Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ron 21-07-2022

Snelle levering en vriendelijke bezorger
Pakket ook goed volgbaar en je word goed op de hoogte gehouden

Petra 21-07-2022

Oriëntatie op en zoeken naar een product gaat makkelijk op de duidelijke website met veel keuze.
Grootste pluspunt vind ik dat je kan kiezen om het zelf bij een afleverpunt op te halen. Dat is helaas nog niet altijd mogelijk bij andere websites. Snelle levering en netjes ingepakt.

Tessie 20-07-2022

Ik ga altijd naar Coolblue.nl wanneer ik op zoek ben naar een technologisch apparaat. De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, vooral bepaalde producten vergelijken gaat gemakkelijk. Ook zijn er vaak producten vaak als Tweedekans beschikbaar, wat toch weer in de portemonnee scheelt. Tot nu toe heb ik telkens een snelle levering (op de fiets!) en een goed product ontvangen. Wanneer ik toch niet tevreden was kon ik het makkelijk retourneren. Al met al top!

Susanne 20-07-2022

De shop is duidelijk en als je het product binnen hebt is het ook precies wat je besteld hebt.

Laurens 20-07-2022

Bestelling via klantenservice geregeld. Het was voor mij niet duidelijk of de reservering voor het afhalen van het product goed was doorgekomen. X had mij telefonisch keurig en vriendelijk geholpen. Bij afhalen werd ik ook geholpen met een glimlach en door de medewerkster goed doorgevraagd. Dikke prima.

Sander van Delft 20-07-2022

Overzichtelijk om keuze te maken. In de avond besteld en volgende dag geleverd. Ik sta hier met een smile 😀

Slechte service 20-07-2022

Duur koffie apparaat gekocht die na anderhalf jaar stuk ging ter reparatie aangeboden kregen een totaal vies en andere machine terug en krijg alleen een voucher van 50 euro waardeloos deze service doe nooit meer zaken met ze
Officiele reactie van Coolblue 22-07-2022

Goedemiddag,

Enorm jammer dat dit zo is gelopen! Sorry voor het ongemak.

We willen je vragen om nog een keer contact op te nemen met onze klantenservice betreft deze kwestie. We zorgen graag voor een fijne oplossing.

Coolblue

kees 22-07-2022

Ze hebben een voucher van 50 euro geboden maar we wilden ook een nieuwe bonendeksel omdat deze zeer slecht en beschadigd was maar dan ging dat weer van de voucher af en dat vind ik geen goede oplossing 50 euro plus een nieuwe deksel voor de bonen en we laten het daarbij

Ramon 20-07-2022

Coolblue is een overzichtelijke site met goede filters er op.
Snelle en nette levering.

Cees p 20-07-2022

Alles verloopt perfect en geen kleine letters zo al bij andere als je daar dan niet oplet krijg je gebruikt spul.voor bijna de nieuw prijs

Gab 20-07-2022

Personeel is altijd vriendelijk, gastvrij en een echte oplossing-gerichte mindset. Ik heb moeite om ook maar 1 slechte ervaring te herinneren!

A 20-07-2022

Fijne service, je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering en dergelijke. Erg prettig. Ps. Ik moet altijd enorm lachen om de reclames 😜

Sevvie 20-07-2022

Snelle service. Vandaag bestellen en morgen al in huis. En als er iets kapot gaat, effe langs de winkel en dan wordt je super geholpen. Betere service heb ik tot nu toe bij een andere winkel niet gezien!

Wessel 20-07-2022

Coolblue heeft de meest betrouwbare en beste service. Leveren ook echt netjes op tijd en product voldoet compleet naar verwachting. Proces van aankoop loop ook vlekkeloos!

Cool 20-07-2022

Makkelijk om uit te zoeken wat je wil hebben op de site
Concurrerende prijs
Voorraad info beschikbaar
Snelle levering met aankondiging vooraf
Oude apparaat wordt meegenomen.
Aflevering ging snel en correct, met dank aan de bezorger.
Ik zit wel met een berg verpakkingsmateriaal, maar die is inmiddels opgesplitst in karton, plastic & restafval (piepschuim).

cool blue 20-07-2022

zeer tevreden met de snelle levering, ga er zweker van uit dat de volgtende maal wederom gebruik zal maken van jullie diensten!

Chloe 20-07-2022

Goede prijzen, veel keuzemogelijkheid en top dat je dan kiezen voor een tweedekans product.

Peter 20-07-2022

Zeer snelle levering en netjes tegen betaling wasdroger op plaats aangesloten.

Hans Smits 20-07-2022

Uit eigen voorraad/magazijn. Dus vandaag besteld, morgen geleverd. Vertrouwd afrekenen. Altijd al goede ervaringen.

Paul Conradi 20-07-2022

Ik ken Coolblue natuurlijk al toen ik nog in Nederland woonde. Ben natuurlijk erg blij dat ze nu ook een filiaal in Duitsland hebben daar ik het een zeer prettige onderneming vindt.
Ook o li e bestellingen worden met veel zorg behandeld en komen ze na wat ze beloven.

Super tevreden met Coolblue.

Karin 20-07-2022

Ik was op zoek naar een nieuwe Acer chromebook. Coolblue heeft een overzichtelijke site, geen keuzestress doordat je niet overladen wordt door allerlei chromebooks. Uitgebreide produktspecificaties. De levering was snel en keurig netjes verpakt.

Hans Minkels 20-07-2022

Geweldige site, makkelijk te bedienen, goede omschrijving van de producten, afspraak wat betreft leverings datum en levertijd ook super.
Chauffeur zeer vriendelijk en erg behulpzaam.
Ik beveel iedereen Coolbleu aan, TOP bedrijf.

Hans Minkels 20-07-2022

Wat ze op papier beloven, maken ze in werkelijkheid ook nog waar, vindt ik TOP, zeker in deze toch al niet makkelijke tijd!!

PN 20-07-2022

Erg overzichtelijke site, groot assortiment en prima prijzen. Mijn bestelling werd een dag later door een super vriendelijke fietskoerier bezorgd., daar werd ik in elk geval ook vrolijk van, dus alles voor een glimlach gaat echt op bij Coolblue! Echt een klasse winkel waar de klanttevredenheid zeer serieus wordt genomen.

Anouschka 20-07-2022

Fijne winkel, superlieve bediening! Altijd iemand om je welkom te heten en OMG wat een lekkere theesmaakjes zijn er!! Het was bijna jammer dat ik zo snel aan de beurt was. Maar niks getreurd, na de aanschaf van mijn chromecast kon ik de thee lekker onderweg opdrinken. Echt een fijn team wat daar aan het werken is, je merkt dat ze echt met plezier staat te werken, ook op een zondagochtend.