Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Wim 15-05-2021

Je kan je goed oriënteren op heel veel verschillende producten, voordat je het koopt. Er is over heel veel technisch zaken uitleg, van wat het is, en waarvoor het misschien wel of niet belangrijk kan zijn als je het zou kopen. Het bestelproces loopt ook heel netjes tot het moment van levering. Ze kwamen het brengen met de fiets, dus ook nog ook voor het milieu.

Peter Kling 15-05-2021

Vaste klant bij CoolBleu, (Kling-Van Den Bergh Den Haag)
Veel bestellingen gedaan maar nu ging het helemaal de mist in.
Maandag 10 mei 2021 werd de wasautomaat/droger bezorgd en aangesloten in Veenendaal Schrijverpark.
Dinsdag 11 mei s`middags vrij genomen. Kwamen de droogballen.
Woensdag kwam er niets. Gebeld met N** van Coolbleu. Wat erg. donderdag komt het droogrek.
Donderdag Niks weer vrij voor genomen. Gebeld, kreeg een glimlachende dame aan de telefoon.
Maar N** van CoolBleu had niets genoteerd.
Vrijdag middag weer vrij genomen werd het droogrek bezorgd.
Alles toch in één keer besteld.
De glimlachende juffrouw beloofde mij 25 euro te storten op mijn rekening voor het ongemak.
Mooi niet, moet ik eerst weer wat bestellen.
Mailtje met mijn ongenoegen gestuurd maar daar reageren zij niet op.
Hier zakt mijn broek van af Coolbleu.

Arthur 15-05-2021

Goede producten, ruime keus, scherpe prijs en snelle levering! Precies waarom ik op internet shop!

Paul 15-05-2021

ik heb gekozen voor Coolblue in dit geval voor de prijs, helaas was en onderdeel wat ik besteld had stuk, maar de snelle service van coolblue heeft dit super opgelost, ik kon het meteen terugsturen en kreeg meteen een nieuwe toegestuurd, geweldige service.
Volgende aankoop weer Coolblue

Ewout 15-05-2021

Bij coolblue staat de klant echt centraal. Ik heb al heel veel besteld bij Coolblue en altijd is er netjes en op tijd geleverd. Ik heb een keer meegemaakt dat een product retour moest en ook dat werd zeer vriendelijk en voortvarend afgehandeld.

Marco 15-05-2021

Overzichtelijke site en vlot bestelproces. Zeer tevreden over de snelle levering en de communicatie over de levertijd.

Cool Blue 15-05-2021

Goede ervaringen met eerdere aankopen. Vlotte bezorging,' Aankoop wordt over de drempel gebracht. Goede kwaliteit van de kookplaat. Vlotte bezorging.

Jip 15-05-2021

Jammer als je afspreekt en betaald voor s avonds leveren en om 11.00 uur staan ze voor de deur. Beetje jammer Coolblue.

André 15-05-2021

Ik had een router besteld en na een dag besloot ik om toch een andere te nemen. De oude direct na ontvangst teruggestuurd en Coolblue maakt binnen paar dagen geld over. Top, dat is 'klant is koning'. De prijzen zijn wel wat gestegen t.o.v. de concurrentie, anders zou het een dikke vette 10 zijn.

Amber 15-05-2021

Goede service. Ik ben tevreden met de bezorging van mijn product en alles wat hierbij komt kijken. De track en trace was duidelijk, de service was optijd en het product is in goede staat. Ik zou het zeker aanraden

Tim W. 15-05-2021

Uitstekende bezorging (in eigen beheer), snelle levering en een overzichtelijke website!

Fleur 15-05-2021

Laat in de avond bestelt en de volgende dag een wasmachine en een droger op aangegeven tijd ontvangent. Twee nette en vriendelijke mannen die alles op zijn plaats hebben gezet en aan hebben gesloten. Geen gedoe maar goede en zeer vriendelijke service.

Nanyana 15-05-2021

Heeft zijn website niet op orde. Tot 7 keer iets besteld, wat al verkocht was aan andere mensen. Vervolgens krijg je steeds tegenstrijdige berichten en mensen van de klantenservice weten totaal niet wat er speelt als ze contact met je opnemen. Ik was tot kort erg tevreden over dit bedrijf, maar mij zijn ze als klant kwijt. Waardeloos en amateuristisch.

Karina 15-05-2021

Persoon was erg vriendelijk, service van Coolblue is top. Snel geleverd ook!

Jan 14-05-2021

Kon gemakkelijk gewneste info vinden en procedure vanbestellen was ook duidelijk

Hetty 14-05-2021

Medewerker luistert goed en geeft op basis van mijn vragen, goed advies. Ben tevreden en zal zeker opnieuw aankoop doen.

Ad Heitzer 14-05-2021

Laten leiden door de beoordeling van Coolblue voor dit artikel. Track en trace was duidelijk. Bezorging op tijd en super vriendelijk. Dikke pluim

Apj Buijk 14-05-2021

alles id duidelijk en perfect om te zoeken, en goede informatie. Levering en bestellingen gaan eveneens perfect.

Tris 14-05-2021

De HP-monitor (HP EliteDisplay E223) die ik besteld heb is geheel naar verwachting! Het werd binnen de gestelde tijd geleverd en is in goede orde, zonder beschadiging aangekomen. Alles werkt ook goed.

Martin 14-05-2021

Altijd op tijd , snel , als wat niet klopt zo maar opgelost .Goede prijzen .

Rob 14-05-2021

Duidelijke omschrijving op website. Snelle levering. Goede gebruikers tips via de mail ontvangen.

Arteka 14-05-2021

Handig on te zoeken en vergelijken. Ook prima aanvullende informatie. Het zoeken naar aanvullende aanverwante producten werkt heel soepel. Uit en later weer inloggen met behoud van gemaakte keuzes blijft goed behouden.

Angel 14-05-2021

Fijne shop. Producten zijn goed te vinden. Goede informatie en een snelle levering. Product was ook goed verpakt.

Master 14-05-2021

Zeker goede service en snelle bezorging!Wat will je nog meer van een online winkel?

nel 14-05-2021

de levering was heeeeel goed fijn bezorger beleefd vriendelijk.ben heel tevreden raad iedereen aan om de air cooler bij jullie te kopen.