Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Petra 24-03-2022

Vriendelijke bezorger en stipt op tijd. Prettig ook om via sms op de hoogte geworden gehouden, binnen 15 min.

M van Weele 24-03-2022

Top site, alles goed te vinden en duidelijke uitleg. En vooral ook heel fijn is de snelle levering!

J. Gerard 24-03-2022

Duidelijke website met nauwkeurige informatie over het product. Ook bestelt ik meestal via de website , gaat ik toch graag naar de winkel om het product op te halen. Tevens heb ik met deze winkel tot nu toe goede ervaringen gemakt qua service en advies

Colin 24-03-2022

Vlotte bezorgservice. Paar keer gehad dat product binnen 2 jaar kapotging, waarop deze meteen vervangenwerd door een nieuw exemplaar.

Juana Verploeg 24-03-2022

Ik heb een samsung koel/vrieskast gekocht en ben er zeer tevreden over de service en koel/vrieskast.

ICT 24-03-2022

Al maanden wil ik een printer kopen, elke keer kreeg ik bericht dat hij op voorraad zou zijn maar als ik op de link klikte was hij er niet. Toen het uiteindelijk wel lukte was de printer veel duurder (349-399) dan oorspronkelijk. Maar ik heb de printer dringend nodig dus wat moet je dan ....

Rainer 24-03-2022

Ik ben al jaren klant by Cool Blue. Snelle levering, redelijke prijs, goede return polis en goede service

Tanja 24-03-2022

altijd snel, goede service. en waarom moet ik hier in godsnaam minimaal 75 karakters typen.

Richard 24-03-2022

Super goede serve. Altijd snel geleverd en een zeer overzichtelijke website!

Dick 24-03-2022

De website geeft uitstekende zoek en vergelijkingsmogelijkheden en de service is perfect. Met het account van Coolblue kun je tot jaren terug je aankoopgegevens terugvinden voor garanties of andere zaken. Soms is Coolblue iets duurder, maar het verschil is niet groot en ik vind de heldere en goede organisatie van het bedrijf de (soms) paar tientjes verschil de moeite waard.

L 24-03-2022

Snelle levering, goede communicatie. Product conform verwachting . Bezorgd op de fiets!

Gaby 24-03-2022

Super snelle service voor een goede prijs en ik ben erg tevreden over het product.

Onno 23-03-2022

Altijd snelle en goede service en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een hele fijne en prettige webshop om lekker op rond te kijken en aankopen op te doen.
Ik ben erg blij met mijn nieuwe game :)

Bas 23-03-2022

Koffiezetapparaat + nespresso cups besteld op donderdag, levering gekozen voor maandag. Cups netjes geleverd op maandag maar geen koffiezet apparaat. Dinsdag contact met Budbee, ze verwezen me naar Coolblue want nog niks ontvangen. Coolblue geeft aan wel verzonden. Dus weer naar Budbee: status onduidelijk, navragen bij terminal. Nu (woensdag) nog steeds niet ontvangen en onduidelijk wanneer wel komt.
Officiele reactie van Coolblue 25-03-2022

Beste Bas,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het anders verloopt dan verwacht met de levering. Dit is niet wat je van ons mag verwachten en maken wij bespreekbaar met onze vervoerspartner.

Onze klantenservice zit voor je klaar om dit verder met je op te lossen. Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

Vincent 23-03-2022

De shop is overzichtelijk zodat je gemakkelijk producten kan vinden en vergelijken. Coolblue heeft veel extra diensten zoals installatie en montage wat erg handig is. Ook de prijzen van Coolblue zijn erg concurrerend. Kortom een mooie website en een handige app!

Kees 23-03-2022

Per ongeluk had ik een verkeerd adres opgegeven (kantoor in plaats van thuis adres), maar dat maakte Coolblue niet uit. Met enige vertraging werd het gewoon alsnog naar mijn huis gebracht. En zonder te klagen gewoon allervriendelijkst! Wat een geweldige ervaring, maak je nog maar zelden mee.

Martin 23-03-2022

Schitterend bedrijf. Duidelijke omschrijving van een 2e kans product wat precies overeenkomt met wat er geleverd wordt. Tevens is het ook een nette prijs t.o.v. volledig nieuw.

Michiel 23-03-2022

Ondanks de vaak iets hogere prijs dan bij andere aanbieders is alles ook echt beter geregeld. Vooral de afhandeling van retours en reparaties is erg goed. Over al de bestellingen die ik gedaan heb waar het soms nodig was om iets te laten repareren of ik iets retour wilde sturen heb ik enkel goede ervaringen.

Anneriek 23-03-2022

Je kunt producten misschien niet voor de goedkoopste prijs op Coolblue vinden, maar qua oriëntatie, klantenservice, levering en gebruiksgemak zijn ze echt super!!

Paul 23-03-2022

Goed aanbod, fijne hulp bij het kiezen van apparatuur door beste keuze voorstellen en andere configuratoren om tot jouw beste keuze te komen. Ook altijd fijn dat je vaak de optie hebt tot goedkopere aanschaf van een artikel dat iemand anders retour heeft gezonden omdat die toch liever een ander apparaat had. Goede mogelijkheden om eendere apparaten met elkaar te vergelijken.
Goede bestel mogelijkheden en snelle bezorging. Als het om een klein artikel gaat komt die zelf milieuvriendelijk met de bakfiets.

Hanny 23-03-2022

Brabantia Wallfix was hier het goedkoopst. De volgende dag hing er al was aan te drogen!

Alex 23-03-2022

Voor de tweede keer een telefoonscherm laten repareren. Er worden alltijd originele onderdelen gebruikt en het wordt door vriendelijke en vakkundige coolblue'ers snel gerepareerd.

Riet 23-03-2022

Snel via internet besteld en dezelfde dag afgehaald in een Rotterdams filiaal! Helemaal top !!

Susanne 23-03-2022

Bestellen gaat snel en makkelijk. Verschillende bezorgopties, je kan ook gratis aangeven dat je het in de avond bezorgd wil hebben.
Er ging iets mis in het contact met de bezorgdienst, waardoor ik toch niet op het bezorgmoment thuis was, maar dat was vanuit de bezorgdienst (Budbee). Die zijn dan wel weer makkelijk te bereiken en het was snel duidelijk waar ik mijn pakket dan kon ophalen.

Jurriën 23-03-2022

Perfect, duidelijke website, heldere communicatie en afspraak nagekomen. Top!