Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4042 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frans 13-11-2021

Een compleet pakket voor een MS Service gekocht. Prompt en snel geleverd. Ook het telefonisch contact was weer top (iets teveel besteld 😁)

Lidy 13-11-2021

Heb weinig ervaring met “web-shoppen” maar als het overal zo gaat als bij Coolblue zal ik het vaker doen.
Duidelijk, makkelijk, snel en zeer goede service. En…..een goede prijs!

Willemijn 13-11-2021

Product zou afgelopen donderdag komen, is nooit bezorgd, en nu krijg ik een mail dat ik het geretourneerd zou hebben en dat ik tegoed terug krijg wat ik bij CoolBlue moet besteden. Irritant!

A. BRUINS 13-11-2021

Prima machine, optimale zuigkracht, handige hoogte verstelling van de greep/steel. Lekker lang snoer en goed wendbaar.

Mieke 13-11-2021

Kruimeldief had het na bijna 2 jaar begeven.
Retour sturen gaat heel makkelijk. Werd op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Apparaat kon niet meer gemaakt worden. Mocht een nieuwe uitzieken en deze werd weer thuisbezorgd. En dat alles binnen anderhalve week!
Top service van Coolblue!

Gwenneth B. 13-11-2021

Uitmuntende service, klantgerichtheid en snelle levering. Maar bovenal een hele goede en overzichtelijke internetsite

Karsten 13-11-2021

Na veel prettige momenten deze keer een waardeloze ervaring. Slechte bereikbaarheid van de klantenservice, meerderen dagen thuis zijn voor ontvangst van de bestelling en dan niet komen. Als ze dan komen niet de juiste personen om de opdracht uit te voeren.
Zelfs niet als ze het product retour nemen.

Sasja Z. 13-11-2021

Altijd snelle levering met fijne duidelijke communicatie over wat je kan verwachten, garantie is ook te waarderen en voor mij een van de redenen om weer te bestellen wanneer nodig. Geen klachten en zeker aan te bevelen

Dirk Honing 13-11-2021

Altijd correct en duidelijk en snel ,met een goede bezorgdienst Het is onze favoriete webwinkel

Jaap Jacobs 13-11-2021

iPhone binnen garantietermijn aangeboden voor reparatie. Garantie wordt geweigerd met de mededeling dat de IPhone eerder zou zijn open gemaakt zou zijn geweest. Waarom zouden wij een IPhone binnen een garantie termijn open maken? Daar wordt niet op ingegaan. Of Coolblue heeft ons een IPhone verkocht als nieuw terwijl deze open is geweest of Coolblue wimpelt de claim met schijnreden af om aansprakelijkheid te ontlopen. Alles met een glimlach….

Erik 12-11-2021

Tot mijn verbazing kan ik ook een vlizotrap kopen bij Coolblue. Ik wilde deze aanschaffen en kon dat alleen online bij een bouwmarkt. Vervolgens vage omschrijving van de leveringstijd/datum. Even verder zoeken wie die trap nog meer levert. Coolblue tot mijn verbazing. Vandaag besteld, morgen in huis. En alzo geschiedde. Keurig de correcte trap intact op tijd geleverd voor dezelfde prijs als elders. Wat wil ik nog meer?

David 12-11-2021

Goede prijs kwaliteit. Snelle levering en bezorging.! Helemaal top. Erg blij met mn aankoop.

K93f 12-11-2021

Fijne en duidelijke website met goede uitleg. Als je niet precies weet waar je nou op moet letten geven de filters dit duidelijk aan. Je weet eigelijk dat je aankoop nooit een miskoop is.

Maartje 12-11-2021

Ruim assortiment, handige tips en supersnelle levering! Een volgende keer bestel ik hier zeker weer!

Jos 12-11-2021

Ik kon mijn kortingsbonnen hier inleveren zonder beperking. Daarbij ook een zeer ruim assortiment wat de keuze en de vergelijking vaneen goed product ook makkelijker maakt.

Alex 12-11-2021

Coolblue heeft altijd goede servicevoorwaarden; heb je net een wasmachine aangeschaft maar maakt deze een raar geluid, geen probleem wij komen hem omruilen of u krijgt binnen 3 dagen u geld terug...vlotte levering en vlotte afhandeling van klachten en retouren; kortom betrouwbaar bedrijf..ook de tweedekans producten zijn vaak de moeite waard!

Ellen 12-11-2021

Gisteren rond 3 uur online een bestelling gedaan...

En vandaag komt Coolblue er al aan!!!

Sjacco 12-11-2021

Coolblue heeft een prima aanbod op allerlei vlak en zeker concurrerend. Afspraak is afspraak bij Coolblue. Begrijpelijke en heldere communicatie

Sevda 12-11-2021

Na dat ik mijn product hebt gekocht, was de product goedkoper. Gelukkig hebt de medewerker van de klantenservice goed geholpen en ik heb het verschil terug gekregen.

Laatje 12-11-2021

De levertijden worden netjes nageleefd. Juiste service dus , Dik tevreden en zeer duidelijk hoe je een bestelling overzicht kunt inziet en wordt ook duidelijk vermeld met een juiste overzicht dus niet ingewikkeld zoals bij de andere verkoop site

Mike 12-11-2021

Ik heb onlangs de oculus quest 2 vr headset gekocht bij coolblue en hij was perfect verpakt de doos was niet beschadigd en zoals gezegt voor 23:59 besteld volgende dag geleverd

Peso’s 12-11-2021

Snelle levering en een goede service. Ik ben dan ook zeer tevreden over het product en de klantenservice. Bedankt Coolblue.

RH 12-11-2021

Ontzettend fijn om zelf een bezorgmoment te kunnen kiezen, ideaal! Geen gedoe met het missen van de pakketbezorger

Imab 12-11-2021

Fijne winkel. Doen wat ze beloven. Snelle ,vriendelijke daadkrachtige klantenservice.

Edwin P 11-11-2021

Duidelijke website, echt goede aanbieding voor een A-merk wasdroger. Keurig volgende dag geleverd. Bij de 1e ronde drogen een grote tegenvaller, het geluidsniveau was erg hoog, terwijl volgens de product specificatie dit hetzelfde zou zijn als onze vorige, stille droger. Gebeld met de klantenservice en zonder aarzelen kon ik gebruik maken van de 30 dagen bedenktijd. Helaas was de alternatieve, stillere droger niet op voorraad en ook geen ander geschikt alternatief. Geld terug gekregen en droger netjes weer opgehaald. TOP service.