Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mark 18-12-2021

Goed assortiment. Fijne klantenservice. Milieubewuste bezorging. Wat wil je nog meer? Niks.

CIA 18-12-2021

Makkelijke en duidelijke website met goede omschrijving. De recensies waren duidelijk met goede plus en minpunten.

.nl 18-12-2021

Het is heel simpel. Ik moet iets bestellen voor iemand anders te verassen met kerst. Ik kon diverse sites gebruiken voor het kiezen van mij gewenst artikel. Als ik dan mijn artikel gevonden heb kijk ik naar prijs, inclusief service transportkosten etc. Maar het aller prettigst is dat ik met bestellen kan aangeven om het naar een afhaalpunt te versturen. Dit lukt niet overal en is niet gemakkelijk voor mij. Verder is dan de communicatie omtrent het versturen erg goed.

Elly 18-12-2021

Bij Cool Blue is de kwaliteit altijd goed en de bezorging snel en op tijd.

Roberto 17-12-2021

Avond besteld,volgende dag voor 10 uur in de ochtend in huis, dat noem ik supersnel en dat is belangrijk bij online aankopen,dus beter kan niet. In de online shop ruime keuze en veel info over product.

O Röben 17-12-2021

Snelle en betrouwbare levering van mijn product.
Dus geen overwachte langere levertijden omdat t nog uit een ander land a d douane blijft hangen.
Goede service.
Groot assortiment en duidelijke prijzen.
Blij met mijn aankoop.

Astrid Janse 17-12-2021

heb er een dolce gusto gekocht via de website goed product makelijk te vinden op de site snelle levering en makelijke betaling.

Jan 17-12-2021

De combinatie online bestellen en dan ophalen bij een coolblue winkel bevalt mij uitstekend. Uitstekende voorraad en goede prijsvergelijking. Altijd een van de laagste prijs. Ik ben heel goed geholpen. Snel en correct afgehandeld.

Ilona 17-12-2021

Ik zocht een tablet en kon op de website van Coolblue heel goed vergelijken tussen de verschillende merken en modellen. De prijs van mijn favoriete tablet was OK. De levering binnen 1 dag werd meer dan waargemaakt.

Niek van Hoorn 17-12-2021

Duidelijk overzichtelijk. Enige nadeel is dat niet alles vorige is via internet en je dan een mail krijgt het is er weer en het dan binnen no time weg is en je dus te laat bent. Ook iets wat je in je winkelpand hebt liggen en je wacht tot andere dingen er zijn en dan de
Prijs van hetgene in je winkelmand 3x verhogen vind ik niet kunnen.

Pim 17-12-2021

Helaas krijgt Coolblue geen voldoende. Het is de derde keer achter elkaar dat Coolblue een defect product opstuurt. Wellicht is dit 'stom' toeval, maar het is voor mij persoonlijk genoeg reden om niet meer via Coolblue te bestellen. De eerste keer dat ik een defect product kreeg moest ik het product maar liefst 5x (!) opsturen voordat ik een vervangend product (een laptop destijds) kon uitkiezen. Nu moet ik eerlijk zeggen dat het buiten de garantie periode viel (buiten 'niet goed, geld terug' regeling, maar wel garantie op reparatie), maar 5x ter reparatie opsturen en 5x hetzelfde hetzelfde probleem na ontvangst is, naar mijn inziens, bijzonder. Jammer, want ik hoor veel goede geluiden over Coolblue. Niet voor mij...

Beno 17-12-2021

Ik maak de keus voor Coolblue omdat ze weten hoe ze hun website inrichten. Je kan advies krijgen en lezen over de produkten die worden aangeboden. Je wordt op tijd geïnformeerd als je iets besteld heb en de levering is een dag later. Je bestelt produkten en je weet dat er geen andere ondernemers dit product leveren, waar je dan het risico loopt dat je met dit bedrijf je vragen moet afhandelen. Ze hebben geen winkel in je omgeving maar voor hetgeen ze aanbieden en tegen een gunstige prijs is dit geen nadeel. Kortom ik heb goed gevoel bij deze firma en het produkt wat is geleverd werkt naar wens. TP-Link Archer T3U wifi-adapter dit produkt vraagt geen uitleg of promotie : ) is gewoon goed.

Ger 17-12-2021

Alles snel en compleet geleverd zoals besteld met de fietskoerier redelijk binnen de beloofde tijd.

j.amkreutz 17-12-2021

aflevering snel en correct, de volgende dag geleverd, tweede keus product maar product Logitech m575 helemaal top

Raymond 17-12-2021

Altijd netjes optijd geleverd en nette bezorgers op de coolblue fiesten.
en de voorraad status is ook heel fijn zeker als je wat snel wil hebben den dus weet waar je kunt afhalen

Ingrid 17-12-2021

Mooi optijd geleverd zoals beloofd.
Goede prijs kwaliteit verhouding zelfs nog 30 euro goedkoper dan ergens anders altijd mooi meegenomen natuurlijk ;)

Bert 17-12-2021

Makkelijk te bestellen en zeer snel de volgende dag duurzaam per fiets bezorgd

Doet zoals een webwinkel hoort te doen 17-12-2021

Wat ik fijn vond op de webshop is dat er vergelijkingen warenmet andere producten, heel fijn om makkelijk een keus te maken. Blij met de verpakking en snelle levering.

Pien Goosens 17-12-2021

De site was duidelijk en overzichtelijk, het lukte in 1 keer om alles te bestellen wat ik wilde en de levering was er de volgende dag.

René 17-12-2021

Bij Coolblue is altijd goede informatie te vinden voor productvergelijking. De 'aanbevelingen' vind ik ook goed, nooit teleurgesteld. Ook altijd goede informatie over installatie en gebruik van producten.

Chris 17-12-2021

Ik ben al meer dan 10 jaar trouwe klant. Koop een computer van 2500 euro na lang nadenken. 11 maanden later gaat de ahrd drive kapot. Volgens de wet moeten ze me een neiwue geven: weigeren ze. Ze kalefateren het ding op en ik kan een gerepareerd ding in otnvangst nemen maar niet nadat ik eerst een 6 weken een nieuwe heb moeten kopen want vervangen deden ze ook al niet aan. Nu 1 jaar later weigeren ze te doen: COOLBLUE BEWEERT HET RECHT TE HEBBEN MIJ EEN GERAPREERD DING TE GEVEN! Hard drive vinden ze 'gering'....Maar: de autoriteit consument en markt geeft me groot gelijk. Ik ga ze een zaak aandoen wat een oplichters zeg ze zijn geen haar beter dan al die andere sjaggeraars.

ML 17-12-2021

Art.besteld , op reservering gezet, afgehaald in de winkel
in Eindhoven , alles naar wens , product lag netjes klaar!

Ed 17-12-2021

's avonds bestelling gedaan en de volgende dag in huis. Netjes een e-mail met verwachte leveringstijd. Hier word je blij van!

Eelco 17-12-2021

Maandag een kapotte melkschuimer opgestuurt en woensdag een nieuwe binnen!!! Super en snelle service en vriendelijke klantenservice.

Bert 16-12-2021

Zeer snelle levering , zondag avond besteld en maandag al in huis , ik had gekozen voor 2e keus .
Maar de verpakking zag er nog als nieuw uit en de vacuumeermachine was ook nog net als nieuw.
Alleen de prijs was voordeliger.
Dus een echte aanrader!