Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Amber 28-11-2021

Er is maar één van de twee dingen bezorgd, ik heb alleen de inductiekookplaat ontvangen, maar de perilex stekker niet

Michael 28-11-2021

makkelijk te vinden op website en goede prijzen. Echter na bellen klantenservice te melden dat ik niet aanwezig zou zijn, maar iemand anders belde ze alsnog mij met een probleem, terwijl ik niet op kon nemen.

Vincent van Toor 28-11-2021

Fijn winkel, altijd goede service en snelle en duidelijke communicatie en leveringen.

Hans 28-11-2021

Fijne webwinkel met goede aanbiedingen en adviezen over producten etc. Al jaren trouwe koper bij Coolblue en nooit in de steek gelaten door hun.

Jan Hendriks 28-11-2021

Koop graag via Coolblue. Snelle en vooral goede service. Erg tevreden. Vind de adviezen die je achteraf via de mail krijgt top! Tot op heden alleen maar goede ervaringen!

Fokko 28-11-2021

De levertijd wordt steeds langer en pas bellen voorhulp bijna 45 minuten aan de lijn gewacht tot ik een medewerker had.
Die mij overigens goed geholpen had.

Geraldine 28-11-2021

Duidelijke overzichtelijke site, waarbij je snel ziet wat een product kost.
De volgend e dag al geleverd bij pick-up point omdat we die dag zelf niet thuis zouden zijn.

Gert van Beek 28-11-2021

Duidelijk, snel leveren en afspraken nakomen! Super bedrijf! Kan Cool Blue echt aanbevelen.

BR 28-11-2021

Super fijne navigatie en hoe de website is opgebouwd. Daarnaast is de betrouwbaarheid en service hoog!

Bas 28-11-2021

Duidelijke website, goede prijzen en ruime mogelijkheden tot leveren/ophalen.

Pedro 28-11-2021

Goede prijs/kwaliteit bij Coolblue en snelle levering (binnen 1 dag ondanks drukte...).
Alles was netjes ingepakt en de communicatie via email was ook goed.
1 defect en direct na een telefoontje geholpen, fijn om als klant niet te hoeven bedelen om een defect vervangen te krijgen :-)

Jeroen 28-11-2021

De site mag een paar kleine tweaks hebben om het net wat overzichtelijker te maken. Zo is het bijv. als je een Nintendo switch opzoekt krijg je direct allerlei keuzes uit dezelfde switch met een ander spel. Voor de rest is de service / levering etc zoals je verwacht en dus gewoon goed.

Dirk 28-11-2021

Veel producten. Eenvoudig te bestellen. Niet altijd de goedkoopste maar wel de beste service; dat mag van mij wat kosten. Ook tweede kans producten zijn van een prima kwaliteit met daarbij een lagere prijs.

Julius 28-11-2021

Goed product voor competitieve prijs. Daarbij ook snelle fietsbezorging, de dag van te voren en een kwartier van te voren een headsup dat ze eraan kwamen. Helemaal top

Jorgen 28-11-2021

Altijd super vriendelijk en super flexibel personeel! En geen gebakken lucht. Super service. Televisie viel tegen en er werd goed meegedacht aan een nieuwe oplossing. En er werd een nieuwe televisie geleverd en de vorige meteen mee terug genomen.

Emile 28-11-2021

De leveringen zijn snel en ook de retour afhandelingen zijn snel en duidelijk, betrouwbare winkel.

Martijn 28-11-2021

De waren worden goed en snel geleverd. He;aas een dag later dan beloofd, maar dat kan gebeuren. Jammer dat ik de kortingsbon niet later kan invoeren. Volgens een medewerker van Coolblue moet ik dan de waren terug sturen en opnieuw bestellen. Dat lijkt me niet goed voor het mileu en voor de kosten van Coolblue.

Erik H. 28-11-2021

Pakketje besteld bij Coolblue.nl.

Ik kreeg keurig een sms dat ze op de fiets zouden komen. Daarna nog een sms met de tijd en ze waren ook nog netjes op tijd.

Ik ben zeer tevreden.

W.L.van Mansom 28-11-2021

Snel geleverd en prima service, de cd speler voldeed niet aan mijn verwachting, maar was makkelijk om te ruilen voor
een andere en deze is perfect.

Svensation 27-11-2021

Tot nu toe heb ik over alles wat ik heb besteld alleen maar goede ervaringen meegemaakt. Dag erop altijd netjes mijn bestelling. Zeker niet de duurste. Service is top.

Bas 27-11-2021

Snelle vriendelijke levering. Duidelijk tijdslot en heldere communicatie.
Samsung tv gekocht, duidelijke instructies en tips bij levering gekregen.

Adrie 27-11-2021

Goed advies en snelle levering. Ook nog een mailtje ontvangen over de installatie en nuttige tips.

Top, Coolblue.

Jeroen 27-11-2021

Super snelle service en komen afspraken na ook als er een keer iets niet goed blijkt te zijn lossen ze dit super netjes op.

Ilse 27-11-2021

Al vaker bij Coolblue besteld, duidelijke omschrijving producten, goede communicatie ivm versturen en facturen, ontvang precies dat wat ik ook verwacht. Ga zo door!!!!!

Roy 27-11-2021

Voorraad terwijl de rest van NL het product niet op voorraad had en snelle en keurige levering!