Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maythili 26-01-2022

Duidelijke internetpagina, veel keuze, veel informatie over het gekozen product. Snelle levering op de gekozen datum. Na de levering nog een mail met tips voor onderhoud. Ik ben tevreden!

Rie van Marle 26-01-2022

Geweldige shop! Jammer dat de aankomst van de raamwisser een dag later was dan gepland!

René 25-01-2022

Mijn moeder wilde een iPad en deze was eenvoudig gekozen en gekocht bij. Coolblue. De volgende dag had ze hem al en na een korte installatie heeft ze hem dezelfde dag al kunnen gebruiken. Een hele blije moeder van 86 was het resultaat!!

Pascal 25-01-2022

Cool blue vind ik een fijne informele sfeer hebben. Alles met een glimlach 😊. Goede producten en service. Al veel dingen besteld. Ook als er iets defect is dan wordt het zeer snel gerepareerd/opgelost. Kortom, ik kijk niet verder meer dan Coolblue. Mvg

Ingrid 25-01-2022

Werd goed op hoogte gehouden van bestelling. Pakket netjes op zondag ontvangen.

De hele familie 25-01-2022

Coolblue snapt het. Klantvriendelijkheid zit bij hen in het systeem. Niet alleen in de snelle service en goed te gebruiken website maar ook bij de klantenservice. Altijd top! Wanneer de prijs gunstig is, bestel ik altijd bij Coolblue (we blijven wel Nederlanders natuurlijk :))

Sebastiaan G. 25-01-2022

Duidelijke website, goede prijzen, veel informatie over hoe je het product kan gebruiken. Veel communicatie omtrent de levering, het hele proces. En naderhand nog informatie over wat er mogelijk is met het product.
Al met al een hele grote glimlach op mijn gezicht!

Randy 25-01-2022

Goed serves,
Snelle levering,
Heel erg vriendelijk,
goed aangesloten en op de plek gezet waar wij hem precies wilde hebben.
Uitleg was ook uitstekend!!
7/24 bereikbaar en dat is altijd fijn en een geruststelling dat je altijd geholpen kunt worden (als er wat aan de hand is.)
Wij zijn super blij en heel erg tevreden over de producten die wij bestellen bij coolblue!
#SUPERCOOLBLUE.

Ellen 25-01-2022

Ik kies bij producten altijd standaard voor Coolblue. Vanwege de goede service. Als er iets is met een artikel, kan het zonder problemen retour en word je altijd tijdig en fatsoenlijk geholpen door de klantenservice.
Ik bestel zelfs tegenwoordig "tweedekans" bij Coolblue. Er is namelijk niet aan af te zien dat het een geretourneerd product is.
Kortom, mijn favo webwinkel.

Erik 25-01-2022

Goed contact over product en levering!
Goede uitleg en producten vergelijking!

Marleen 25-01-2022

Het bestellen ging prima. De monteurs die de vaatwasser kwamen bezorgen waren super vriendelijk. De vaatwasser bleek alleen beschadigd. Dus moest hij terug. Ik heb zelf contact op moeten nemen en let op; ik heb 30 minuten in de wacht gestaan. Vervolgens te woord gestaan door iemand die totaal geen empathie had of even kon meeleven met het feit dat het vervelend was. Prima, vervolgens ook de bestelling verkeerd in het systeem gezet. Weer bellen; weer 30 min in de wacht. Ik vertel mijn verhaal, “kom zo bij u terug”… 22 min in de wacht, het leek wel opzettelijk. Ik opgehangen, weer gebeld. Weer 30 min in de wacht. Meisje was super aardig maar bleek achteraf niet toe te kunnen toegeven dat er iets verkeerd berekend was. Gaf wel aan dat ik gebeld zou worden over een “foutje”. Nooit gebeld. Kreeg ik opeens een extra factuur van meer dan 200 euro. Echt schandalig. Vervolgens weer gebeld, meisje heeft het uiteindelijk opgelost maar als je iemand een hele dag in de weer laat zijn met jouw fout, wees dan een klein beetje toeschietelijk… niks. Voor mij dus geen coolblue meer.
Officiele reactie van Coolblue 28-01-2022

Beste Marleen,

Bedankt voor je review. Balen zeg dat het anders liep dan verwacht.

Het is momenteel erg druk. Daar ben jij de dupe van geworden. Als klap op de vuurpijl gaat het ook nog mis met jouw vaatwasser. Wat een pech.

Fijn dat het uiteindelijk nog is opgelost met onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.

Coolblue

Daan 25-01-2022

Prijs van product was goed, bij andere winkels duurder. Levertijd uitstekend. Ze doen wat ze zeggen. Zou tussen 9:00 en 11:00 er zijn en ze waren er om 9:00. Heb vaak bij andere winkels dat ze beloven wanneer het komt en dat wordt het later op de dag of zelfs een aantal dagen later.

