Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maayke 23-11-2022

Uitstekende webshop met overzichtelijke selectiecriteria wat helpt bij het maken van de juiste keuze. Groot aanbod. Hele snelle levering. Klantvriendelijke service!

Hebomali 23-11-2022

gekozen naar aanleiding van een artikel van de consumentenbond. was de beste black friday aanbieding

Janny 23-11-2022

Handig om rustig vanuit je luie stoel een nieuwe wasmachine aan te schaffen.
Goede service, vriendelijk personeel en goede nagekomen afspraken. Top!

P.J. 23-11-2022

Ik heb een dolce gusto koffiemachine gekocht in de Black Friday actie. De prijs bij Coolblue was gelijk aan die van andere aanbieders zoals Bol.com; BCC en Mediamarkt. Door mijn eerdere goede ervaring met Coolblue voor wat betreft service en klantvriendelijkheid heb ik voor Coolblue gekozen. Maar eigenlijk was het niet echt een keuze. Het was meer een vanzelfsprekendheid.

T. Kramer 23-11-2022

Heel prettige website waar het makkelijk wordt gemaakt om producten te vergelijken. De bestelling gaat altijd goed en bezorging kan vaak de volgende dag al, of je kan kiezen om de bestelling op te halen bij een van de fysieke Coolblue winkels. Mijn go-to voor de aanschaf van electronica.

Willemjan 23-11-2022

eenvoudig en direct antwoord op al mijn vragen omtrent hetgeen ik wilde aanschaffen. Directe levering , geen poespas. Duidelijk en netjes aan de telefoon. Nieuwe wasmachine binnengezet en de oude mee genomen. De firma krijgt van mij een pluim.

Edgar 23-11-2022

Bestelling geplaatst zondag avond, op de site stond maandag geleverd! prima, bestelling geplaatst. Volgens tnt post pakje maandag avond bezorgd. geen pakket en geen briefje in de brievenbus! coolblue gebeld, ze hebben onderzoek gestart en wachten wachten wachten, geen pakket en geen geld terug (ze moeten eerst pakket vinden). dus dan maar bij de BOL.COM bestellen (met fatsoenlijke leveringen en meedenken met de klant). nu nog in gevecht gaan met coolblue om mijn geld terug te ontvangen!
nooit meer bij coolblue ga ik wat bestellen!!!

Beste Edgar,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als het anders loopt dan afgesproken. Daar balen wij ook echt van. We zoeken dit graag tot op de bodem voor je uit, dit kost helaas tijd.

We doen een beroep op jouw geduld. Sorry! voor dit ongemak.

Coolblue

Christina 23-11-2022

Zondag ging wasmachine stuk. Maandag bij Ccol blue een nieuwe besteld. Vandaag besteld morgen in huis, toch. Dinsdag tussen 14:40 en 15:40 zou hij komen en aangesloten worden. Vrij genomen. Want ik moest aanwezig zijn voor de aansluiting en oude mee nemen. Zonder iets te laten weten, kreeg ik s'avonds het bericht dat ze vertraagt waren. Black Friday hé. Nog tot 22:00 uur kon hij komen. Niet dus. Hoeveel dagen denken ze daar dat ik vrij kan nemen om aanwezig te zijn. En dan niet leveren. Ik denk dat werknemers bij Cool Blue veel vrij kunnen vragen, anders deed je dit niet.

Beste Christina,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk wil je weer zo snel mogelijk wassen, helaas is het drukker dan verwacht en jij bent de dupe. Sorry!

Met vriendelijke groet, Coolblue

Benny 23-11-2022

10 dagen geleden een LG TV besteld. Deze kreeg ik netjes de volgende dag geleverd. Samen met de TV heb ik ook een soundbar LG DS40Q besteld. Na 10 dagen heb ik deze nog altijd niet binnen.

Ik ben altijd een trouwe klant geweest van Coolblue. Na 3x bellen met de klantenservice werd er steeds de belofte gedaan dat ik een terugkoppeling zou krijgen m.b.t. de status van de resterende levering. Nog altijd niets vernomen, continu zelf achteraan moeten zitten. Echt schandalig.

