Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

John 20-08-2021

Vandaag in Groningen de Coolblue vestiging bezocht om de door mij bestelde chromebox op te halen. Een prettig ontvangst en er werd tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden.

moedervan4 20-08-2021

wat je bestelt is op voorraad en snel leverbaar! Prima service
De bestelling voldeed ook aan onze verwachtingen. Het was zoals het plaatje. Prima kwaliteit prijs verhouding

Elly 20-08-2021

Makkelijk te vinden artikel wat ik wilde hier het goedkoopst en d evolgende dag al geleverd das heel fijn!

J 20-08-2021

Webshop is overzichtelijk. Door ‘coolblueskeuze’ aan te vinken is het voor mij persoonlijk makkelijker kiezen uit het grote assortiment.
Snelle bezorging door vriendelijke bezorgers. Er wordt nog even de tijd genomen om alles uit te leggen.
Ik heb nog geen contact hoeven leggen met de klantenservice dus weet niet hoe dat verloopt.

Henk 20-08-2021

Prima geïnformeerd voor aankoop en razend snelle levering, een dag later al.

marjolijn van Kooten 20-08-2021

Fantastische service en snel geleverd. Altijd goed bij coolblue. Mooie spullen voor een eerlijke prijs.

Inge 20-08-2021

Heerlijk toch als je beslist om iets aan te kopen en het de dag erna al voor je neus ligt!

Annemarie 20-08-2021

Coolblue doen wat ze beloven. Snelle levering, vriendelijke bezorgers. Leuke website. Telkens een feestje om iets te bestellen.

aa 20-08-2021

Snelle levering, de bureaustoel die ik wilde was op voorraad terwijl dit bij andere leveranciers niet zo was.

Elmire 20-08-2021

Het is makkelijk om bij cool blue de vergelijking tussen het ene of het andere product. Zo kan je gemakkelijk een keuze maken. Ook was de levering erg snel en was het netjes verpakt.

Rogier 20-08-2021

CoolBlue - voor mij een verademing in het woud van wit- en bruingoed. Goede selectie en eerlijke prijsstelling. De levering is altijd goed of met hun eigen bezorgdienst, hetzij met PostNL of via de bezorgfiets. Instructievideo na bestelling met tips, die ik eerlijk niet altijd gebruik maar ik kan mij voorstellen dat het anderen kan helpen. Bij je je bestelling altijd nog een suggestie voor bijpassende accessoires zodat je nooit zonder zit. En als je er echt niet uitkomt, dan kun je altijd iemand bellen. CoolBlue is voor mij een organisatie die snapt hoe je anticipeert op klanten. De enige maar is dat de wijze van betalen wel mag worden uitgebreid zoals bijvoorbeeld PayPal, American Express.

Dries 20-08-2021

het bestelde artikel ( Laptop) kwam snel op het afhaalpunt en voldoet aan alle verwachtingen.
De vergelijkingssite van CoolBlue hielp mij prima bij het maken van de juiste keuze. Het was overzichtelijk en veel en eerlijke informatie.

Zonnetje300 19-08-2021

Duidelijk en overzichtelijk. Goede voorraad en snelle levering. Goed geprijsd

MP 19-08-2021

Tv via Coolblue gekocht, mocht zelf bezorgdatum kiezen, netjes de avond ervoor een aankondigingsmail ontvangen en 10 min voor aankomst ben ik nog even gebeld dat ze er bijna waren. De jongens die de tv kwamen brengen waar heel vriendelijk en meewerkend.

Petra 19-08-2021

Snelle levering en goed verzorgde producten. Bezorger was vriendelijk ondanks dat hij zich rotfietste door de regen.
Kan nog niets zeggen over product , nog te kort in bezit maar vooralsnog ziet het er goed uit en werkt naar behoren.

Hendrik 19-08-2021

Levering exact op de dag en het tijdstip afgesproken!! De IPAD voldoet uitstekend en is aan te raden

Antonio 19-08-2021

Bestelling en aflevering was prima jammer dat je bij coolblue niet achteraf kan betalen

Jim 19-08-2021

Hele overzichtelijke site, waar de belangrijkste merken/uitvoeringen van veel producten zijn terug te vinden. Prettige aanbevelingen en informatiefilmpjes, makkelijk bereikbare klantenservice en problemen - als die zich voordoen - worden altijd netjes en snel opgelost. Tweedekansjes vind ik ook een goede uitvinding: net even wat goedkoper en tot nu toe prima mee gescoord :)
En niet te vergeten: hele snelle levering van bestellingen, en mooi overzicht van bestellingen op de site.

Tim 19-08-2021

Gelijk een blok van een uur gekregen wanneer de bezorging zou plaatsvinden. Vervolgens een kwartier van tevoren nog een berichtje om te melden dat ze er bijna zijn. Top service!

Jona 19-08-2021

Goede communicatie over de levering, aardige gasten die keurig de nieuwe apparaten hebben geïnstalleerd en de oude apparaten hebben weer mee hebben genomen. De wasmachine en droger functioneren naar behoren.

Robert 19-08-2021

Streamer gekocht van Dabman modelnummer I400. Vrijdag 13 augustus besteld en op maandag 16 augustus kon ik het apparaat al ophalen bij de vestiging in Tilburg.In de winkel werd ik goed en vriendelijk geholpen. Ben erg tevreden met het product. Top!

Turkan 19-08-2021

Super snelle en nette service. Heb al meerdere apparaten besteld en worden altijd netjes in een nette staat geleverd. Dozen zien er altijd kieskeurig uit. Zelf een wasmachine wordt netjes geplaatst en je krijgt er uitleg bij. Heb nu een stoomreiniger besteld en ben hier zeer tevreden over.

Hans en Paul 19-08-2021

Duidelijke website! Goede en heldere communicatie. Ruim assortiment en de handige mogelijkheid om producten te vergelijken a.d.h.v. de specificaties. Een goede keuzehulp. Werd tijdig geleverd door twee jonge bezorgers die ook nog eens hartelijk hebben gelachen om al onze grappen en grollen tijdens de levering en plaatsing? Met die beloofde glimlach, zat het dus wel goed!

Dinkgreve 19-08-2021

Snelle en goede service met kwaliteits producten! Volgende dag geleverd, helemaal top!

Guy 19-08-2021

Aflevering op zakelijk adres wordt buiten kantoortijden gedaan. Wordt dus niet ontvangen met als gevolg dat er na 3 dagen nog geen pakketje op het afhaalpunt (een alternatief) opgehaald kan worden. Niet handig.