Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4058 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lucia 29-12-2021

een fijne winkel om thuis in alle rust je product te kiezen en te vergelijken met andere winkels

Gerard 29-12-2021

Compact met grote opslag en werkt super !
Bij meerdere winkels dezelfde prijs maar door helder advies en snelle milieuvriendelijke fiets bezorging voor Coolblue gekozen.

Michael 29-12-2021

Altijd een super goede service van coolblue en heel klantvriendelijk kan niet niet anders zeggen.
Ze staan altijd voor je klaar als je vragen hebt over je bestelling .
Ga zo door medewerkers van coolblue👍🏻

DN DAVE 29-12-2021

Deze shop heeft geweldig personeel, ze helpen je altijd vriendelijk.
Helpen je met de juiste keuzes maken.

Evers 29-12-2021

Al eerder een bestelling bij Coolblue gedaan, ook tot volle tevredenheid. Zelfs in deze drukke tijden eind van de middag besteld, de volgende dag in huis. Sneller kan gewoon niet!

Jose 29-12-2021

Coolblue doet wat hij zegt. Eerst krijg je een duidelijke mail wanneer ze komen. Daarna een mail dat ze onderweg zijn. En dan bellen ze nog dat ze eraan komen. 30 dagen uitproberen en dan gaat pas je garantie in. 2 keurige jongens in kleding van Coolblue en houden ook echt rekening met je spullen. Geven duidelijke uitleg wat ze doen. Kortom volgende aankoop weer bij Coolblue.

Richard 29-12-2021

Mooie web shop duidelijk en je kan vergelijken heel fijn ook de winkel in Arnhem is mooi en je wordt hee vriendelijk behandeld en hebben tijd voor een praatje of extra uit leg

Suus 29-12-2021

Ik heb ook een Dyson draadloze stofzuiger bij jullie gekocht en ook toen was de service top en super snel.

Loes Keijzer 29-12-2021

Snelle service en goede prijs. Ervaring van eerder in de winkel ia dat de medewerkers eerlijk zijn en veel kennis hebben.

Danny 29-12-2021

Snelle levering netjes verpakt.
Scherpe prijs voor het door ons gekozen product.
Nuttige email vanuit coolblue gekregen met handige tips over het aangeschafte product. Top service

Nielojram 29-12-2021

Website is top, zeer gebruiksvriendelijk, eerlijke beoordelingen, duidelijk.
Als je wat besteld heb je het ook daadwerkelijk de volgende dag in huis. En mocht het toch niet bevallen is de retourservice ook top.
Gewoon een fijne nette zaak.

Casper 29-12-2021

Zeer netjes uitleg gekregen over mijn product nog voor dat ik het binnen had!

Nette uitleg over hoe de levering zou plaats vinden met een belletje 20 minuten van te voren.

Klant vriendelijke personeel aan de deur die oude apparaat netjes mee nam!

Coolblue is zeker een aanrader!

Dick 29-12-2021

Ik wist wat ik nodig had (Miele stofzuiger) en kon dit op een bijzonder eenvoudige, klantvriendelijke wijze bestellen op de website.
Aflevering stofzuiger volgende ochtend via Post.nl.
Uitstekend geregeld!

Peter 29-12-2021

De prijs is meestal zeer goed en ook de bezorging is op het aangegeven tijdstip

Jonas 29-12-2021

Koop al langer bij coolblue. Altijd een prima ervaring, snelle levering en product is zoals omschreven op de webpagina. Daarnaast vind ik de adviezen van coolblue erg goed. Je kan bijna blindvaren op de producten die zij als beste keus omschrijven. Verder zijn de reviews ook erg behulpzaam. Tot nu toe altijd goede ervaringen met deze winkel. Wat ook een erg sterk onderdeel is van de website is de uitleg die wordt gegeven bij de artikelen. Zeker bij digitale apparatuur is de veelvoud aan termen waarmee wordt gestrooid overweldigend. Dat lossen ze goed op door op eenvoudige wijze uitleg te geven bij de gebruikte terminologie.

Danny 29-12-2021

Duidelijke en overzichtelijke site, suggesties voor compatible hulponderdelen, snelle levering, vriendelijke bezorgers en helpdesk.

Rick 29-12-2021

Snelle levering, overzichtelijke website, scherpe prijs, en een goede voorraad

Dirk© 29-12-2021

Voor Coolblue is snelle levering altijd prioriteit nummer1 geweest.

Waar Coolblue in het begin echter heel wat minder goed was, is het repareren van goederen en het retourneren hiervan, ook de communicatie over ter reparatie aangeboden goederen was op zijn zachts gezegd niet netjes.

Was...zeg ik nu met nadruk, want nadat ik op 13 December jl, mijn op 18 juni 2020 gekochte Lenovo tablet ter reparatie aangeboden had, ben ik opvallend goed geinformeerd over de status van de reparatie.

Uiteindelijk kreeg ik op 28 December een mail met de tekst "We hebben goed naar jouw situatie gekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat een nieuw product in dit geval de beste oplossing is. Je krijgt van ons € 169,00 Coolblue Tegoed. Met het CoolblueTegoed kun je zelf een ander artikel uitzoeken dat bij u past".
Dit is het hele bedrag van de tablet die ik gekocht had.

Door deze prettige ervaring snap je dat ik Coolblue alleen nog maar een volle tien kan geven.
Wil graag mijn waardering uitspreken! over hoe Coolblue nu ook op het punt van, noem je dat after sales? heel goed is geworden.

klein 29-12-2021

heb een vriezer besteld en ook snel binnen en ook super blij mee en ook makkelijk voor de kerstdagen en kreeg eerst netjes een email binnen met een tijdstip wanneer er wordt bezorgt en dat binnen een uur dus je hoeft niet de hele dag thuis te blijven echt blij mee

Ronald 29-12-2021

Eenvoudig bestellen op gebruiks vriendelijke website. Prima informatie over de artikelen en makkelijk te vergelijken. Snelle levering en aardige bezorgers.

Frank 29-12-2021

Ruime keuze en snelle levering en prima prijzen. Handige site waarin snel kan worden gezocht.

Sylvia 29-12-2021

Zeer goed komt afspraak na levert snel zelf in dezen hele deuken tijden gewoon top

Dirk Ten Broeke 29-12-2021

Snelle levering door ophalen, ondanks Corona restrictions goed geholpen, friendelijk personeel ben blij met mijn iPhone 12

Tony 29-12-2021

Prijs is niet slecht. Goede service, en snelle levering. Ze behandelen zelf ook defecte producten dat onder garantie valt. Tot zover geen slechte ervaringen met hun gehad.

Sofie 28-12-2021

Goed aanbod, fijn om producten te vergelijken en mega snelle bezorging voor de feestdagen.