Beste Benny,

Dank je wel voor je review. Ai! dat is alles behalve handig. Je wilt graag tv kijken met prachtig geluid.

Ons supportteam TV's zoekt dit graag tot op de bodem voor je uit en zitten tot 23.59 uur voor je klaar.

Excuus voor het ongemak.

Coolblue

RonVdC 23-11-2022

Mijn winkel is in Belgie maar de service is daar zeer uitstekend.
Behulpzaam en vriendelijk.

Jarno 23-11-2022

Altijd goede service, goede prijzen en met name het personeel is tot nu toe altijd erg enthousiast en vriendelijk.
Coolblue heeft mijn voorkeur voor electronica tegenwoordig.
Bezorgopties zijn ook perfect.

M Brouwer 23-11-2022

Op zoek naar nieuwe telefoon en deze in de middag besteld en gelijk naar Coolblue Utrecht gereden om deze op te halen.

Bij binnenkomst in de store werd ik gelijk geholpen en de verkoopster bood mij ook een heerlijk bakje koffie aan.

Ik werd heel vriendelijk geholpen met daarbij duidelijk uitleg.

Anita 23-11-2022

Website is mooi en overzichtelijk, netjes op de hoogte gehouden van de levering.
Op de dag van levering ong een kwartier van te voren gebeld wanneer ze kwamen.
Mijn spullen zijn afgeleverd door een supervriendelijke bezorger, die netjes de tijd nam alles uit te leggen.

jan heerlen 23-11-2022

vriendelijke medewerkers.
ze geven goed advies
kan niets negatiefs bedenken ben zeer tevreden kom in de toekomst zeker nog eens terug

Ron 22-11-2022

Keurige en snelle levering van de bestelde artikelen.
Nette marktconforme prijsstelling.
Jammer alleen van de geselecteerde bezorgdienst die het pakket van bijna 500,- euro voor de deur heeft achtergelaten omdat we niet thuis waren. Het pakket heeft vervolgens ruim anderhalf uur voor de deur gestaan. We mochten blijk zijn dat het er nog stond.

Loed 22-11-2022

Goede internet beschrijving daardoor een makkelijke keuze. Prima snelle levering op zondag en een goed product geleverd.

Kasper 22-11-2022

Ruime keuze, snelle levering, niet moeilijk doen bij retourneren en een redelijke prijs.

Demi 22-11-2022

Prettig overzicht in de online webshop met advies over verschillende producten en categorieën. Fijne service bij vragen. Je wordt duidelijk en veel op de hoogte gehouden van je bestelling en de voortgang hiervan. Bezorging was wat minder snel dan voorspeld op de website. Drie dagen gewacht. Maar dat komt waarschijnlijk door drukte bij PostNL. Overal prima bedrijf.

Hans de raadt 22-11-2022

Hele prettige webshop, fijne app, hele goede prijs/kwaliteit, snelle en betrouwbare levering en heldere communicatie/berichtgeving. Ook de filmpjes en adviezen waardeer ik zeker

MKL 22-11-2022

Uitkiezen gaat makkelijk. Genoeg filteropties. Daarnaast is er vaak genoeg informatie over het product aanwezig. En verzending is snel en je word goed op de hoogte gehouden.

Michiel Nijdam 22-11-2022

Goede product reviews, waardoor kiezen eenvoudiger is. Zondag bezorging is top, per fiets.

Tessa 22-11-2022

Het is een fijne winkel. Ik koop hier vooral om de service. Ik kijk vaak nog wel naar de prijs, maar de gemakkelijkheid in contact bij retouren / reparatie en alles maakt het een zeer toegankelijke winkel. En ze hebben altijd de juiste producten te koop.

Bas 22-11-2022

Goede website, klantenservice top en bezorging/installatie kundig en vriendelijk. Echt heel fijn om bij Coolblue te bestellen.

M Visser 22-11-2022

Snelle service! Zelfs op zondag!
Prettige teksten bij de producten zodat je goed weet wat je koopt. Dank en ga zo door! 👍👍👍

Paulus 22-11-2022

ruim assortiment, eerlijke communicatie. Netjes gecommuniceerd dat 't een dag later werd, met excuses