Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Nathalief 11-02-2023

Snelle levering, goede prijs-kwaliteitverhouding.
Alleen wel erg veel mail over de bestelling en de levering

Rob 11-02-2023

Simpel en duidelijk advies.Bij sommige tegniese producten ook nog een filmpje voor installeren en gebruiken.Coolblue zeer prettig in gebruik en uitleg.

Marinus 11-02-2023

Zoals gewoonlijk weer een supersnelle levering van Coolblue, in een degelijke kartonnen doos.
Enig minpuntje is dat bij de specificatie van het product op de website als accessoire een USB-C kabel wordt vermeld. Daar nam ik aan dat het een (oplaad)kabel betrof met aan de andere kant een klassieke USB aansluiting. Helaas bleek het een kabel met aan beide kanten een USB-C stekker te zijn. Verkeerd begrepen van mij dus, maar wellicht kan de omschrijving ook wat duidelijker …

Wander 11-02-2023

Ook voor kleine artikelen zoals in dit geval schuurpapier, was de site erg gebruiksvriendelijk. Artikel snel gevonden en besteld. Prompte levering. Scheelde mij een hoop tijd..

Hans H 11-02-2023

Als je binnenkort wordt je vriendelijk ontvangen en geholpen. Na een redelijk korte wachttijd wordt je bij een balie verder geholpen voor afhalen bestelling of advies. Personeel is (bijna) altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook kun je altijd gebruik maken van de koffie automaat.

H. Kroes 11-02-2023

Goede website en fijne mogelijkheden om een keuze te maken.
Super correcte en snelle levering.

Andy 11-02-2023

Vriendelijk ontvangst bij de winkel. Goed en snel geholpen door de medewerker.

Wimdehelpdesk 11-02-2023

Zelfs als artikel 2de keus is .. is het nog perfect
Dan is de prijs ook redelijk .
Snelle levering

Bond 11-02-2023

Vandaag een koffiemachine besteld voor ruim €600, bezorging morgen. Betaald zoals gewoonlijk met mijn Visa kaart. Er komt geen bevestiging binnen op de mail en de bestelling verschijnt niet in de Coolblue app. Visa gecheckt en het bedrag is gewoon afgeschreven. Er achteraan gebeld naar Coolblue en wordt er gezegd dat de bestelling vastgehouden wordt om een onbekende reden en binnen 10 dagen nemen ze contact met mij op, meer kunnen ze niet zeggen. De bestelling annuleren kan ook niet omdat de bestelling niet geaccepteerd is. Waardeloze service, Coolblue.
Officiele reactie van Coolblue 16-02-2023

Beste Bond,

Wat onwijs balen dat je onze service als niet prettig ervaart. Graag willen we je hierin verder helpen.

Zou je ons wat meer informatie/gegevens willen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Zo kunnen we uitzoeken wat hier aan de hand is.

Coolblue

W. Jansma 11-02-2023

Goede communicatie, snelle levering en een goed product.
Niet anders gewend van coolblue!

Donny 10-02-2023

Goed product omschrijvingen; duidelijk process en het was binnen een dag geleverd. Fantastisch!

F. van Gaal 10-02-2023

prettige webshop en alles makkelijk te vinden.
Snelle levering en heel goed verpakt.

Adi 10-02-2023

heel fijne webshop met hoge klantvriendelijkheid. Hadden zelfs een presentje ontvangen voor onze baby toen ze vernamen dat mijn vrouw zwanger was toen de airco geleverd werd.

Veronique 10-02-2023

Ik ben al jaren mega fan van Coolblue. Die lijken echt te begrijpen wat service verlening is. Fijne heldere website. Top!
Jammer dan dat ze met POST in zee zijn gegaan voor pakketbezorging. Coolblue was een van de weinigen die ook altijd kwamen als zij dat aankondigden. Nou, dat is met POST nu verleden tijd. Pakket uiteraard veel te laat en gewoon voor de deur gezet terwijl ik thuis was.
Coolblue compenseert dat ongemak dan weer wel als je hen erop wijst. Dus tóch nog steeds klantvriendelijk. Ook al maken zij wat bezorging betreft een verkeerde keuze in mijn ogen.

George de Groot 10-02-2023

Snel;le levering . Op het afgesproken tijdstip en gebracht met de fiets ( perfect)

Jacqueline 10-02-2023

Toegankelijke website. Snelle, vriendelijke en adequate hulp I’M de winkel

Chax 10-02-2023

Ik schiet steeds weer in de lach vanwege de taalgrapjes. Soms supergoed gevonden zinnen.

Kitty B 10-02-2023

Coolblue heeft een makkelijke website en veel keuze mogelijkheden tot een bezorgmoment. De bezorgers belden netjes 15/20 minuten voor de levering. Vriendelijke bezorgers. Gewoon top!

Jim 10-02-2023

Goede service, snelle levering, tevreden met product. En ik vind het erg fijn dat je meerdere cadeaubonnen kunt gebruiken voor 1 bestelling, bij veel winkels kan dat niet maar bij Coolblue mag dat wel en dat vind ik heel klantvriendelijk.

Rano Atmo 10-02-2023

HELEMAAAAL TOPPPP! TOP SERVICE! TOP PERSONEEL! TOP PERSOONLIJK ADVIES! TOPPPPPPPPPPPPERS VAN COOLBLUE!!!! en lekkere koffie :)

Teun van Rooij 10-02-2023

Erg blij met de keuze bij Coolblue. Producten die ik heb besteld zijn top. De communicatie is werkelijk waar fantastisch bij Coolblue. Bezorging ook top en snel.
Waarom dan geen 10?
Dat heeft met de prijs te maken, deze is vaak bij andere lager maar daar staat wel een top service tegenover.

WIM DE HAARD 10-02-2023

ER IS VEEL BEWONDERING AFSPRAAK IS AFSPRAAK 🤝
DAARNAAST IS DE LEVERINGEN
EN ZEER ZEKER DE KLANT VRIENDELIJKHEID.

Angelique 10-02-2023

Alles keurig netjes geleverd.
Vandaag besteld en morgen in huis.
Zeker een aanrader!

vrouw 10-02-2023

Ging mijn nieuwe telefoon in de winkel op halen omdat er bij het bestelproces was aangegeven dat wanneer je je oude telefoon wilt inruilen je naar de winkel moest komen. Ook het overzetten kon volgens de website in de winkel.
Eenmaal in de winkel om mijn nieuwe telefoon op te halen was er geen tijd voor het overzetten en kon ik dus ook mijn oude telefoon niet inruilen zolang ik niet eerst alles had overgezet. Jammer!
Aangezien ik niet in Rotterdam woon was het te omslachtig er een aparte afspraak voor te maken en terug te komen. Het is mij alle reiskosten niet waard.

Joost 10-02-2023

Snelle levering en goede product informatie. Alleen erg vervelend dat Coolblue zelf producten gaat bundelen in je winkelwagentje. Hierdoor moet je niet te snel doordrukken anders heb je een accessoires erbij die je niet wil hebben.