis te hebben door de fietskoerier van Coolblue was helemaal top!
Vooral omdat ik het pas rond 22.00 bestelde!
Keurig een kwartier voor levering een sms'je.

Mitch van Santvoort 19-04-2021

Het is een enorm fijne winkel met kwaliteit producten en een hele leuke klantenservice. Ik werd goed geholpen!

Willy B. 19-04-2021

Duidelijk overzicht van alle producten en accessoires die er evt bijhoren. Makkelijk vergelijken van de producten, zodat je een goede keuze kunt maken. Ook de handleidingen worden bijgeleverd.
Ik kijk als eerste op Coolblue omdat ik alleen maar goede ervaringen heb met dit bedrijf.

CB 19-04-2021

supersnel bezorgd (vrijdagavond besteld, eind zaterdagmorgen in huis), 2ekans artikel maar niks mis mee, toch voordeel meegepakt, voor een tiener altijd mooi

Douwe 19-04-2021

Afspraak over levering (zaterdag door Postnl) niet nagekomen. Zou maandag worden. Ook dit gaat niet door omdat het pakket beschadigd is en terug naar de verzender gaat. Daar blijf je dus voor thuis.
Eerste keer iets gekocht bij Coolblue en zal ook wel de laatste keer zijn.

Marco 19-04-2021

Super snelle levering sms kwartier van te voren is ook super
Vriendelijk bezorgers top!

Joost van der Linden 19-04-2021

"Alles voor een glimlach" is wat ze zeggen. Niets is minder waar. Donderdag een monitor besteld, vrijdag opgehaald. Bij het testen in de avond bleek er een dode pixel op het scherm te zitten. 23:35 de klantenservice gebeld en de omruiling werd gelijk in gang gezet. Gelijk de volgende dag al het nieuwe scherm op kunnen halen en bij thuiskomst lag er een handgeschreven kaartje van Coolblue op de deurmat met de welgemeende excuses voor het ongemak. Een glimlach verscheen op mijn gezicht.... Wat een topservice en complimenten naar alle medewerkers die ik heb gezien en gesproken! Service op topniveau!

Joke 19-04-2021

Supergoede service. Zeer snelle levering. Eventuele problemen worden ook snel en netjes opgelost. Al heel vaak hier iets gekocht tot volle tevredenheid.

Mw JJW Folmer 19-04-2021

Overzichtelijk en snel te vinden wat ik zocht. Heel veel keus maar door te kiezen op prijs, toerental e.d. toch goed te doen.

Dennis 19-04-2021

Was makelijk te vinden wat ik zocht. Duidelijk en overzichtelijk.
Heel netjes verpakt en netjes aangekomen. Heel erg apart en mooi dat jullie die spullen rondbrengen met n bakfiets, gewoon top. Ga zo door.

Gijs Appels 19-04-2021

Na bestelling kwam ik er achter dat het adres verkeerd stond. Gebeld met de klantenservice en daar super snel geholpen en alsnog kon ik de volgende dag genieten van mijn nieuwe laptop

Linda - Rotterdam 19-04-2021

Superservice! Ik kocht 's ochtends AirPods en 's middags zag ik dat de prijs verlaagd was. Echt zonder problemen ontvang je het verschil terug. Fijne mensen daar. Ook het tijdstip van appen loopt 's avonds door, zo prettig.

Petra 19-04-2021

Artikelen van topkwaliteit met zeer snelle levering.
Kortom : ze doen wat ze beloven.
Ook de aftersales van uitstkende kwaliteit.

Monique 19-04-2021

Nette bezorging. Dit keer zelfs op de fiets, dus minder belastend voor het milieu. Via sms en mail werd ik keurig op de hoogte gebracht van bezorgtijd. Heel blij met coolblue!

Andrea Renes 19-04-2021

Het artikel was makkelijk makkelijk te vinden, snelle en correcte levering.

Osse 19-04-2021

Makkelijke webshop om je producten er te kunnen vinden. Daarnaast goeie service voor het leveren van je producten. Ze bellen 15/30 min van te voren dat ze eraan komen. Ideaal.

Ria 19-04-2021

Had al eerder wat besteld bij Coolbleu zoals wasmachine en droger en was zeer tevreden erover zowel bestellen bezorgen en afhandeling, nu een iPad besteld en ook hier weer zeer tevreden over.

Andre G. 19-04-2021

Veel kundiger en klantvriendelijker dan de andere grote speler op de markt. Na inmiddels redelijk wat aankopen bij jullie, nog nooit een slechte ervaring gehad. Dit was de laatste tijd bij andere juist andersom.

Lennard V 19-04-2021

Coolblue heeft een nette overzichtelijke site, met goede uitleg en ook aanbevelingen over wat hun de beste keuze vinden voor een bepaald product. Uiteindelijk voor mij de beste uitgekozen aan de hand van de specificaties (draadloze oplader voor mijn Samsung telefoon). Bestelling was keurig op de aangegeven tijd gebracht op een milieuvriendelijke wijze (elektrische fiets). De bezorger was heel beleefd en hield zich netjes aan de coronaregels.

Fleur de Nooijer 19-04-2021

Het bestellen ging gemakkelijk! De uitleg onder het product was duidelijk. De bezorging was erg snel. Er zijn geen minpunten bij Coolblue.

Ben 19-04-2021

Heel overzichtelijke website, gemakkelijk te bestellen en supersnelle goede bezorging. Bezorgster was heel vriendelijk.
Fantastische service!