Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Mees de Wit 15-06-2021

Ik vind Coolblue een groot assortiment hebben, waardoor het makkelijk is om de producten te zoeken die ik nodig heb.
Ook ben ik erg blij met de snelle levering van de producten die ik besteld.

Ik ben over het algemeen zeer tevreden over Coolblue!

Philip 15-06-2021

Snel en optijd met de bezorging, netjes verpakt. Makkelijk te volgen met T&T, en verder duidelijke website en bezorgingsdata.

bart 15-06-2021

Coolblue was voor mij het grote voorbeeld van een vriendelijke, eerlijke webshop. Die gunde je de koop, ook als het net ietsje duurder was dan bij de concurrent. Helaas hebben ook zij hun toevlucht genomen tot .....-achtige tactieken: 'beperkte voorraad, bestel snel' bij een bluetooth-speaker (tekst staat er al zeker een maand) en 'adviesprijs €230,- nu voor €129,-' voor een andere bluetooth-speaker die bij geen enkele andere webshop boven de €139,- komt. Nep-schaarste + nep-korting = nep-Coolblue.

Mike 15-06-2021

Top service! Zaterdagavond besteld & zondagochtend de wasmachine en droger al in huis. Wegens de verbouwing nog niet geïnstalleerd, maar de bezorgers namen alle tijd om uit te leggen wat later nodig was voor een goede installatie.
Snelle service met een glimlach :)

Ashmodai 15-06-2021

Coolblue heeft altijd duidelijke informatie bij het artikel staan en is niet bang om ook de negatieve reviews op de artikelpagina's te laten zien zoals veel andere webshops. Hierdoor kun je goed nagaan of het artikel voor jou is, of dat je toch nog even verder gaat zoeken.

Alex V 15-06-2021

Coolblue heeft een ruime keuze, goede productinfo en scherpe prijs. Duidelijke website en het product was hier op voorraad.

marjolein Schilperoort 15-06-2021

Fijne website
Correcte afhandeling
Vriendelijk personeel.
Super service
Heb al diverse malen bestellingen bij jullie gedaan.
Tot nu toe altijd meer dan tevreden.

Miep cornelisse 15-06-2021

Waarom onterecht verzendkosten berekent worden als het gratis verzenden is en waarom het niet terug gestort word op onze rekening.

Alie 15-06-2021

Vriendelijk bezorgers , duidelijke instructie en waren op tijd met levering product.

Tante Net 15-06-2021

Deze shop doet wat hij beloofd. Vandaag in besteld, morgen in huis. Een aardige jongeman, die netjes afstand hield en aanbood de oude apparatuur mee te nemen.

Brigitte 14-06-2021

Prima assortiment, waar bij veel webshops gewenste product uitverkocht was product bij coolblue wel te verkrijgen. Goede prijs kwaliteitverhouding. Prima service mbt levering; pakket te volgen plus telefoontje 5 minuten voor aankomst.

Danny 14-06-2021

De mobiele app werkt prettig en snel. Makkelijke aanmeldingsprocedure ook voor een bedrijf en hele snelle levering. Kortom prima.

M.Slegers 14-06-2021

Zijn heel goed geholpen en zeer tevreden. De monteur heeft de tv zorgvuldig geplaatst en aangesloten.

Chris 14-06-2021

Gekozen voor Coolblue omdat het product op voorraad was, de prijs vriendelijk en ikzelf de afleverdatum kon bepalen. Dat maakt het winkelen erg eenvoudig en aantrekkelijk.
De avond voor de levering werd het tijdvenster doorgegeven; waardoor je rekening kon houden met andere afspraken.

Nancy 14-06-2021

Ik vind coolblue een erg prettige winkel. De service en dienstverlening vind ik altijd top. Heel erg klantgericht. Heldere communicatie en de manier van communiceren spreekt mij aan. Betrouwbare levering.

Buitenman 14-06-2021

Coolblue doet wij zij belooft. Snel en tegen een goede prijs. Jammer dat zij niet meer cadeaukaarten accepteren.

André Obrie 14-06-2021

Geweldige service, vrijdags besteld zaterdag middag om12.30 geleverd. Niets dan lof voor de perfecte levering van mijn Apple Watch.

Glenn 14-06-2021

Coolblue heeft een handige website, is vaak goedkoper dan andere winkels en heeft een snelle bezorging.

Jan-Willem 14-06-2021

Groot assortiment, goede prijzen, korte levertijd en de levertijd op de website is elke bestelling nog gehaald.

Elo S. 14-06-2021

De site is gebruiksvriendelijk en actueel. Ik had een grote koelkast besteld, deze weegt bijna 100 kg en moest geplaatst worden in het souterrain. De route verliep over diverse drempels, verhogingen en een trap. Zonder blikken of blozen en met vereende krachten kregen de 2 bezorgers dit vrij snel voor elkaar. Petje af! Verpakkingsmateriaal en de oude koelkast werden mee terug genomen. Zeer tevreden over deze aflevering/plaatsing.

Frans 14-06-2021

De website is zeer overzichtelijk alle informatie goed te vinden , en ook snelle levering en goede prijs

katie 14-06-2021

Coolblue heeft een overzichtelijke site, ik had het juiste product snel gevonden, waar ik bij andere sites twijfelde of ik het juiste type opzetborstels had was dit hier juist heel duidelijk welke ik nodig had. Vervolgens alles makkelijk kunnen bestellen en de volgende ochtend al een snelle levering met fietskoerier en het pakje was keurig verpakt.

Jos de Haas 13-06-2021

Heel eenvoudig bestellen. Ook 'Coolblue's keuze' helpt enorm in het kiezen. De informatievoorziening is prima en afleveren gebeurt exact in het geplande tijdvak. Nette medewerkers.

Roy 13-06-2021

LG Beeldscherm

Helaas ontbrak de Nederlandse handleiding. Echter de verzending was prima.

Luna4wynn 13-06-2021

Duidelijke informatie op de site, fijn dat er een vergelijker inzit waardoor ik beter mijn keuze kon maken. Goed op de hoogte gehouden van bestellen tot leveren en de twee mannen die kwamen leveren, Ahmed en Rudolf zijn echte helden. Keurige levering, nog wat tips waar we echt wat aan hadden. Echt top!