Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jolanda 12-10-2022

Snelle service, goed inzicht in track and trace. Mobiel contact voor aflevering. Super service!

Tonny 11-10-2022

Coolblue heeft diverse keuzemogelijkheden en de kosten van de producten zijn verdeeld van laag naar hoog. Kiezen is eigenlijk het moeilijkst. Je bestelt iets vandaag en morgen wordt het al geleverd. Lekker snel dus. Kwam prima uit aangezien de bestelde babyfoon de volgende dag al nodig bleek te zijn. Daarnaast is de verpakking altijd een humoristisch cadeautje. Mijn kleine doosje kon ik door over de lijntjes te knippen omtoveren naar eigengemaakte confetti. Hoe bedenken ze het...hahaha.

Yb 11-10-2022

Duidelijke omschrijvingen en foto's van het product op de site. En super snel geleverd. Op de fiets, goed voor het milieu en sportief voor de medewerk(st)ers. Goed bezig

Dennis 11-10-2022

Altijd blij met de levering en afhandeling. Ook ongevraagd op zondag leveren wat deze keer prima uit kwam.

Hans van der Wardt 11-10-2022

Ik had een probleem met een onderdeel van een tondeuse van Remington. Gelijk Coolblue benaderd en ze hebben mij snel en vriendelijk geholpen

Harrie 11-10-2022

Duidelijke website en zeer snelle levering. Vriendelijke klantenservice die de klant goed te woord staat. Ik raad Cool Blue dan ook graag bij iedereen aan.

F 11-10-2022

De website stak duidelijk in elkaar, het product werd de dag erna geleverd, ondanks dat dit een zondag was, en via mail werd ik goed, duidelijk en snel op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Danny 11-10-2022

Alles goed geregeld, volledig en snel. Op zondag gewoon bezorgd !
2 jaar geleden een wasmachine laten bezorgen, niet alleen neerzetten maar aansluiten en ook nog een gedegen uitleg over de werking van het apparaat door de bezorger.

Angelique 11-10-2022

Snelle levering en prima prijs/kwaliteit. vandaag besteld en morgen in huis, lekker snel.

Rik 11-10-2022

Bij aankomst meteen vriendelijk opgevangen en gevraagd of we kwamen kijken of afhalen. We kwamen afhalen, naam werd in een scherm getikt en we konden naar de afhaalbalie. Geen gedoe met nummertjes of wie was er voor me. Gewoon een groot beeldscherm waarop stond wie er werd geholpen en wie er aan de beurt was, kan precies zien hoeveel er nog voor je waren. Heerlijk dat moderne gedoe, nooit meer gezeur van mensen die proberen voor te dringen

Dirk 11-10-2022

Overzichtelijke webshop. Snelle site. Snelle levering, zelfs op Zondag....Chapeau.
Ze komen de beloftes helemaal na.

R. Klepper 11-10-2022

Makkelijk om item te bestellen en voor een nette prijs , na de verzending kreeg ik van post Nl de melding dat pakket was afgeleverd …. Dat was niet zo dus gelijk klantenservice van Coolblue ingeschakeld en daar werd ik zeer netjes en professioneel door geholpen ,.
Probleem snel opgelost welke door Post nl gemaakt was !
Dus alsnog pakket binnen 24 ontvangen

Ik raad CoolBlue dan ook aan en is voor mij zeer zekers een 10 waard !
CoolBlue , zolang jullie zo te werk blijven gaan blij ik klant .

Luuk 11-10-2022

Veel keuze, duidelijke omschrijvingen, makkelijke vergelijking en mooie prijzen.

Siska 11-10-2022

Ik glimlach niet meer. Amerikaanse koelkast gekocht, omdat die de volgende dag bezorgd zou worden. Maar nee, wegens een tekort aan bezorgers, pas vier dagen later. Grote, dure TV gekocht met installatie service. "U kunt achteroverleunen en wij regelen alles voor u". Helaas niet voldoende installateurs, wij kregen het advies "probeer het zelf of zoek iemand die het voor u wil doen". Ook de tv was niet de volgende dag in huis, maar 10 dagen later. Ik ga voortaan mijn heil zoeken bij de concurent.
Bij onderstaand "ja, ik zou deze winkel aanbevelen" is geen keuzemogelijkheid, maar ik zou deze winkel zeker niet aanbevelen.
Officiele reactie van Coolblue 18-10-2022

Goedenavond Siska,

Kwalijk om te horen dat het niet naar wens verloopt. Onze oprechte excuses. We zouden graag met je mee willen kijken naar een passende oplossing. Daarom willen we je vragen of je het ordernummer/retournummer wil toesturen naar geenglimlach@coolblue.nl zodat wij in kunnen gaan op jouw klacht.

We zien jouw reactie graag tegemoet op weg naar een oplossing.

Coolblue

Harry 11-10-2022

goede uitleg en snelle levering en als er war is word er in overleg naar een oplossing gezocht

Azou Ploeg 11-10-2022

ik ben helemaal blij met hoe je als klant hier wordt behandeld, ik voelde me heel erg welkom en iedereen is super aardig en beleeft.

jaap louwerier 11-10-2022

zocht gereedschap, vond een complete set en aanbieding bij coolblue. besteld via de site.
levertijd was direct volgende dag , kon aangeven waar ik het afgeleverd wilde hebben.
Vindbaarheid -bestellen - afleveren - ophalen verliep uitstekend.
zou zeker een volgende keer, mits aangeboden gebruikmaken van de site.

Sue 11-10-2022

Artikelen hebben uitgebreide en juiste informatie en technisch ondersteuning op een vriendelijk en zorgvuldige manier overgebracht.

HST-all design 11-10-2022

Gewoon goed, snelle levering en doen wat ze zeggen. Ik bestel regelmatig en vind dat ze het goed doen.

I 10-10-2022

Meerdere dingen besteld en alles altijd goed geregeld en goede producten gekregen. Bij mijn laptop kreeg ik een niet werkende beveiligingscode meegestuurd. Na contact met de klantenservice (vrijdag 19:00 uur) is dit meteen opgepakt en doorgezet waardoor ik die maandag meteen weer door kon met de goede code. Complimenten voor de producten maar ook zeker de klantenservice!

Dennis 10-10-2022

Prim shop, duidelijk, overzichtelijk, met goed leesbare reviews. Prijzen zijn ook goed vergeleken met andere shops

Julia 10-10-2022

Cool Blue is een zeer correct handelend bedrijf met behulpzaam medewerkers. Mijn bestelling werd naar het verkeerde adres gebracht door een fout van mijzelf en het probleem werd heel snel
Opgelost door de medewerkers en ik kreeg mijn bestelling heel snel ernaar.

Een 10 10-10-2022

De communicatie van Coolblue krijgt van mij een 10, leuk om te lezen, het tovert letterlijk een glimlach op je gezicht. Coolblue komt afspraken na, wat ik heel belangrijk vind.

Mirjam 10-10-2022

Goede service bij aanschaf en zo mogelijk een nog betere service bij het installeren van de tv.
Zeer aan te bevelen dus!

Sharon 10-10-2022

Goede service, ik had een product opgestuurd voor reparatie en heb daar een tegoedbon van gekregen. Daar heb ik nieuwe oortjes an gekocht die de volgende dag binnen waren. Top!