Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Auke 05-09-2021

Duidelijke site met goede info over het product. Gemakkelijk te bestellen en je wordt prima op de hoogte gehouden tot de levering. Bestel altijd bij Coolblue want ze doen wat ze beloven. Top service

Akke 05-09-2021

Snel geleverd, goede service.
Aanbod om oude electrische apparaten mee te nemen vind ik erg positief.

M.H. 05-09-2021

Nette winkel, netjes begroet bij binnenkomst en werd gelijk gevraagd waarmee ze eventueel konden helpen. In de ochtend mijn product gereserveerd, netjes op de hoogte gehouden via de mail en einde van de middag opgehaald. Goede en snelle service.

Louis 05-09-2021

Snelle levering en, in tegenstelling tot veel andere internet aanbieders, in perfecte staat geleverd.

Roland 05-09-2021

Van begin tot het eind een fijn aankoopproces. Website onderscheid zich door voldoende selectiemogelijkheden voor selectie en vergelijkingen tussen producten. Bezorgtijden worden accuraat aangegeven én laatste gedeelte bezorging per fietsbezorger.

GG 05-09-2021

De webshop is overzichtelijke en bevat veel
Informatie. De zoekfuncties zijn ideaal. Snelle verzending en alles overzichtelijk na te zien in je account.
Retourneren is geen probleem. Ook dit wordt namelijk snel afgehandeld.

Anita 05-09-2021

Dit was voor mij de eerste keer en vond het een vriendelijke,proffesionele service.
Zeker voor herhaling vatbaar

Florence 05-09-2021

- Vieze refurbished wasdroger met schimmel -
Na eerdere goede ervaringen met Coolblue nu gekozen voor een refurbished wasdroger die getest en gereinigd zou zijn. De machine bleek vies te zijn, met pluizen in de trommel en schimmel en vuil in de condensor en het condensbakje. Niks getest en gereinigd, maar zo van het ene naar het andere adres gebracht lijkt het. Echt een teleurstelling en omdat we de droger nodig hadden zelf ruim een uur aan het poetsen geweest. Deze machine gaat terug. Hopelijk komt Coolblue ons tegemoet in de schoonmaaktijd cq kosten voor het werk dat zij hebben nagelaten te doen en wij noodgedwongen hebben uitgevoerd.

Beste Florence,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat een ontzettend vervelende situatie. Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Onze klantenservice kijkt graag met je mee naar een gepaste compensatie voor het ongemak.

Julia 05-09-2021

Duidelijk en overzichtelijk. Je kan producten goed vergelijken en alle specificaties staan er duidelijk bij.

Anne 05-09-2021

prima shop heb al verschillende grote aankopen gedaan en is heel goed bevallen. Goede service en betrouwbaar

George 05-09-2021

topwinkel met goede service en een duidelijk site. De levering is daarnaast ook nog eens snel!

eric 04-09-2021

pakket keurig op tijdstip geleverd met de echte verlengde Coolbleu bus. Nog advies tips van de bezorgers voor montage van het produkt en montage ging prima ! Een aanschaf met een glimlach !

Gerrie 04-09-2021

Betrouwbaar en ze hebben verstand van de producten die ze leveren! Er fijn om hier je tv’s of andere duren spullen uit te zoeken, prima service!

Barış 04-09-2021

In perfecte staat een tweede kans koptelefoon gekocht, volgende dag al in de ochtend geleverd dus wanneer ik thuis kwam heb ik het meteen kunnen gebruiken.

Cris Van der heijden 04-09-2021

Snelle en een super levering! Top winkel! Ooit een keer laptop besteld en die bestelling was oom goed geleverd en snel. Ik kan Coolbleu iedereen aanraden!

Sven 04-09-2021

Prima winkel met een klantenservice die volledig op klantbehoud gericht is. Ze verhelpen al je problemen en stellen je nooit teleur.
Voorlopend in informatie door de leuke filmpjes

Robinsmama 04-09-2021

Bestelling is nog steeds niet geleverd, maar wel elke dag mail dat de zending vertraagd is. Klantenservice reageert niet.

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend dat het anders verloopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt. Dat doen wij ook. Ondertussen spreken wij de verwachting uit dat je ondertussen netjes bericht hebt gehad van onze klantenservice.

Nogmaals ons excuus voor het ongemak.

Thijs Vrijsen 04-09-2021

Gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en wat beloofd wordt, komt Coolblue na!
Bezorging meer dan voortreffelijk. Aangebeld en zag dat ik achter in de tuin was. Komt achterom bezorgen ipv briefje in de bus. Chapeau!!!

Peter Almere 04-09-2021

Een nieuwe Samsung koelkast besteld van de nieuwe superzuinige A klasse. Door twee heel nette jonge mannen gebracht die zich onderhand een hernia hebben getild om de 104 kilo zware koelkast de trap in mijn maisonnette op te krijgen. De koelkast op de juiste plek gezet en de oude weer meegenomen. Ze vroegen nog of ik vragen hadden en hebben mijn huis zonder beschadigingen of dingen vuil te maken weer verlaten.