Anne 25-01-2022

Nette winkel, zeer klantgerichte medewerkers. Je kan merken dat het bedrijfsbeleid hier zeer op gericht is. Vaak heeft Coolblue wel een wat duurdere prijs voor een product, maar dat betaalt zich uit in beschikbaarheid/voorradig en de snelle en vriendelijke service.

Danny 25-01-2022

Vriendelijke en behulpzame personeel wat veel kennis heeft en je zeker op weg kan helpen naar het juiste product.
Ik loop altijd met een glimlach naar buiten

Martijn 25-01-2022

Coolblue heeft een prima website waar de zaken goed in te vinden zijn. Al vaker besteld en het is eigenlijk altijd de volgende dag geleverd en mocht er wat zijn krijg je een prima service die zaken gewoon oplost ipv je 10 keer door te schakelen en elke keer weer om je postcode te vragen.

De coolblue e-commerce tak zit goed in elkaar iets wat helaas van coolblue ................ nog niet gezegd kan worden. Ook hier is de service uitstekend maar in de uitvoering laat het helaas nog veel te wensen over waar vaak benodigde onderdelen worden vergeten bij installatie, verkeerde zaken worden geinstalleerd en men dus coolblue vaker over de vloer krijgt dan men eigenlijk zou moeten verwachten.

Al met al een dikke plus voor de webshop en een stevige min voor coolblue energie.

Tijmen 25-01-2022

Heel gebruiksvriendelijk, snel, en op de fiets geleverd! Goed retourneerbeleid, eerder een speaker kunnen beluisteren tijdens de lockdown en toen deze niet beviel na luisteren gewoon geld terug gekregen

Victor Siemons 25-01-2022

De site is erg duidelijk, het afrekenen ging vlot en ook het leveren ging perfect.

Tom Langelaar 25-01-2022

Klantenservice en producten zijn van goeie kwaliteit . Ook altijd snelle levering. Soms wel duurdere prijzen dan andere webshops

Mirthe 25-01-2022

Coolblue levert service en kwaliteit waar je blij van wordt. Ze maken waar wat ze zeggen, ook als er iets toch niet kan, wordt dat duidelijk , netjes en tijdig gemeld.

Koen 25-01-2022

Coolblue gekozen vanwege de mogelijkheid een tweede-kans product te kopen. 10% korting op de oorspronkelijke prijs die al een stuk lager was dan de adviesprijs. En het product was nog volledig in nieuwstaat!

En toen ook nog eens een pakket bezorgd per fietskoerier, in een papieren envelopachtig pakketje zonder plastic. Top!

Sander van Dooren 25-01-2022

Zaterdag middag besteld ,Zondag voor 14:00 geleverd.
Ook andere aankopen 't zelfde verhaal. Fijne webwinkel om rond te neuzen met goed advies.
Alleen de e-mails zouden wat minder mogen zijn. Ik weet dat t eraan komt en iets besteld heb etc.
Heb nog geen ervaring met retours enzo maar dat zegt opzich zelf al iets!

Nienke 25-01-2022

Ik kreeg een automatische ontvangstbevestiging per e-mail terwijl ik het pakket niet ontvangen heb (ik was gewoon thuis op moment van bezorging). Direct gebeld, en na de hele middag wachten krijg ik de melding dat mijn klacht bij de bezorgdienst is gelegd. Twee dagen later, een bericht van de bezorgdienst dat ze ermee aan de slag gaan, en geen enkel aanbod om mijn geld terug te krijgen of de bestelling nogmaals te bezorgen. De zogenaamde 'binnen 24 uur bezorgd' gaat duidelijk niet op als er iets mis gaat, en ik ben absoluut niet te spreken over de gebrekkige communicatie en service.
Officiele reactie van Coolblue 28-01-2022

Beste Nienke,

Wat vervelend om te horen dat het zo gelopen is.

Je hebt inmiddels contact gehad met onze bezorgafdeling. Zij houden jou hier zo snel mogelijk op de hoogte.

Onze excuses voor het ongemak.

Coolblue

Mark van Iersel 25-01-2022

Levering was 1 dag later dan beloofd, maar daar is netjes over gecommuniceerd. Er was ook niet doorgekomen dat ik betaald had voor aansluiten van de wasmachine, maar simpel de bevestigingsmail laten zien was ook genoeg om dat op te lossen. Niet perfect, maar uiteindelijk alle service die beloofd is en een goed product.

Jeff 25-01-2022

Prima service, er ging iets mis met de levering maar das echt meteen super goed opgelost

Andrew de Winter 25-01-2022

Goede producten voor goede prijs met een goede afhandeling, Wat verwacht je nog meer?