Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Erwin den Hollander 28-06-2022

De site is goed en verzorgd. Levering goed en snel ontvangen.
De kwaliteit en prijsverhouding is ook zeer goed.

Peter 28-06-2022

Ik vind dat de overzichtelijkheid van de website goed is en ook de vele reviews helpen goed bij je keuze
ook vind ik de begeleiding bij het bestellen duidelijk en vriendelijk
tevens zijn de snelheid en mogelijkheden van de bezorging prima en vind ik de optie van gratis retourneren uitstekend!

Telmo 28-06-2022

Top service, snelle levering en installatie van een nieuwe wasmachine op zondag! En nemen ook gelijk het oude spul weer mee.

Marianne 28-06-2022

Super snelle levering! Zaterdag besteld en zondag al in huis! Je wordt goed op de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling.

Sophie 28-06-2022

Super goed geholpen. Online afbeeldingen waren een goede representatie van het product.

Bertus Horstman 28-06-2022

Goede omschrijving van het product, vraag je advies krijg je snel en eerlijk antwoord. Snelle levering zelfs op zondag.

Jeroen 28-06-2022

Wij waren op zoek naar een compacte en niet te dure koel/vries combinatie en vonden deze direct bij Coolblue met een levering de volgende dag. Alles is precies verlopen zoals afgesproken, incl. wisselen van de draairichting van de deur en plaatsing aan huis. Helemaal top.

Barbara 28-06-2022

Ik ben zeer tevreden met mijn bedeling op Coolblue
Snel aflevering bestelen zaterdag avond zondag middag thuis! Goed prijs best op de markt ! Zeer aanraden

Han2 28-06-2022

Coolblue levert echt snel en zelfs op zondag. Mooie overzichtelijke app zodat je goed kan kiezen.

Andre 28-06-2022

Supersnelle levering is een groot pluspunt. Website goed en eenvoudig uit te zoeken en te bestellen.

ErikL 28-06-2022

Goede omschrijving van het product en zéér snelle levering. Laat dat blue maar weg, het is Cool!

Swier 28-06-2022

NDD is ook echt waar voor Coolblue. Zaterdagavond bestelt; zondagmiddag op de deurmat. Redelijk goed probleem oplossend vermogen en dat is best bijzonder in de thuisbestelwereld.

Peter Pronk 28-06-2022

gemak, snelheid, kwaliteit en prijs prima in orde. Netjes op tijd geleverd! Na jaren in China te hebben gewoond en digitaal bestellen daar heel gewoon is. Na terugkomst prima ervaring met aanschaf wasmachine, droger en TV en helemaal blij met zonnepanelen! Kortom een super bedrijf die een 10 verdient!

. 28-06-2022

Na 2 weken dan eindelijk reactie van coolblue op mijn bericht. Nav. een vorige review vroeg coolblue contact op te nemen om te zoeken naar een passende oplossing. Dit heb ik direct gedaan en hier kreeg ik 2 weken later de volgende reactie op;

''Wat balen dat jouw laptop het niet doet en dat we geen vergelijkbare laptop op voorraad hebben behalve in de winkel. (dit is niet waar, ook in winkel geen voorraad)

We doen er alles aan om producten altijd voldoende op voorraad te houden. Echter is dit in de praktijk niet altijd haalbaar. Zeker niet in de huidige tijd. Het klopt dat wij geen producten van winkels naar de klanten sturen. Ik snap dat je hiermee niet tevreden bent maar ik kan dit niet voor je doen.

Vertrouwende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd. ''

Waar is in deze de passende oplossing of uberhaupt oplossing die geboden wordt dan? Misschien heb ik een andere interpretatie van het woord oplossing...

review 27 juni 2011
Komen afspraken niet na. Nav. Mijn recente beoordeling die gebaseerd was op een slecht product, contact opgenomen met coolblue (zoals ze vroegen) via het mailadres wat ze stuurden. Tot op heden (3 weken nu) nogsteeds geen reactie ontvangen. Erg jammer.

review 14 juni 2022
Laptop gekocht 13 dagen geleden bij coolblue. Bij het van de lader afhalen kapt het scherm er ineens mee. Contact gehad met klantenservice. 1e keer kreeg ik een alternatief geboden, die ik in een winkel kon ophalen maar totaal niet gelijk is aan het type laptop wat ik nu heb (slechter). Zag echter dat hetzelfde type laptop nog wel in een andere vestiging beschikbaar was op 300 km van mijn huis. Gevraagd of deze verstuurd kon worden naar een andere vestiging dichter bij mij, of naar mijn huis en dat ik daar dan mijn huidige laptop breng, bleek dit niet mogelijk want "wij versturen niet vanuit winkels". Wat een ongelofelijk slechte service van coolblue is dit... ook meteen de laatste bestelling zo.