Astrid Herzog 04-09-2021

Bestellen ging makkelijk. De keuze aan stofzuigers is overzichtelijk en duidelijk. Ik heb de stofzuiger inmiddels thuis en ik ben er tot nu toe erg tevreden over. Alleen....de bezorging was wel chaotisch!!!!!!!!! Ik kreeg bericht dat hij er de volgende dag zou zijn tussen 11 en 3 of zo. Oke. Ik richtte mijn dag daar op in. Maar..... smorgens kreeg ik het bericht dat hij al was afgeleverd, alleen niemand wist waar. Ik moest Coolblue bellen. Die wisten het ook niet. Van hun moest ik PostNl bellen. Die wisten het ook niet. Van hun moest ik weer Coolblue bellen. Ik kreeg een behulpzaam iemand aan de lijn. Maar die wist het ook niet. Zou het voor mij uit gaan zoeken. Hij belde mij terug dat mijn stofzuiger kwijt was. Nou ja. Niemand wist waar hij was. Kon wel een paar dagen duren voor ze het zouden hebben uitgezocht. Ik de pest in natuurlijk. Maar niemand kon er wat aan doen(?????) En toen.... ratatatatataaaaaa. om kwart voor vijf, diezelfde dag, dus toch volgens het eerste bericht nog, kwam de stofzuiger!!!!!!!!!!!! Toevallig was ik net thuis. Het was Postnl. (Hoe had hij mijn oude stofzuiger mee moeten nemen????????) Maar de stofzuiger was er dus en ik ben er blij mee.
Tussendoor kreeg ik nog diezelfde dag van Postnl een bericht dat hij de volgende dag geleverd zou worden, met de tijden er bij. En de dag er op kreeg ik nog een mail van Coolblue, dat die stofzuiger die dag geleverd zou worden. Toen ik hem dus al had. Nou ja. Dat is mijn stofzuigerstory.

Otterloio 04-09-2021

smartwatch4
Ik had een preorder geplaats op 14 augustus de leverdatum was 27 augustus echter werd het pas op 28 augustus geleverd.
Met vele mails kreeg ik van de ene een bon van 5 euro en van de ander een bon van 10 euro voor de late levering.
Zou beter zijn dat de klanten afdeling beter georganiseerd wordt en niet een antwoord van een ander krijg.
Gisteren besteld ik een 2e watch4 en zou vandaag geleverd worden echter kreeg ik vanmorgen een bericht word morgen
Niet vandaag, maar morgen in huis
Helaas moeten we je vandaag teleurstellen. En daar balen we ontzettend van. Door een storing is het vannacht niet gelukt om je pakketje op tijd te verwerken. Jouw bestelling met ordernummer 56772533 wordt daarom niet vandaag, maar morgen bezorgd.
. Weer krijg iets anders de schuld .
Verder kreeg ik een bericht op messinger het volgende bericht
Coolblue
Hallo, dankjewel voor je bericht. Het is op dit moment erg druk bij ons. Daardoor duurt het een stuk langer voordat je een reactie van ons krijgt, tot wel 24 uur. We kunnen ons voorstellen dat dit (soms) te laat is. We doen ons uiterste best om de achterstand weg te werken. Heb je onze hulp niet meer nodig? Laat het dan gerust aan ons weten. Sorry voor het ongemak!
Wat tegen elkaar indruist dus iedereen doet maar wat.
De Watch4 was op voorraad echter nu staat er niet leverbaar.
De bestelde oordopjes waren wel op tijd geleverd.
Heb de order van de Watch4 geannuleerd en bestel nooit meer wat bij de fa met een glimlach

G. R. H. 04-09-2021

Mooi overzichtelijk aanbod telefoons, en goed geprijsd. Beperkt refurbished aanbod valt me op.

Antoinettte 04-09-2021

correcte levering en geleverd binnen de afgesproken tijd. Zeer vriendelijk personeel.

Slechte service bij een ondeugdelijk apparaat 04-09-2021

Philips koffiemachine gekocht die vaak stuk ging. Wij hebben dit apparaat 3x terug gestuurd ter reparatie naar Philips. Toen hij voor de 4x dezelfde klacht kreeg, hebben wij hem in overleg met Coolblue terug gestuurd naar hen. Tot onze verbazing stuurden zij hem ook naar Philips. Toen wij opmerkten dat 3 reparaties volgens de wet genoeg zijn en wij de koop wilden ontbinden, kregen we een nogal hooghartig antwoord, waarin zij zeiden dat het bij hun pas de 1e keer ter reparatie aangeboden werd.
Inmiddels is hij nu met dezelfde klacht voor de 5de keer opgestuurd.
Wij zijn wel klaar met dit apparaat en deze service.

Beste meneer/mevrouw,

Wat een ontzettend vervelende situatie. Natuurlijk wil je genieten van een heerlijk kopje koffie. Je koopt geen koffiezetapparaat om deze steeds bij Coolblue te laten logeren.

Daarvoor ons excuus. Wij hebben er alle vertrouwen in dat het alsnog helemaal goed komt.

Groen 03-09-2021

Wasmachine besteld. Zeer tevreden over de keuze mogelijkheden. Ook voor de iets kleinere beurs te koop.
Over de bezorging ben ik ook zeer tevreden, vriendelijke bezorgers en de wasmachine helemaal op de juiste plaats neergezet zonder dat ik hiervoorgevraagd had. TOP!