Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Tariq 12-01-2023

Hij was snel binnen. Vrijdagavond om 21:00 besteld en kon hem om 13:00 de volgende dag al ophalen. Product doet het to nu toe goed. Ik ben er blij mee. Zal er de volgende keer nog wat bestellen! :D

Jorrit 12-01-2023

Duidelijk, goed, snel, goede prijs! Altijd een duidelijke uitleg over de specificaties en ook makkelijk te vergelijken in de app of op he website.

Veerle 11-01-2023

Snelle service, fijne website/app, vele en goede reviews om een duidelijk beeld te krijgen van product

Martijn 11-01-2023

Duidelijke site en communicatie over bestelling en wanneer het geleverd gas worden.

Ton 11-01-2023

Artikel was in een aantal winkels gewoon op voorraad. Bij diverse concurrenten niet. Gereserveerd via de website. Prettige opgeruimde mooie winkel(Zuidas Amsterdam). Snelle vlotte bediening. Binnen 5 minuten weer buiten met het artikel. Top.

Annemarie 11-01-2023

Mijn positieve ervaring door de jaren heen, laat mij altijd eerst kijken naar wat Coolblue te bieden heeft, als ik iets nodig heb. En Coolblue stelt niet teleur: reactie altijd snel, adequaat, goede prijs/kwaliteit verhouding, adviezen en keurige levering.

Bert 11-01-2023

Inmiddels weet ik uit ervaring dat niet alleen nieuwe aankopen prima verlopen, maar dat ook de service als er iets mis gaat of defect is prima opgelost wordt. Dezelfde service krijg je ook voor artikelen die buiten garantie hersteld moeten worden.

Leo v Oudheusden 11-01-2023

bestellingen worden vlot verwerkt
problemen bij apparaten onder garantie worden vlot en adequaat afgehandeld
chapeau!

Bert 11-01-2023

Gebruiksvriendelijke site met goede tips. Als je wat hebt gezien geven ze onderaan nog eens alternatieven voor je eventuele aankoop.

Ron Vollmer 11-01-2023

Het product was in 3 vestigingen verkrijgbaar. (Groningen, Rotterdam en Den Haag). Waarom ik koos voor Den Haag, ik had geen keuze, Dit product is alleen nog op voorraad in de winkel. Kies waar je ’m graag ophaalt. Thuis bezorgen kan helaas niet, ook niet via de klantenservice. Logische keuze zou Haarlem voor mij zijn geweest.

Bert Toonen 11-01-2023

Snel en goed. Ook de prijs kwaliteit is zeer goed. We hebben er veel plezier van.

F van Riel 11-01-2023

Ik vind dit een van de prettigste webshops. Je kunt goed producten vergelijken, er staan veel specificaties bij. Ook komt het bedrijf betrouwbaar over en hebben ze vaak goede prijzen. En het allerfijnst: supersnelle levering!

Wilco 11-01-2023

super makkelijk vergelijken en dan ook meteen bestellen bestelling arriveerde binnen 24 uur

C.Boerstra 11-01-2023

Duidelijke omschrijving in beeld en tekst.
Laat in de middag besteld, volgende morgen voor 12 uur in huis. Super snel geleverd. Keurig verpakt.

Hans 11-01-2023

Ben tevreden met coolblue, duidelijke site met mogelijkheid verschillende machines te vergelijken. Machine gekozen en de volgende dag bezorgt op de vermelde tijd. Vriendelijke monteur die droger op de juiste plaats heeft gezet en aangesloten. Heeft oude machine weer meegenomen. Tot nu toe alles naar wens.

Tom 11-01-2023

Altijd een duidelijk productomschrijving met heldere reviews. Je staat niet voor onverwachte gebreken bij de producten en kan het altijd terugsturen. Tweede kansjes zijn ook nog goed te gebruiken voor een eerlijke prijs.

Wim Esser 11-01-2023

Overzichtelijk, duidelijk en voorzien van genoeg keuze en concurrerende prijzen GA ZO DOOR

Philip 11-01-2023

Fijne service, goede uitleg bij de producten en coolblue doet niet moeilijk bij retourneren.

Peter 11-01-2023

Fijne webshop. Veelzijdig en goed overzichtelijk.
Bestellingen worden correct afgehandeld en heel fijne bezorgers.
Top shop!!!

Dennis 11-01-2023

De site is goed zoekbaar. Overzicht met best buy, etc. Snelheid van afhandelen op de app en website. Zeker ook de snelheid en manier van leveren.

Eric 11-01-2023

Weer een fantastische service en vriendelijke bezorgers, zoals altijd. Voor ons de reden om bij CoolBlue te bestellen!

Salih 10-01-2023

Mijn wasmachine was kapot dus was ik op zoek naar een nieuwe, maar ik wist niet wat voor type of merk machine ik wilde kopen. Ik kwam terecht op de website van Coolblue waar ik erg veel informatie kon krijgen over welke machine geschikt was voor mij. De informatie was erg duidelijk en overzichtelijk. Sommige onderwerpen werden zelfs uitgelegd dmv filpjes.
Al snel heb ik een keuze kunnen maken en het mooiste was dat mijn nieuwe machine de volgende dag (zondag!) werk bezorgd. De bezorgers hebben de zware machine 3 verdiepingen omhoog getild, hebben de machine op z'n plek geïnstalleerd en hebben ook m'n oude kapotte machine weer meegenomen. Super service.

Nicole 10-01-2023

Ruim aanbod, goede prijs kwaliteit verhouding, goede communicatie en snelle bezorging. Top!

Bea 10-01-2023

Keurig volgens afspraak geleverd! Fijn ook dat ik zelf een datum kon kiezen! Het gekochte product voldoet volledig aan de omschrijving.

Silvia 10-01-2023

Fijne website. Duidelijke beschrijving van de artikelen. Snelle en keurige levering waarvan je goed op de hoogte wordt gehouden van het tijdstip.