Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Sperty 17-06-2021

Gewoon heel simpel bestellen volgende op de aangegeven tijd in huis, hoe makkelijk kan het zijn.

WP 54 17-06-2021

Goede website ruime keuze goede voorlichting makkelijk je betaling doen ik ga nog niet eens meer verder kijken bij anderen

Christianne 17-06-2021

De site is erg duidelijk, duidelijke categorieën. Weinig aanbod, dat is zowel positief als negatief. Positief aangezien het voor weinig ruis in keuzeopties geeft. Negatief aangezien het vaak dure producten zijn en weinig goedkoper alternatief is. De prijs van de producten is vaak hoger dan bij andere (online) aanbieders. Productbeschrijvingen zijn goed en duidelijk. Vaak gebruik ik coolblue om te vergelijken van producten en een goede keuze te kunnen maken, en schaf ik het vervolgens elders aan vanwege de prijs.

Goede koop 17-06-2021

Makkelijke website, overzichtelijk en duidelijk. Altijd een snelle levering en netjes verpakt ook

Steven 17-06-2021

Heel tevreden. Site werkt goed, goede aanvullende adviezen over keuze uit producten, het gekozen product was binnen 24 uur bezorgd. Heb niks te klagen, daarom een 10

Patricia 17-06-2021

Ik heb een aankoop online gedaan. Helaas had deze middag de ING een enorme storing en was mijn betaling biet gelukt. Ik heb daar niets van meegekregen (mislukte betaling) en dus zat ik te wachten op mijn bestelde product. Een week later was het bestelde product nog niet binnen en heb ik een cgat gestart met een service medewerker. Het was een erg vriendelijk en fijne chat en ben er zeer tevreden over. Zo zou service eruit moeten zien als je het mij vraagt en hieraan kunnen menig winkels een voorbeeld nemen. Chappo COOLBlUE hoerbij een enorme warme douche van mij

Keimpe Hazewindus 17-06-2021

Het product werd snel geleverd en de bestelling was prima te traceren . Ook voor wat betreft de prijsstelling komt Coolblue goed uit de verf.

Top 17-06-2021

Zeer goeie prijs. Top service. Zowel telefonisch als de monteurs zeer vriendelijk en kundig. Top bedrijf vergeleken met de mediamarkt cool bleu een 10 media markt een 2 en dat is al hoog. Cool bleu ga zo door mij heb je altijd als klant voor alles

Carlo 17-06-2021

Bezorging na 2 pogingen nog niet gelukt, ook 2x klantenservice gesproken, oplossing is geld terug en opnieuw bestellen. Na dit amateurisme besloten hier niet meer te bestellen.

Rob 16-06-2021

Mn pakketje werd prima afgeleverd door een jongeman op een coolblue fiets.
En netjes op de afgesproken.
Thanks coolblue

C Lam 16-06-2021

Voorheen alleen maar goede ervaringen met Coolblue gehad. Daarom ook nu weer daar besteld. Helaas was het artikel blijkbaar al eens geretourneerd want de verpakking en een onderdeel waren beschadigd en het plastic dat eromheen hoort te zitten zat los in de doos. Ik zal eerst proberen of het goed werkt voor ik contact opneem maar aangezien dit review verzoek er al eerder was dan het artikel toch deze review. Indien het toch goed werkt ben ik desondanks tevreden, we zullen zien.

Karin 16-06-2021

De prijs van de sodastream was bij coolblue het beste.
Ook de manier van verzenden is ideaal dat je kan aangeven op welke dag je de levering wilt ontvangen.
Het product is in een stevige doos verzonden, helaas was de sodastream doos zelf al beschadigd en kennelijk open gemaakt.
Want alles zat slordig in de sodastream doos. Iets wat ik niet herken van vorige aankopen.

Chilin 16-06-2021

Alles is top geregeld, wordt goed op de hoogte gehouden wat betreft levering en het tijdblok hiervan. De tips per mail na aankoop vind ik top!

Chris Kappers 16-06-2021

iPhone 12. Simpele aankoop. Goede mogelijkheid om te vergelijken met andere telefoons. Goede uitleg van COOLBLUE via email en op YouTube.
Makkelijk inhoud overzetten van de 7 naar 12. Even zweten bij het verwisselen van de Nano-simkaart, maar met plastic handschoentjes prima te hanteren. Apple moest zo nodig veranderen met het weglaten van de Home-knop, maar dat is wennen en ook op YouTube goed uitgelegd. Ook een handleiding in pdf is er niet, maar via de Apple-site is er wel een handleiding te bekijken. Kortom COOLBLUE doet het goed, Bij Apple denkt men dat ze het goed doen.....

A. Imthorn 16-06-2021

Betrouwbare spullen voor een leuke prijs, overzichtelijk en toegankelijk, kortom een "TOPWINKEL"

Monique 16-06-2021

Zeer tevreden met mijn aankoop. Alles goed uitgezocjt en vergeleken en vervolgens besteld. Levering was keurig zoals aangegeven.
Top service. Echt een aanrader om hier wat te kopen!

CK 16-06-2021

Coolblue is een overzichtelijke webshop en we weten dat de garantie niet alleen tot de voordeur is!
De uitstekende service en snelle levering maakt, in combinatie met de studentikoze humor van Coolblue waarbij alles met een glimlach, het winkelen tot een vrolijke happening!

Kees Broeder 16-06-2021

Hogedrukreiniger keurig op tijd afgeleverd maar Coolblue kwam de schriftelijke afspraak m.b.t. het meenemen van de oude reiniger niet na.Kontakt met de “klantenservice” leverde niets op.

Cynthia 16-06-2021

Op de site kon ik alles makkelijk vinden en makkelijk en snel een bestelling plaatsen.

De bezorgers waren heel vriendelijk, nieuwe wasmachine 2 etages naar boven getild en oude wasmachine meegenomen, top service!

David 16-06-2021

Tweedekans ladder gekocht, mooie aanbieding en product ziet er nog zgan uit. Alleen jammer van de twee dagen later bezorging en de communicatie tijdens dit proces

Irene Parren 16-06-2021

Ontevreden gezien het bestelde artikel nog niet is aangekomen. Ontvang wel iedere dag email dat het vertraagd is maar dit betreft een standaard email er zit nml geen uitleg bij wanneer ik het artikel wel kan verwachten.

Louis 16-06-2021

Keurig verpakt en op tijd geleverd. Dus ik ben zeer tevreden over de levering van het product.

J. Visser 16-06-2021

Een aantal dagen geleden mijn laptop aangeschaft. Vanuit Coolblue was er een duidelijke communicatie over hoe en wanneer mijn bestelling geleverd zou worden, hieraan is ook netjes voldaan. Over mijn laptop, welke zeer zorgvuldig verpakt was ben ik ook meer dan tevreden.

A Joke 🦋📱❎🦋 16-06-2021

Je weet gewoon hoe laat ze komen, en er is nette informatie gegeven door de chauffeurs ✅👍🏻

Bob Daalder 16-06-2021

Een goed aanbod laptops, met een mooie prijs, een top levering en fijne gebruikers informatie! Niets dan lof.