Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Janna 13-05-2021

Coolblue heeft een overzichtelijke, zeer toegankelijke site, verschaft alle relevante informatie over de aan te schaffen producten en is snel en zeer secuur met de levering van het bestelde. En het gevoel voor humor van de marketeers kan ook beslist geen kwaad!

Harold 13-05-2021

Prima product support bij aankoop in winkel en/of aan de telefoon met kennis van zaken.

Bonne 13-05-2021

Mooi product
Netjes volgens afspraak geleverd
Heeel correct. Ik ben blij net Cool Blue
Het was een cadeautje 👍🏼

MS 13-05-2021

goede keus, fijn advies, redelijke prijs, snelle levering, goede service en altijd vriendelijk

Noah 13-05-2021

Ik had een koffiezetapparaat besteld bij Coolblue, ik kreeg het apparaat niet meteen aan de praat, maar de vriendelijke klantenservice heeft mij super geholpen, nu kan ik genieten van een heerlijk kopje koffie.

DiederikvdS 13-05-2021

Altijd een feestje om te shoppen bij Coolblue. Wel opletten dat je niet in de inmiddels hier en daar wat opgelopen prijzen trapt. Goed onderzoek blijft geboden. Maar wanneer de prijzen gelijkwaardig zijn, gaat de voorkeur uit naar Coolblue. Gewoon een fijner contact (ook al is het allemaal scripted).

Prima 13-05-2021

Ik heb al eerder besteld en tot nu toe is dat mij heel goed bevallen. Snelle levering en retour zenden gaat makkelijk.

Remco 13-05-2021

fijn geshopped en goeie uitleg. gezellig wacht filmpje ook ;) uitleg van montage had beter gekund.

Rein Akkermans 13-05-2021

Groot aanbod op de site
scherpe prijzen
zeer snelle levering
aardige bezorging

John van Lent 13-05-2021

Netjes en goed geregeld. Zeer tevreden over de wijze van werken en het product. Aanrader!!!

Yuri 13-05-2021

Super vriendelijke jongens!

Netjes en beleefd, machine netjes binnen gezet

Korte uitleg gegeven over installatie en “acclimatisering”

Zeer tevreden!

Sean Klaij 13-05-2021

Het was makkelijk om het online te bestellen, omdat ik snel kon betalen. Het was ook de volgende dag geleverd en tot nu toe nog geen problemen gehad met het product. Zeer tevreden!

Yvonne 13-05-2021

Snelle bezorging, vooraf even een telefoontje dat ze er bijna waren en een half uurtje later stond de wasmachine te draaien!
Goede service!

Chiel W. 13-05-2021

Ik ben zeer tevreden met mijn oculus vr bril, goede accu en makkelijk te koppelen. Ik ben ook zeer blij met de doos waar het in kwam. Zeer grappige doos, en als jullie gelijk hebben hebben jullie gelijk want het heeft inderdaad natuurlijke aantrekkingskracht op katten.

ArthuroToscanini 13-05-2021

Makkelijke website, goede updates over de status van de levering en geleverd met een super CO2-vrije fiets!

Daniëlle 13-05-2021

Coolblue is voor mij een betrouwbare webwinkel voor met name elektrische apparaten. Qua producten en bezorgtijd en een snelle reactie bij vragen. Prijstechnisch zitten ze op een prima niveau en ze hebben ruime keuze. Wat mij betreft mogen ze nog wel uitbreiden qua assortiment om Bol.com of Amazon echt de loef af te steken. Dan kom ik zeker nog vaker!

Remco W. 13-05-2021

Voldoende en duidelijke informatie over de producten om een goede keuze te kunnen maken. Na de bestelling goede en duidelijke informatie ontvangen over de bestelling en de levering. Nog extra informatie over het product ontvangen. En het product werd bezorgd zoals afgesproken/aangegeven.

IJsbrand 12-05-2021

Ze maken waar wat ze zeggen, luisteren en als er eens iets mis gaat dan lossen ze het heel snel op. Gewoon een hele prettige service.

Brigitte 12-05-2021

Perfect levering, vriendelijke bezorgers. Supersnel in huis en ruime keuze. In een woord TOP!!

Merel 12-05-2021

Vriendelijke mensen bij de klantenservice en zelfs per whatsapp. Tegemoetkomend bij miscommunicatie, dat is top! Morgen komt m’n bestelling dus ik wacht met smart af! :-)

Helena 12-05-2021

Bijzonder snelle levering. Fijn dat mijn e reader niet in een abnormaal grote doos zat.

Herman Mertens 12-05-2021

Duidelijke en betrouwbare info, prima service, puike aflevering. Vriezer en koelkast gekocht, moesten van verschillende depots komen maar mooi samen bezorgd. Zondag gekocht, maandag in huis!

Gina Kajuiter 12-05-2021

Alles zeer correct afgehandeld,en snelle bezorging .Zeer tevreden en aanbevolen.

Jan Willem 12-05-2021

Een gemakkelijke webshop om een tv bij te bestellen. Veel informatie om een goede televisie te vinden. De bezorging was ook top, de jongen die het pakketje bracht belde netjes een 20 minuten van te voren!

Echt een goede webshop! Ik ga er zeker vaker wat bestellen!

Henk Roder 12-05-2021

Na verschillende websides bezocht te hebben, gekozen voor Coolblue. Doorslag was de logistiek.
Loopband zaterdag jl om 20.30 besteld. Geleverd zondag 14.00. Was bij andere niet mogelijk.
Subliem. Vaccinaties met het Corona vaccin hadden met de logistiek van Coolblue al verleden tijd geweest.