Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4013 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Albert B 20-02-2022

Vanuit het verleden hele goede ervaring met de service en afhankelijk van garantie op aangekochte producten.

Felix 19-02-2022

Na lang vergelijken heb ik bij Coolblue een koelvriescombinatie gekocht. Ik heb de koelcombinatie pas een week, dus kan nog geen langetermijnbeoordeling schrijven, maar de eerste ervaringen zijn erg positief. Erg tevreden met het uiterlijk, de koeling is perfect en het geluid is minimaal. Mogelijkheid van bestellen, de bestelbevestiging en daarna de informatie over geplande levering was geheel naar tevredenheid en kon niet beter, Al met al blij met mijn aankoop, de goede communicatie en de sympathieke afleverservice van Coolblue. Geheel tevreden.

Cor 19-02-2022

Mijn bestelde WIFI Versterker was er een dag na bestellen al. Top zo snel, dat laat zien dat Cool blue zijn beloftes nakomt ( vandaag bestellen en morgen in huis ).

steffie 19-02-2022

goede keuzehulp voor de aanschaf van mijn nieuwe tablet. En snelle levering daar boven op.

Willem 19-02-2022

De website helpt je om het voor jou meest bruikbare artikel te vinden. Dit helpt je vaak om niet onnodig een duurder artikel aan te schaffen. Daarnaast zijn de prijzen zeer concurrerend en is de levering snel en de service goed.

Chantal 19-02-2022

Gister een artikel besteld die vandaag geleverd zou worden, hij is vandaag helaas niet bezorgt en nu moet ik tot maandag of dinsdag wachten. Had ik het nou maar gewoon ergens fysiek gekocht of ergens anders besteld.

Joep 19-02-2022

Nooit problemen gehad over ruilen en levering, niets minder dan een zeer zware storm weerhoudt de bezorgers van Coolblue ervan om op tijd te leveren.

Roger 19-02-2022

Super service. Telefonisch goed te woord gestaan door de medewerker van Coolbleu & daarna was de keuze snel gemaakt. En super snelle levering. Dag erna kon ik al genieten van het produkt

N 19-02-2022

Mooi bedrijf klantvriendelijk en doet niet van die enorme kartonnen dozen gebruiken. Als ze nou snel die IPO hosselen, dan kan ik aandelen kopen :^)

Marco 19-02-2022

Ik bestel regelmatig de online via Coolblue. Het is gewoon een vertrouwde online winkel met een aantal “fysieke” winkels waar je op en top advies kunt krijgen.

D. 19-02-2022

Van de week een printer voor thuis gekocht. Vooraf de winkel gebeld voor wat aanvullende informatie, de winkelbediende kon mij goed adviseren en informeren. Via de website de bestelling geplaats tegen 22:00, ze doen hun belofte eer aan, de volgende dag tegen het middag uur had ik mijn printer al in huis. Het product was zeer makkelijk te installeren en werkt naar behoren.

Gerard van Wieringen 19-02-2022

Snelle levering. In plaats van de gemaakte afspraak werd het product veel eerder die dag bezorgd na een vriendelijk telefoontje. Dus in plaats van tussen de middag zat ik in mijn ochtendjas te wachten op mijn bestelling. Wel zeer vriendelijk personeel met prima uitleg.

A 19-02-2022

Ideaal dat de oude wasmachine wordt meegenomen en de nieuwe op z'n plek geïnstalleerd kan worden!
Geen gedoe met zelf moeten slepen en de mannen die geleverd hebben waren vriendelijk en super handig en snel met het plaatsen en weghalen van de wasmachines!

Marjolein 19-02-2022

Ik kies voor elektronische producten vaak Coolblue. De kwaliteit en klantenservice zijn heel goed en op de site kun je gemakkelijk producten met elkaar vergelijken en wordt er aangegeven wat volgens Coolblue het beste product in de categorie is. Prijzen zijn goed en als je meer info over een product wil, zijn er ook video's te vinden. Hele fijne winkel.

Bert Rijnsburger 19-02-2022

Een dag na de bestelling mijn nieuwe telefoon Samsung A12 ontvangen. Mooi toestel met alle functies die bij mijn gebruik passen. Ook de uitleg in de mail die Coolbleu na de koop stuurde met handige tips is natuurlijk super. Ik ben gecharmeerd van de aankopen bij hen. Altijd correct, snel en een redelijk scherpe prijs. Top een dikke 10

Ron 19-02-2022

Snel en eenvoudig om te bestellen. Met vrolijke noot een aankoop gedaan waar goed over is nagedacht. En dan is coolblue n goede keuze met goede voorwaarden. Ook bij retourneren. Glimlach ook aangekomen en die hou ik nog wel even.

Annelies Hofte-Bakker 19-02-2022

We hebben een tosti-ijzer gekocht en dit was cool’s blues keuze. Behalve mooi van design, werkt het ook goed. Al lekker tosti’s en hamburgers op gebakken.

Ton 19-02-2022

Bij Coolblue heb je heel veel keus en als je een product gekozen hebt, is het heel snel in huis.

topservice 19-02-2022

ik had een 2de kans cromebook besteld . Deze kon niet meer geleverd worden . Dus contact gehad met klantenservice en kreeg een upgrade een nieuwer model voor de zelfde prijs en kon het gelijk ophalen !! superservice met een smile .

Sjef 19-02-2022

Snelle levering, goed assortiment, heldere uitleg, fijne vergelijking, prima prijs. En niet zeuren bij garantie perikelen, nette afhandeling. Wat wil je nog meer?

Evert 19-02-2022

Echt een super bedrijf. Prijs niet altijd de laagste maar de service is meer dan 100 punten. Altijd 2 jaar garantie en ze lossen het altijd heel prettig. Een aanrader. En in Groningen een hele mooie winkel.

Mandy 19-02-2022

Duidelijke site en met de keuzehulp vind je altijd het juiste product wat bij je past. Snel verzonden en ontvangen. Goede communicatie.

Weny 18-02-2022

Ons product werd ineens een andere dag bezorgd, met alleen maar een mail, er had beter bij kunnen staan waarom en wanneer het product wel zo komen. Ik kreeg geen nieuwe mail wanneer het product dan wel zou komen.
Slechte communicatie, nette bezorging.

Fred 18-02-2022

Erg snelle levering en verrassend leuke bevestings- en leveringsmailtjes.
Had dat nog niet eerder meegemaakt.
Net even wat anders dus. Leuk.

Nathan 18-02-2022

Eenvoudig besteld en snel geleverd.
Levering op tijd en met goede tracking.