Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Spider Transport BV 21-05-2021

Duidelijke en overzichtelijke website en komen afspraken na betreft leveringen en garanties

Leenders 21-05-2021

Super service geleverd zodra bleek dat een product binnen garantie onrepareerbaar kapot was gegaan. Een dergelijk probleem kan altijd gebeuren met een product. Mooi om te zien dat Coolblue dat perfect en snel opgelost heeft met een aanbod voir een alternatief!

Rob Keizer 21-05-2021

Altijd goede service! Ik krijg mn pakketjes altijd de volgende dag binnen en als ik vragen heb kan ik die altijd stellen

Badr M 21-05-2021

Ontvangst was gelijk goed bij de ingang, alles stond al klaar om op te halen bij de balie en ook kreeg ik uitleg van een aantal producten helder en duidelijk allemaal.

Robert Bekker 21-05-2021

Prima winkel. Duidelijke site. Snelle levering. Ik had het verkeerde type tablet toegezonden gekregen. Via het makkelijke stappenplan kon het tablet eenvoudig en gratis geretourneerd worden en binnen 3 dagen ontving ik het goede type. Het prijsverschil werd ook direct terugbetaald. Niets dan lof.

Bram Laterveer 21-05-2021

Levert opzeer korte temijn het bestelde af met eigen mensen. Zeer vriendelijke bezorger.

André Rozendaal 21-05-2021

Voor aanschaf laptop gebruik gemaakt van handige tool op site die je helpt in selectieproces. Als leek is dat een uitkomst! Werd volgende dag al keurig geleverd. Geen op- of aanmerkingen, maar aanbevolen.

Magda 21-05-2021

Zeer snelle en correcte levering van mijn nieuwe vaatwasser! De bezorger heeft mij 1 uur voordat hij zou komen een telefoontje gegeven dat hij eerder zou kunnen komen. Keurig binnen in de hal afgeleverd. Dezelfde dag nog geplaatst door mijn man. Heel tevreden mee!

RIA Niesten 21-05-2021

Hele fijne winkel zowel online als echt in de winkel. Heel vriendelijk personeel en goede service

De Graaf 21-05-2021

Niet overal is deze hogedrukreiniger te koop. Coolblue leverde hem heel vlot! Heb het apparaat nog niet gebruikt, maar over de service van Coolblue ben ik dik tevreden.

Joycy 21-05-2021

Super snelle levering, vriendelijk en behulpzaam, overzichtelijke website. Heb al vaker bij ze geshopt, zowel online als in de winkel. Helemaal top!

Audrey 21-05-2021

Coolblue levert snel en echt altijd met een glimlach. Leuk om de vrolijke bezorgers elke keer te zien. Producten altijd in orde. Goede klantenservice.

Brenna 20-05-2021

Coolblue heeft een goede service! De klantenservice is heel vriendelijk. Ze hebben ook een snelle levering.

Dominique 20-05-2021

Het is een fijne site, waar je makkelijk kan vinden wat je nodig hebt. Ook is het fijn dat ze andere materialen gebruiken om aan te tonen hoe groot de telefoon is. Er is ook een filmpje met de bevindingen van de werknemer.

Afspraken komen ze na, het was op tijd geleverd n ik was erg tevreden.

Okke Weimar 20-05-2021

super ontvangst en hele vriendelijke medewerkers . Medewerker wilde me goed helpen en was bereid overal uitleg over te geven.

? 20-05-2021

In het verleden al meer gekocht bij Coolblue. Ruime sortering in beamers; in dit geval was de koop dus snel gedaan. Nog wel even een prijsvergelijking gedaan. Besteld. Levering was de volgende dag met de Coolblue-fiets. Perfekt verpakt. Wij genieten inmiddels volop van onze Optoma Beamer

Anita 20-05-2021

Snelle bezorging, alleen doos liet op diverse plekken stevige deuken zien, product was op het oog OK, alleen het piepschuim was gescheurd. Even afwachten wat het verder doet.

roy 20-05-2021

uit gemak en goede service en een mooie handige site en een goede bezorging

G van Driel-Veenje 20-05-2021

Keurig te woord gestaan en keurige uitleg. Geen tijdsdruk gevoeld ondanks drukte rij buiten.

Henry 20-05-2021

De website is zeer overzichtelijk, de bestelling is eenvoudig te plaatsen, de betaling gaat zeer gemakkelijk en het product is op het afgesproken moment geleverd.

Joep van Cauwenberghe 20-05-2021

Ik was op zoek naar een monitor welke ik aan mijn laptop aan kon sluiten. Hierop heb ik telefonisch contact opgenomen met Coolblue. De medewerkster heeft met mij meegekeken en goed naar mijn wensen geluisterd. Zelf kwam ze ook met een suggestie, maar rade me toch degene te kopen, welke ik al op het oog had.
De monitor was de volgende dag binnen en ik heb hem meteen geïnstalleerd en voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Kortom; goede service en goed product!

Martin 20-05-2021

I have had many purchases by now with Coolblue. I get always adequate advise when I search for it in the shop, people are friendly and the WEB-Site is well structured and although huge it is easy to find, filter and select the equipment you are planning to buy.

Tara 20-05-2021

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ze een goede keuze hulp hebben. Hier heb ik dan ook ook goed gebruik van kunnen maken.

dany 20-05-2021

ongelofelijke service , op tijd en CB komt zen afspraken na , ook correcte afspraken van chauffeur

Riek 20-05-2021

Tweede kans toetsenbord van Logitech gekocht. Zoals omschreven ontvangen. Heel blij mee! Deze gaat niet meer terug. Wel fijn dat deze service wel wordt geboden bij een tweedehands product.