Beste,

Dank je wel voor je review. Wij begrijpen dat je baalt. Helaas hebben wij geen enkele referentie in jouw review om jouw order in te kunnen zien en dus te helpen. Sorry!

Luuk2299 28-06-2022

Referentie, het gaat om bestelling met ordernummer 63697537

Luuk2299 28-06-2022

Dank voor deze snelle reactie. Het gaat om order nummer 63697537. Hierover is meermaals zowel telefonisch als per mail (wat dus 2 weken duurde) contact geweest, maar totaal geen oplossing geboden.

J. Swartjes 28-06-2022

Prima winkel. Nette bezorging en een voordeel is de SMS die je 15 minuten van te voren krijgt.

Kim 28-06-2022

Overzichtelijk en ik weet makkelijk de weg te vinden op de website. Communicatie is duidelijk.

Anita 28-06-2022

Slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt.
Ik bestelde een koelkast en betaalde voor een bezorgmoment waarop ik thuis was. Toen stonden ze met een wasmachine op de stoep. Vervolgens was de hele bezorging vooral 'mijn probleem'. De klantenservice is niet gericht op service aan de klant, die is gericht op de eigen interne bedrijfsprocessen. Past je vraag daar niet in, heb je dikke vette pech. Op het dieptepunt kreeg ik een mail dat ze perongeluk de bestelling hadden geannuleerd, dus of ik de koelkast eerst een tweede keer wilde betalen, anders konden zij niet leveren. Met de belofte dat ik de eerste betaling echt binnen 5 werkdagen terug zou krijgen. Nog nooit zoiets slechts meegemaakt. Ik bestel nooit meer bij Coolblue

Beste Anita,

Dank je wel voor je review. Jeetje, dat is wel even andere koek. Koelkast nodig en we leveren een wasmachine. Nee, dit hoort natuurlijk niet en daarvoor ons excuus.

Binnen Coolblue maken wij dit bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Ons excuus voor dit ongemak.

Marion 27-06-2022

Snel en makkelijk bestellen, duidelijke communicatie en verrassend...op de fiets bezorgd. Daar word ik vrolijk van!

Rik M 27-06-2022

makkelijk vergelijken binnen het uitgebreide assortiment met daarom altijd iets passends qua uitvoering en prijs (en suuperrr snel geleverd)

Procee 27-06-2022

Vertrouwd, snel, aardig, vaak altijd goede recensies, tevens goedkoper dan bij andere concurrenten

Anna 27-06-2022

De bestelling kwam snel en netjes en fijn dat Coolblue ook per fiets bezorgd. Dat voelt toch iets minder vervelend dan al die bezorgdiensten die met auto's door de straten rijden.

John 27-06-2022

De site van cool blue is zeer toegankelijk, makkelijk in gebruik. Fijn dat er ook staat wat de beste keuze is van cool blue, voor als je echt door de bomen het bos niet meer ziet.
Snelle levering. Nu een volautomatische koffiemachine besteld, zeer tevreden over. Ook al eens een televisie en na een klacht zeer netjes opgelost.
Dus onze 1e keuze voor apparatuur is cool blue!

Rene M. 27-06-2022

Snelle levering van tv en soundbar. En perfecte installatie thuis met uitleg door T*** van Coolblue.

Gianfranco 27-06-2022

Op 16 juni 2 koelkasten en een vriezer besteld voor levering 27 juni (lekker op tijd besteld want je weet maar nooit). Order online betaald. 27 juni geen levering ontvangen maar ook geen kennisgeving dat bestelling niet geleverd gaat worden. Ivm verhuizing zitten we nu dus zonder vriezer en koelkast. Geprobeerd via helpdesk alsnog geleverd te krijgen maar kan pas 30 juni. Zelden zo'n slechte service meegemaakt. Asociaal ook. Coolblue is te groot geworden, behandeld zijn klanten als nietswaardig. Lossen niets op als zij in de fout gaan. Wees daar op voorbereid !

Beste Gianfranco,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende situatie. Natuurlijk baal je, dat doen wij ook.

Spijtig genoeg kunnen we niet eerder dan de 30ste, Sorry!

John 27-06-2022

Producten netjes afgeleverd door de fietsbezorger, helaas wel een dag later dan werd aangegeven, vandaar een 8.