Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Anne 05-10-2021

Goede vergelijkingsmogelijkheden op de site en een compleet aanbod. Snelle levering en goed retourbeleid bij reparaties.

Hans 05-10-2021

Zeg wat je doet en doe wat je zegt.
En dat is mijn ervaring.
Niet altijd de allergoedkoopste maar volgens mij meestal concurrerend. Prettig en overzichtelijk.
Netjes leveren volgens afspraak.

nijsbik 05-10-2021

Goede informatie op de website. Snelle en goede levering. Goed product. Prima dus.

Twintershoven 05-10-2021

Coolblue biedt zeer veel keus voor prima prijzen. De service is uitstekend. Koop al jaren producten bij Coolblue naar alle tevredenheid

Joke 05-10-2021

Goede en snelle levering. En product was op voorraad
En voldoet precies aan de beschrijving.

Gerda Metiary 05-10-2021

Wat ik zo super vind; zaterdag besteld en op zondag staat het kado voor mijn man al voor de deur. Dus lekker thuis achter de computer je product kiezen en zinder kosten laten bezorgen.

Richard 05-10-2021

Goede info product, veel keuze op website en razendsnelle bezorging. Vertrouwen in hele bestel proces en goede bedoelingen.

T.Middelbrink. 05-10-2021

Duidelijke site met eerlijke prijzen en aanbevelingen!
Daarbij snelle levering.
Ook grappige woordspelingen,leuk gevonden

Vincent 05-10-2021

Doen wat ze beloven. Vriendelijke bezorger ondanks het slechte weer. Mooi product, volgens omschrijving.

Kirsten 05-10-2021

Ik ben over het algemeen heel tevreden over Coolblue. Het assortiment is ruim, de productomschrijving is uitgebreid, de prijs is vergelijkbaar met andere aanbieders, maar ook regelmatig goedkoper. Fijn dat het de volgende dag al bezorgd kan worden. Het enige jammere is dat de aangegeven bezorgtijd (van de bezorging per fiets) de laatste 2 keer niet helemaal klopte. Beide keren was het later dan in eerste instantie in de mail aangegeven. Op zich geen heel groot probleem, maar de laatste keer kwam ik een beetje in de knel qua planning met het uitlaten van mijn hond, die het soms nog niet zo lang op kan houden ;-)

Romy 05-10-2021

Super fijn, zelfs op zondag bezorgd. Met de fiets, lekker milieu vriendelijk! Je wordt netjes op de hoogte gehouden tot 15 min voor de levering!

Pascal 05-10-2021

Snel en duidelijk geholpen. Ook de mails met de aankomsttijd van het pakketje zijn handig.

Jan 05-10-2021

Ik heb mijn bestelling op een erg gebruiksvriemdelijke manier kunnen plaatsen en is op het afhesproken moment geleverd.

gesine 05-10-2021

snelle verzending, prettige updates in de mail, site werkt prima, weinig bugs

Jeroen Uhl 05-10-2021

Perfect, kan niet anders zeggen. Aankoop was goed vindbaar op de website. En dan de snelheid van leveren. 's avonds besteld en voor 11 uur volgende ochtend kon ik al genieten. Ik schrok gewoon van de deurbel. Zo snel

Sonja Otter 05-10-2021

Uitgebreide productinformatie, snelle levering, goede prijs en goede service.

peter 05-10-2021

snelle levering, scherpe prijs, goede documentatie, goed te vinden op het internet

Broekhuizen 04-10-2021

Duidelijke heldere informatie. Ook de site is goed leesbaar c.q. bruikbaar. Snelle en verzorgde levering.

Laurens 04-10-2021

Fris bedrijf met deskundige medewerkers. Niet altijd de goedkoopste, maar wel goed advies zowel via de keuzetool online als in de fysieke winkel.

Heb de MX master(muis) en MX keys gekocht, product werkt prima. Was op voorraad en kon het direct meenemen.

Marco 04-10-2021

Product besteld op de website om op de zelfde dag af te halen in Groningen. Service was prima al had ik liever niet zo veel vragen willen beantwoorden over of ik alles al over het product wist en wat ik er mee ging doen, maar dat is voor iedereren natuurlijk anders. