Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3959 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gini 27-03-2021

‘S avonds nog besteld en de volgende dag al in huis. De bezorger die OP DE FIETS kwam, was enorm vrolijk. Hij vroeg zelfs nog of ik nog vragen had over de bestelde producten! De producten zijn alle vier echt top. Zelfs als dit niet zo was, had het ook nog retour gekund. Gratis en zelfs na het uitproberen

Ik 27-03-2021

Overzichtelijke indeling. Goede zoekfunctie. Fijne zoekfilters.
Goede prijs, je betaalt niet te veel dus ook leuk voor je portemonnaie.

Derk 27-03-2021

‘S avonds een accuboor besteld omdat de oude het had begeven. De volgende ochtend om 9:30 geleverd. Vriendelijke bezorger, grote klasse!

van den Berg 26-03-2021

Het liefste koop ik bij COOLBLUE ! Dit vanwege de grote betrouwbaarheid en excellente service ! Dus als de prijs ongeveer hetzelfde (mag iets hoger zijn) is als bij de concurrentie, dan bestel ik bij COOLBUE.

Zahti 26-03-2021

Snel.service en je wordt op de hoogte gehouden wanneer je pakket er bijna er is met sms bericht

Denise 26-03-2021

Altijd fantastische service, goede producten, goede klantenservice en houden je overal van op de hoogte. Super!

Reinier 26-03-2021

De omschrijving van het product is goed en genoeg om een juiste keuze te kunnen maken, ook de afhandeling en levertijd is netjes en snel verlopen. Dus kan alleen maar pluspunten opnoemen.

Lola 26-03-2021

Uitgebreide productinformatie, lekker veel reviews, goede service en snelle levering.

Ria van Meerwijck 26-03-2021

Makkelijk te bestellen. Zeer snelle levering. Kon meerdere vouchers en cadeaubonnen inleveren bij het bestelproces. Heb de ervaring dat het bij een andere site niet zo gemakkelijk gaat.

Jeroen 26-03-2021

Service is hetgeen waardoor ik vaak Coolblue verkies boven andere partijen, meestal zijn ze nog het goedkoopst ook, maar als er een paar tientjes verschil in zit zou ik nog steeds voor Coolblue kiezen

Shirley 26-03-2021

Goede website met veel recensies en daardoor het aanbod goed kunnen vergelijken. Ook de levering was snel zoals aangegeven bij de bestelling.

Ron 26-03-2021

Bij coolblue word gewoon goed omgegaan met klanten snelle leveringen en retouren word niet moeilijk over gedaan

Niels 26-03-2021

Het is een nette winkel zonder problemen met een goede website met veel informatie over de producten. Ik heb er ook al vaker iets gekocht en ook de website gebruikt om productinformatie op te zoeken.
Maar nu bij de aankoop van een nieuwe smartphone was de verzending toch minder. Het kleine doosje was in een veel grotere doos gestopt zonder enig opvulmateriaal. Het is gelukkig heel aangekomen, maar in mijn ervaring kan dit soort slecht verpakken wel degelijk tot schade lijden bij het transport. Ik zou daarom afraden om gevoeligere elektronica online bij ze te bestellen en deze alleen direct in de winkel te halen.

Jamal 26-03-2021

Bestellen, betalen,leveren is allemaal perfect verlopen.
Eerste bestelling klopte de tijd van de trace niet maar volgende dag opgehaald bij afhaalpunt. Kortom geen klachten of opmerkingen. Zendingen zijn netjes verpakt kan weinig mee gebeuren en kan goed tegen een stootje

Oomkens 26-03-2021

Mooi op tijd geleverd door de fiets koerier keurig verpakt . Ben er zeer tevreden mee

Ton 26-03-2021

Perfecte en snelle levering. Het taalgebruik in de e-mails is origineel en onderscheidend.

Lia 26-03-2021

Zeer tevreden fijn product en geweldige levering op afgesproken tijd super
Bestelt en de dag erop geleverd door vriendelijke nette jongen

Shirley 26-03-2021

Telefoon was kapot, nieuwe besteld en de volgende dag in huis. Netjes verpakt helemaal prima en netjes

Tevreden klant 26-03-2021

Super snelle levering.
De ene namiddag bestelling geplaatst, de volgende dag rond de middag al bezorgd.
Ontzettend fijn.

Dion 26-03-2021

Snelle levering, leuke marketing en site, top! blij met mijn product die ik al lekker kan gebruiken

S.R. Kok 26-03-2021

Verschillende apparaten ter reparatie teruggebracht. Communicatie is goed.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status, en wat vooral erg fijn is, is dat ze het apparaat doorsturen naar de fabrikant als ze het zelf niet kunnen herstellen, maar ze blijven zelf de communicatie doen. Je hoeft er als klant nooit zelf bij de fabrikant achteraan te gaan.
Daar kunnen veel andere (web-)shops nog wat van leren.

Melvin 26-03-2021

Goede service en klantvriendelijk. Altijd goede producten gehad en als er wel iets is mag je het meestal zo omruilen.

CoolBlue 26-03-2021

Super snel geleverd zodat wij snel de monitor snel konden installeren op zondag

Tilgenkamp 26-03-2021

hele goede service en vriendelijke mensen. Altijd erg goed geholpen. Komen hun woorden na in leveren. Word netjes en vriendelijk te woord gestaan en van te voren in geseind dat ze komen.

John 26-03-2021

Perfect behandeld door cool blue. 4 uur na bestelling via web zakte de prijs van de tv met
€ 20.00. Heb Whatsapp bericht naar CB gestuurd en kreeg accuut een creditnota voor € 20.00 en het bedrag keurig binnen 2 dgn op mijn rekening terug ontvangen.
Ik zou uiteraard nooit "geklaagd" hebben als de prijs op een later tijdstip verlaagd zou zijn maar in dit geval (4 uur na bestelling) vond ik een reactie wel op zijn plaats. Nogmaals top behandeld door cool blue.
Bezorging en track and trace plus een telefoontje van de bezorger 15 minuten voor bezorging
TOP TOP.