Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Man 03-11-2022

Om diverse redenen: Het brede assortiment; geleverde informatie op de website van een opdracht+reviews; de snelheid van leveren; goede klantenservice.
Aandachtspunt: wachttijd aan de telefoon was circa 20 min.

Vincent 03-11-2022

Coolblue heeft een groot assortiment dat online overzichtelijk getoond wordt, inclusief klantenreviews bij de producten. Verder is het bestel en betaalproces eenvoudig en wordt er snel en altijd op tijd bezorgd.

Jennifer 02-11-2022

Coolblue is geweldig wanneer het komt op service. Ik had een probleem en ze loste het op, en op een manier dat het ons beide fijn uit kwam. En de telefoon die ik heb besteld is geweldig, super blij ermee!

Lan 02-11-2022

Goede webshop met veel producten voor een goede prijs. Snelle de levering en mogelijkheid om zelf af te halen bij een postNL punt

EJ 02-11-2022

Goede service. Snelle levering,
Op de fiets (duurzaam)!
Ook nog extra voordelen.

EJ 02-11-2022

Wasmichine netjes geleverd in het afgesproken tijdblok.
Oude machine ook netjes afegevoerd

Lou 02-11-2022

Vriendelijke service met juiste informatie waarmee je verder kan. Zowel in oriëntatie als verkoop.

Yvonne 02-11-2022

Makkelijke website en bestelprocedure. Handig dat je kunt kiezen voor bezorgmoment. Ook handig dat je een melding een kwartier van te voren krijgt. En Coolblue stond op aangegeven tijd netjes voor de deur!

Laura 02-11-2022

Top service. Goede communicatie, werd volgende dag al geleverd op doorgegeven tijd

JacqWit 02-11-2022

Ik vind dat Coolblue een duidelijke en overzichtelijke website heeft. Bij problemen is er altijd een oplossing: blij met de klantenservice. Dus prettig, betrouwbaar en veilig winkelen!

Belachelijke service 02-11-2022

Waardeloos. Ik bestel een koffiemachine en krijg een prullenbak thuisgestuurd. Vervolgens bel ik naar Coolblue en zeggen ze doodleuk, dat ze de koffiemachine pas gaan sturen, als ik de prullenbak terugstuur en zij de prullenbak ontvangen hebben.
Kortom: Coolblue maakt en fout en de klant moet op de blaren zitten
Officiele reactie van Coolblue 09-11-2022

Goedemiddag,

Wat jammer om te horen dat je een verkeerd product hebt ontvangen. Vervolgens zelf op de blaren zitten is zeker niet de bedoeling.

Helaas hebben wij ook weleens te maken met mensen met minder goede intenties. Wij kunnen daarom pas een nieuw product versturen na ontvangst en controle van de oude. We zijn het natuurlijk met je eens dat dit niet is hoe een bestelling hoort te gaan. Neem daarom gerust contact op met onze klantenservice om een passende compensatie voor het ongemak te bespreken.

We hopen dat je in de tussentijd al flink van wat verse bakjes koffie hebt kunnen genieten!

Coolblue

Jan 02-11-2022

Website gaf duidelijke omschrijving van prijs, productinformatie en mogelijkheden apparaat, Sum-Up. Ook werd er duidelijk aangegeven dat er aanvullende aankopen mogelijk waren voor een optimaal functioneren van het apparaat.

Akke 02-11-2022

Via deze webshop gekozen, vanwege de voorraad en omdat dit werd aangegeven door het testoffice.

Cor 02-11-2022

Heldere en goede informatieve site over de eventuele aankoop.
Snelle afhandeling van het bestelde en wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de verwachte levering.
Ook handig dat er ook winkels zijn van Coolblue, waar men terecht kan. (Bijv. Rotterdam)

Axel Koolhaas 02-11-2022

Ik raad Coolblue aan, goed site design en een snelle levering!

Het enige wat ik vreemd vond was dat de "combi" deal van mijn nieuwe smartphone een lader zou krijgen met een lager wattage dan ie aankon. Daarom koos ik voor de smartphone los met een aparte snellader. Vandaar ook mijn 9 ipv een 10.

mike blokland 02-11-2022

had het besteld en volgenden dag binnen.
netjes ingepakt niks mis mee.
erg snellen survice

MarijkeJansen 02-11-2022

Altijd blij met jullie. Een 9 gegeven omdat een 10 ook zo saai is :)
Doen wat jullie beloven, komen afspraken na, snelle levering en goeie aanbiedingen

JP Post 02-11-2022

Donderdagavond besteld en de volgende dag om 09.00 uur stond de waschine op z'n plek en de oude wasmachine meegenomen. Goed en vriendelijke medewerkers. Chapeau!

m0000 02-11-2022

lekker snel geleverd , en de hard disc werkt snel, alles stond er snel op !

Patrick 02-11-2022

Eerste keer dat ik een Coolblue winkel bezocht om een bestelling op te halen. Er stond een host bij de ingang die me hielp met een ticket aanmaken op het scherm. Door mijn naam in te vullen werd het ophalen van mijn bestelling persoonlijker. Alles verliep soepel en vriendelijk en ook de garantie en ruilvoorwaarden werden duidelijk uitgelegd. Top ervaring

Biek 01-11-2022

Altijd heel duidelijke en uitvoerige uitleg van het algemene apparaat en daarnaast ook handige en uitgebreide vergelijkingsgegevens.

Marian 01-11-2022

Vriendelijke en behulpzame bezorgers.
Goed op de hoogte gehouden omtrent het tijdstip van de levering.
Goede keuze gemaakt na het vergelijken van de andere apparatuur op hun site.

Mirjam 01-11-2022

Snelle levering van de bestelling en accurate afhandeling van vragen door de klantenservice.

Toestel 01-11-2022

Duidelijke site. Snelle levering met regelmatige updates over tijdstip. Behulpzame bezorger.

Bart H 01-11-2022

Aangezien mijn oude telefoon compleet total loss was, was ik blij dat ik bij CoolBlue een nieuwe telefoon via internet kon reserveren zonder dat ik online met mijn telefoon hoefde te betalen.
De telefoon lag de volgende ochtend klaar in de winkel. Daar netjes te woord gestaan zonder poespas. De medewerker nam de tijd om de simkaart en SD-kaart te wisselen en ik stond buiten met een nieuwe telefoon.

Alles duidelijk, snel en afgestemd op de wensen van de klant. Top!