Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4013 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mam 08-11-2022

De mevr die mij geweldig aan de telefoon hielp
Kan coolblue wel in het goud gieten
Een zeer begripvolle mevr en echt op zoek naar oplossingen
Een verademing
Vandaar de 10

AZ 08-11-2022

Artikel was niet in voorraad. Toen het weer op voorraad kwam, kreeg ik bericht. Mijn bestelling werd daarop supersnel geleverd. Blij mee!

C.Willemse 07-11-2022

Coolblue heeft een ruim assortiment. De website is duidelijk en makkelijk te gebruiken. Bestelling gaat snel. Je wordt goed op de hoogte gehouden vanaf het moment van bestellen tot de bezorging.

Huub 07-11-2022

Goede uitleg en vergelijk mogelijk via site.
Op afgesproken tijd geleverd.

Petra 07-11-2022

duidelijk bestelproces en hartstikke snel bezorgd. Heel aardig meisje en altijd leuk, die fiets. Daar wordt je blij van op de zondagmorgen!

Ted 07-11-2022

Fijne site, goede productomschrijving, mooie merken, kwaliteit producten en snel bezorgd!
Wat wil je nog meer?

Michel 07-11-2022

Supersnelle levering. Altijd goed in kwaliteit en prijs. Kreeg zelfs nog extra korting voor de verjaardag. Top Coolblue

Wirken 07-11-2022

Super snelle levering, aardige bezorger. Netjes binnen gezet. Erg tevreden.

Kevin 07-11-2022

Enorm goed geholpen in Eindhoven door verkoper xxx! Alles lag snel klaar en winkel zag er zeer netjes en professioneel uit. Hebt het gevoel dat de medewerkers in de shop ook daadwerkelijk weten waar ze het over hebben. Ik doe mijn bestellingen in de toekomst via coolblue en dan ophalen in de winkel

Nicole 07-11-2022

Duidelijke webshop, overzichtelijk, makkelijk in gebruik, handig voor vergelijking van producten.
Levering ging erg snel, en ik werd goed hiervan op hoogte gehouden, dmv e-mail en sms. Fijn ook dat de levering per elektrische fiets was, wat toch een beetje bijdraagt, voor zover mogelijk, aan een schoner milieu.

JohnU 07-11-2022

Het gemak om een artikel uit te zoeken en te vergelijken. Eenvoudig betalen. bezorging door Coolblue is goed. maar door postNl onbetrouwbaar.

H.Rietman 07-11-2022

Zeer gebruiksvriendelijke website. Het was heel makkelijk om het juiste product te vinden en te bestellen. Ook het afrekenen was geen probleem. De belofte dat het product de volgende dag geleverd werd, klopte. Kortom positieve ervaring.
Ik heb geen gebruik gemaakt van verder service maar met bovenstaande ervaring verwacht ik hier geen problemen mocht ik het nodig hebben.

Ruud van der Zanden 07-11-2022

Prima shop en prijs/kwaliteit met een goede service en snelle levering van de bestelde producten.

Houtsma 07-11-2022

Keurig geregeld allemaal... nog niet eerder coolblue gebruikt. Maar ik ga het zeker weer doen. Duidelijke website met goede zoekfunctie en aanbevolen combinaties. Artikelen waren er een dag later. Keurig stevig verpakt. Aanrader!!!

Esther 07-11-2022

Coolblue levert altijd heel snel. De producten zijn van goede kwaliteit. De website is overzichtelijk met handige adviezen welke producten goede prijs kwaliteit verhouding hebben.

Marga Blom 07-11-2022

Site werkt goed en dat is fijn want ik ben niet zo handig op de computer,snelle levering voor 23.00 besteld volgende dag geleverd nou dat maak je niet veel meer mee

Annemarie 07-11-2022

Gebruiksvriendelijke site, de bestelling komt snel en op het afgesproken moment

willemassen 07-11-2022

Na wat problemen met het eerste contact (door Coolblue telefonisch opgegeven emailadres werd niet beantwoord en later verwezen naar whatsapp) werd het vervolg beter: duidelijk en uitgebreid. Gezien het beste apparaat volgens Consumentenbond zal deze wel goed bevallen. Prijs aanmerkelijk lager dan bij onze vaste witgoed leverancier.

