Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4021 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cor 07-07-2022

Bestelling verliep gladjes. Prima klantenservice .

Lale Yildizli 07-07-2022

Heel blij met mijn aankoop. Snelle bezorging en ik ben goed op de hoogte gehouden door Coolblue. Door e-mail en sms, dat was wel fijn.
De bezorger was heel aardig en nam ook mijn oude lege batterijen mee, goede service. Alles bij elkaar onderscheidt Coolblue zich zeker van anderen!

Wica 07-07-2022

Service super goed. Avond ervoor gebeld dat ik iets gekregen had wat niet goed was. Andere morgen kwamen ze hem al omwisselen

Judith 07-07-2022

Ruime keuze, handige filteropties en mogelijkheid tot vergelijking.
Bestelproces is duidelijk en snel. Leuke levering per fiets!

Niks 07-07-2022

Alles is mooi en netjes bezorgd enige minpuntje is dat er staat voor 23:59 besteld morgen in huis en ik heb het later bezorgd gekregen

Ahmet Albayrak 07-07-2022

Coolblue is voor mij een van de betrouwbaarste onlinewinkel. Bestellingen komen zoals belooft snel aan. Heb zoveel gekocht bij ze maar nooit problemen ervaren

peter 07-07-2022

ik ben gewoon dik tevreden met de kwaliteit wat jullie leveren qua service en product en goed verpakt en ook netjes afgeleverd

Maarten 07-07-2022

Zeer snelle en correcte afhandeling van de koop van een decoupeerzaag. Ik ben erg tevreden.

coolblue 07-07-2022

punt een was bij jullie de goedkoopste en dan gelijk de volgende dag in huis goed afgeleverd en een prima stofzuiger

Jeroen 07-07-2022

Prettige website en eigen bezorgdienst. Het 'tweedekans' product dat ik bestelde was in nieuwstaat.

Peter 07-07-2022

De behandeling van mijn bestelling is snel en duidelijk verwerkt. Ik weet waar ik aan toe ben vanaf het moment van bestellen. De afhandeling wekt zoveel vertrouwen dat ik ook online grotere aankopen durf te doen bij Coolblue.

Vera 07-07-2022

Snelle service
Veel beschikbaar in de winkels
Aardig en deskundig personeel

Martin 07-07-2022

CoolBlue is voor mij de online winkel voor elektronica. Makkelijk bestellen, duidelijke gebruikersreviews en ook gericht op het enthousiasmeren van klanten.
Waarom geen 10? Het was niet gelukt om op tijd de bestelling te versturen, waardoor hij meteen een dag later kwam.

Gianfranco 07-07-2022

Geld terugstorten lukt Coolblue ook al niet.

Coolblue beloofde per mail op 27 juni het geld terug te boeken, maar na 10 dagen is mijn geld (ruim € 3.500,00) nog steeds niet teruggestort, dus maar weer eens navragen. Hebben ze er 'abusievelijk' een shoptegoed van aangemaakt. En tja, dan krijg je weer de bekende Coolblue "....sorry sorry wat vervelend want wij balen ook bla bla bla...." mail achteraan. Aanleiding is nota bene bestelde en gereserveerde producten die Coolblue zonder enige kennisgeving niet heeft uitgeleverd.
Officiele reactie van Coolblue 13-07-2022

Goedemorgen Gianfranco,

We begrijpen maar al te goed dat je je geld graag weer op je rekening wil hebben. Enorm sorry voor de opgelopen vertraging en het ongemak.

Indien dit nog niet opgelost is willen we je vragen om je klacht, gepaard met ordernummer te mailen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan helpen we je verder.

Coolblue

MK 07-07-2022

De levering was snel en het product exact zoals het er op de website uit zag. Heel blij mee.

Katja 07-07-2022

Snelle levering, goede informatie voorziening over de levering. Tevreden over het product!

Piet Weekhout. 07-07-2022

We hebben nu diverse keren on-line een produkt bij Coolblue besteld en zijn erg tevreden hoe zij dit geregeld hebben en ook het bezorgen was erg vriendelijk en de mannen hebben correct werk geleverd!

joost 07-07-2022

Helaas een verkeerde keuze gemaakt voor een elctrische tandenborstel, vergelijkbaar product voor de helft van het geld gevonden bij een andere partij. Mijn probleem voorgelegd welke fantastisch is afgehandeld door uw klantenservice. Dit maakt de kans groot dat ik een volgende keer wederom zaken zal doen met coolblue.

wsnelders 07-07-2022

Super service ! Na lang zoeken naar een Amerikaanse koelkast uiteindelijk uitgekomen bij de hisense die in de aanbieding was bij coolblue. omdat het toch best een uitgave is toch nog wat langer rond gekeken of er toch geen betere was. Overal wat recensies gelezen en toen toch maar besloten om te bellen om wat informatie op te vragen welke nu beter is. Vriendelijk geholpen aan de telefoon dat dit een toestel is in de topklasse en het geen verkeerde keus is.
Uiteindelijk de bestelling geplaatst en deze is afgelopen zaterdag netjes afgeleverd. we hadden wat problemen om de koelkast binnen te krijgen maar dit was voor de bezorgers van coolblue niks te teveel om deze langs de achterkant naar binnen te krijgen.
coolblue blijft voor mij toch wel een winkel waar je met een gerust hart iets kunt kopen zonder bang te zijn dat je gezeur krijgt met retourneren mocht het niet goed zijn.
perfecte winkel goede service

Mercelius 07-07-2022

Zo snel en goed gecommuniceerd. Continue op de hoogte worden gehouden van de aflevertijd en een kwartier van te voren een sms, vervolgens bezorgt door een fietskoerier met een lach!

J de Graaf 07-07-2022

Prima site gemakkelijk bestellen, komt op tijd binnen vandaag besteld andere dag al binnen

Richard 07-07-2022

Na de aanschaf van zonnepanelen nu een Acer Swift 3 gekocht en net als bij de zonnepanelen verliep alles wederom op rolletjes .
Alleen was hij niet voorradig, email adres achter gelaten en na het ontvangen van een bericht van Coolblue dat hij er weer was gelijk besteld op 30 juni en gekregen op 1 juli. Dat noem ik nog eens zaken doen.

Jelle 06-07-2022

Ik had zelf voor deze shop gekozen door de ongelofelijk goede prijs voor een product die ik al een tijd aan wil schaffen.
Ik vond de website zelf er zeer goed uitzien en het was daar0m ook zeker erg overzichtelijk.

Wel vond ik het nogal jammer dat ik ervoor had gevraagd om het pakketje de volgende dag in huis te hebben en dat dit uiteindelijk niet is gelukt.
Wel was de customer service erg goed.

Ferdinand 06-07-2022

Bestelling is gemakkelijk te maken, duidelijk specificaties. Levering keurig op tijd, kundige installatie en klantvriendelijk.

Jh 06-07-2022

Prima service en snelle levering
Zelfs milieuvriendelijk met de fiets
En de prijs is ook prima