Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Jack 25-08-2021

Perfecte levering, perfecte aansluiting apparatuur en perfecte service in het geval het aangeschafte product niet of niet volledig bevalt.

Nel 25-08-2021

Duidelijke website en goede prijzen.
Ik had het artikel 's avonds besteld en ik had het de volgende ochtend, keurig verzorgd, al in huis.
Ik ben er heel blij mee.

Zeeshan 25-08-2021

Makkelijk besteld, snel geleverd en het product was veilig ingepakt, kleine tot geen kans op schade tijdens bezorging.

Gideon 25-08-2021

afgelopen week heb ik by coolblue een bestelling geplaatst en diebevalr me prima. je word netjes op de hoogte gebracht wanneer het pakket word verzonden. daarnaast is de bestelling goed ingepakt waardoor de kans op schade kleim is. tot slot was de levering mooi op tyd zoals ze hadden aangegeven

Ine 25-08-2021

De levering zou de volgende dag zijn, maar we kregen bericht dat het een dag later zou zijn. Dat was geen probleem.

Tjeerd 25-08-2021

Veel keuze , goede begeleiding in keuze passend product. Snelle levering en keurig op de hoogte gehouden van stappen in voortgang.

E. 25-08-2021

Spullen zagen er keurig uit, maar aflevering was wel 2uur te laat.(track&trace-tijd)
Verder moest ik achter bezorger aan rennen omdat ik moest ondertekenen. Beetje jammer dat ie niet een minuutje kon wachten.
Verder wel alles prima en snelle levering, ook in weekend.

De Bonneville 25-08-2021

Coolblue Rotterdam aangedaan voor afhalen bestelling. Buiten wachten. De host gaf aan: er zijn elf wachtenden voor u. Op de vraag hoe lang het kan gaan duren was het antwoord: “Dat ligt eraan waarvoor die elf voor u komen. Het kan snel gaan maar net zo goed anderhalf uur duren voordat u aan de beurt bent”. Tja, dat was dus meteen rechtsomkeert maken, artikel annuleren en het toch maar laten bezorgen. Dat ging prima. Maar dat “meteen afhalen in de winkel concept” is wat mij betreft niet geslaagd.

Henny 25-08-2021

Snelle levering en prettig dat je zelf kunt aangeven wanneer de bezorging wordt afgeleverd. Ook de afleverlocatie kunt je aanpassen. Daarnaast werkt Coolblue met een mooi filtersysteem als je op zoek bent naar een apparaat. Gewoon aangeven welke opties belangrijk zijn en dan krijg je vanzelf de apparaten die bij jou passen. Ideaal.

Don 25-08-2021

Levering is altijd snel. Service is altijd goed. Nooit gedoe met het retourneren. Bij alle producten kun je erg veel info vinden, zelfs hoe je bijvoorbeeld de installatie moet doen. Gewoon uitstekend

Danny 25-08-2021

Afgelopen zondagmiddag heb ik een iPad Pro gereserveerd in de Coolblue winkel in Eindhoven. Een klein half uurtje later heb ik hem opgehaald. De sfeer in de winkel was prettig en de dame die mij hielp was erg leuk. 😁

Kees Karman 25-08-2021

Wat zou ik als negatieve ervaring moeten verzinnen. De site is oké. Wat was beloofd is uitgevoerd, kortom: niks mis mee.

Remco 25-08-2021

Prima product tegen een goede prijs. Prettige bezorging de volgende dag (zelfs op zondag). Top dat jullie op de fiets bezorgen!! Overigens een zeer vriendelijke jongen die op de fiets kwam bezorgen. Door de stromende regen met een grote glimlach!!! GOUD zulke werknemers.

D.K. 25-08-2021

Hele deskundige en zeer klantvriendelijk personeel. Bij binnenkomst gelijk je nummer waarop je kort daarna wordt geholpen. Alle vragen worden rustig beantwoord en uitgelegd.

Rik Strikkeling 25-08-2021

De bezorger geeft aan aan de deur te zijn geweest. Echter ben ik de hele dag thuis geweest en niemand gezien. Later krijg ik een mail dat de bezorgen is geweest en niemand thuis was. Nooit geen bezorgen gezien.

Nicole 25-08-2021

Alles is makkelijk te vinden en de levering altijd op tijd! Ook de garantie als er iets mis is is super!

Erwin 25-08-2021

Wat ik zo goed vind aan Coolbue, is de milieuvriendelijkere bezorging per bakfiets. Zeker voor de kleinere pakketten. Ik zi eliever een fiets in de straat verschijnen dan zo'n ronkende diesel, waarvan de chauffeur ook nog een de motor laat draaien als die uitstapt.
Daarnaast is het op de hoogte houden van de bezorging goed met extra sms van aankomsttijd.
PS: die reclame van Coolblue is hilarisch, hoe verzin je plaatjes bij woorden...erg leuk.

Martijn 25-08-2021

Super overzichtelijk, fijne vergelijkingsmogelijkheden, goede bruikbare reviews/waarderingen!
Ook handig: 'Coolblue's keuze', dat maakt kiezen meeteen een stuk makkelijke :)

Verder geen rompslomp, goed bedienbare website op telefoon, makkelijk betalen via ideal dusssssss... helemaal top!

I'm not feeling Blue with Coolblue ;)

Devon 25-08-2021

makkelijk te navigeren, scherpe prijzen en makkelijk te betalen, een van de beste webshops die er te vinden is in Nederland

Ilham elf 24-08-2021

Top service van coolblue!! vandaag besteld morgen op een zondag notabene in huis. Netjes ingepakt en bezorgd.

Peter 24-08-2021

Alles volgens afspraak . . . bezorgd per bakfiets . . . leuk en wat ik ook fijn vond . . . het kleine doosje van de fabrikant zat in een even kleine envelop in plaats van een te grote doos . . . goed over nagedacht!

Erik 24-08-2021

Het was weer een top beleving, dat bestellen bij Coolblue.nl. Op de website staan precies de dingen die ik wil weten van producten. Ook als ik ze vergelijk. Het bestelproces is heel overzichtelijk en snel. Ook de levering was perfect geregeld. Het pakket werd door een fietskoerier van Coolblue op zondag bij mij afgeleverd. Dank je wel Coolblue!

Det 24-08-2021

Coolblue communiceert goed over de bestelling. Conform afspraak is de bestelling geleverd.

Boudewijn 24-08-2021

Ik vind coolblue zeer overzichtelijk en handig in gebruik. De reden dat ik mijn aankoop via Coolblue heb gedaan is omdat ik via Coolblue’s keuze op een laagdrempelige manier een keuze kan maken uit producten die hoog beoordeeld zijn en voldoen aan mijn wensen / eisen

Thierry 24-08-2021

Coolblue is zeker de beste webwinkel van Nederland. Ze zijn milieubewust, handelen zeer vriendelijk en snel, hebben leuke humor op de website, het personeel die pakketjes levert is zeer netjes en de specificaties op de website zijn zeer betrouwbaar en volledig. Veel andere webwinkels ontbreken een of meer van deze punten daardoor betaal ik graag iets meer voor deze goede service.