Klaas van Etten 07-11-2022

Ondanks dat mijn pakketje zoek geraakt was. ( post.nl) later weer gevonden. Werd ik vriendelijk te woord gestaan helaas konden zij ook geen oplossing aandragen .

Krissy 07-11-2022

Snelle levering, goede service en duidelijke keuzes qua leveringsmogelijkheden

Jesse 07-11-2022

Na lang gespaard te hebben, heb ik op 30 september 2022 de nieuwe AirPods Pro besteld. Bestel regelmatig omdat vaak alles goed gaat, en als er iets niet helemaal goed gaat, het vaak meteen opgelost wordt.

De bestelling zou volgende dag geleverd worden, maar helaas niks ontvangen. Ook meteen bij de buren gecontroleerd, maar ook zij hadden helaas niets ontvangen. Op de website van Coolblue staat dat het in 98 procent van de gevallen vaak nog binnen de 5 werkdagen erna bezorgd wordt, en mocht dat toch niet zo zijn, dan moet je even contact opnemen.

Dat heb ik na die 5 werkdagen dus gedaan, en er werd een onderzoek gedaan bij de bezorgdienst. Na een aantal dagen kreeg ik een mail dat zij zeggen dat hij bij de buren is afgeleverd. Voor de zekerheid nogmaals naar de buren gegaan, maar zij zeggen niets te hebben ontvangen. Dit heb ik meteen teruggekoppeld aan Coolblue, waarop zij nog verder onderzoek gingen doen.

Hierna is er nog een bezorger aan de deur geweest, om te checken of het inderdaad klopte. Ik heb ook aangegeven dat de buren niets hebben ontvangen.

Vervolgens gaven ze aan dat ze de volgende werkdag met een terugkoppeling zouden komen, maar dit gebeurde niet. Hierna hebben ze meerdere keren aangegeven binnen een bepaalde termijn erop terug te komen, maar constant werden deze afspraken niet nagekomen. Zelf moest ik constant contact opnemen, maar kreeg maar geen antwoord.

Tot mijn grote verbazing kreeg ik op 14 oktober een mail met de mededeling dat ze geen oplossing kunnen bieden en ik ook geen bestellingen meer kan plaatsen bij Coolblue.

Vervolgens krijg ik maar heel weinig antwoord op mijn mails met oproep tot uitleg, en deze geven ze dan ook niet.

Uiteindelijk ben ik nu bijna 300 euro kwijt, zonder oordopjes, en zonder geld terug.
Officiele reactie van Coolblue 09-11-2022

Goedenavond Jesse,

Wat ontzettend jammer dat jouw bestelling zo in de soep is gelopen. Je wil natuurlijk snel van wat muziek kunnen genieten via jouw nieuwe Airpods.

Helaas kunnen we aan de hand van jouw review geen gegevens terug vinden. Zou je ons jouw ordernummer willen sturen via "geenglimlach@coolblue.nl". We bekijken de situatie dan nogmaals. Hopelijk kunnen we je een snelle oplossing bieden.

Coolblue

Ton Swanink 06-11-2022

Voortreffelijke informatie op de site. Vlekkeloze afhandeling en aflevering van de bestelling.

Eric 06-11-2022

Gemakkelijk, duidelijke website, gunstige prijs, snelle levering, prettige en behulpzame levering aan huis.

Anneloes 06-11-2022

Wat een fijne winkel! Goed online advies en goede prijs - kwaliteit verhouding. Ook heel goed dat het met de bakfiets bezorgd wordt. Dat zouden er meer moeten doen.

Karen 06-11-2022

Eerder een fitbit sense gekocht. Opeens was het scherm kapot en viel ervan af. Opgestuurd naar coolblue en mocht een nieuwe fitbit voor hetzelfde geld uitzoeken. Top service!