Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Con 25-08-2022

Altijd alles netjes optijd geleverd! Website geeft ook duidelijke uitleg, zodat je een goede keuze kan maken over het reuze aanbod wat bij jou past.

Jos 25-08-2022

Ik wil deze winkel wel aanbevelen vanwege service en kwaliteit, maar "vandaag besteld morgen kosteloos bezorgd" gaat niet altijd op. Vandaag, donderdag, vaatwasser besteld maar kan pas maandag kosteloos bezorgd worden. Omdat ik niet zo lang zonder vaatwasser wil zitten, gekozen oor bezorgen op zaterdag. Kost 29 euro.

Corina Martin 25-08-2022

Coolblue heeft een prettige site met goede productinformatie. Ik heb deze keer gekozen voor een 2e kans product. Het was gewoon helemaal prima, als nieuw, maar wel een stuk goedkoper (20%). Eerder ook goede ervaringen gehad met Coolblue toen er iets geruild moest worden. Binnen 24 uur opgelost.

Vincent 25-08-2022

Coolblue is super, maar die winkels zijn echt niet in lijn met hun imago voor mij persoonlijk. Het trekken van een nummer was een speurtocht (stond om de hoek bij de ingang), de sfeer en akoestiek matig. Ik moest een half uur wachten totdat ik mijn pakketje kon krijgen, komt wellicht door personeelstekort (en succes van concept), maar om de een of andere reden kwam ik kapot thuis (wellicht luchtkwaliteit oid). Voorlopig niet voor herhaling vatbaar.

Prima service 25-08-2022

Prima geholpen er werd uitgebreid tijd voor me genomen voor het geven van info etc

Charles 25-08-2022

Koop al jaren bij Cool Blue. Duidelijke website met goede beschrijving van de producten. Vlotte bestelprocedure en snelle bezorging. Belangrijkste reden om hier te kopen is de service. Het is een geruststellend idee dat je op deze service kunt vertrouwen, mochter iets mankeren aan een product. Huidige aankoop, een Lenovo Legion laptop.

Ineke Hazenbroek 25-08-2022

Altijd snel en goede prijs. Ruim assortiment. Personeel deskundig en vriendelijk. Leuk dat je in de winkel bij je naam opgereopen wordt. Dat geeft het gevoel van persoonlijk bedient te worden. Geen probleemals je iets terug wilt brengen.

D.Jansen 25-08-2022

Snelle en goede levering.Product was geopend geweest en dus gereduceerde prijs Alles prima in orde

Jenny 25-08-2022

Begin augustus droogmolen van Brabantia besteld. Er werd een Leifheit bezorgd. Bleek de bestelde droogmolen niet op voorraad te zijn, terwijl op de website stond volgende dag in huis. Maar goed wachten tot eind augustus zou die in voorraad komen en omgeruild worden. Helaas ging dat niet goed, was alleen een ophaal ingepland. Bestelling uiteindelijk geannuleerd, veel werk voor niks!!
Officiele reactie van Coolblue 31-08-2022

Hoi Jenny,

Wat balen dat de bestelling van je droogmolen tot een drama is uitgelopen! Sorry voor het ongemak.

We hopen je een volgende keer alsnog blij te kunnen maken.

Coolblue

Danielle 25-08-2022

Supergoede en snelle levering! Betrokken en aardige chauffeur die meedenkt! Heel erg tevreden!!

Patrick 25-08-2022

Vriendelijk, goede communicatie en alles netjes zonder problemen afgeleverd

Chris Mulder 25-08-2022

Op tijd geleverd. Keurig aangesloten. Aardige bezorgers. Oude apparatuur meegenomen. En geen afval.

Martijn 25-08-2022

Bij coolblue iets bestellen is gemakkelijk en je weet dat het goed zit als er iets niet correct is. Duurt het leveren te lang komen ze met een tegen voorstel, hetzelfde geldt voor een reparatie. Ik ben coolblue fan zeg maar!

Vishal 24-08-2022

Kwam een bestelling ophalen, bij ontvangst goed geholpen.
Na een aantal minuten gewacht te hebben bestelling betaald met accessoires. Om de accessoires te plaatsen werd ik begeleid naar een andere balie hier ruim 20 minuten gewacht voor een handeling van 5 seconden.
Kom juist naar Coolblue voor de service daar betaal je ook extra voor als ik de prijzen vergelijk met andere winkels.
Was geen goede service dit.
Officiele reactie van Coolblue 25-08-2022

Beste Vishal,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat jouw winkel bezoek anders is verlopen dan verwacht. Hier balen wij ook van.

Sorry! voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Carry 24-08-2022

Klantvriendelijke bestelprocedure, fijne website. Snelle levering, goede communicatie met klant.

Henri 24-08-2022

Snelle bediening
Heldere site
Fijn eigentijds taalgebruik
En bovenal een perfecte aflevering
Top!

siem 24-08-2022

producten werden snel verstuurd en bezorgt voor een mooie prijs, op de website stonden ook veel goede tips over het gebruik en het instellen van de producten

Annette Koelstra 24-08-2022

Alles prima, bestelling, product, product informatie. Heel fijn is bezorging op ophaalpunten en de berichtgeving hierover. E’en kleine opmerking: de doos voor verpakking was wel heel erg groot. De Doos komt straks bij t afval en ook zuinig omgaan met verpakkingsmateriaal is goed voor ons milieu

Vanessa 24-08-2022

Altijd snelle levering en goede service zowel qua advies als bij problemen met apparatuur.

Jacqueline 24-08-2022

Coolblue heeft een mega snelle verzending. Helemaal top. Mocht het produkt hoe dan ook niet naar wens zijn dan kun je het zo terug sturen. Gelukkig nooit hoeven doen. Altijd tevreden

Sophie 24-08-2022

Duidelijke. Bezorgtijd en netjes bezorgd op aangesproken moment. Ben super blij met het product.

Vincent Mens 24-08-2022

De winkel ziet er overzichtelijk uit. Wel duidelijk aanwijzingen geven als er een uitgangsdeur niet gebruikt mag/ kan worden. En geen irritatie gezicht van personeel als mensen er wel doorheen lopen. Dus meer oprechte klantvriendelijkheid is altijd beter.

Harold 24-08-2022

super snelle levering en service met "no questions asked" mentaliteit. Klant is koning en ik ben fan. En de prijzen zijn eigenlijk wel prima. Niet de goedkoopste, wel de beste.

Ivo 24-08-2022

Alles klopt en de communicatie is top! Bestellen, bevestiging, communicatie omtrent levering en voor je het weet is het product in goede staat ontvangen.

Dick Scholten 24-08-2022

Overzichtelijk en duidelijk. Makkelijk te vinden wat je nodig hebt! Snelle levering en keurig op tijd!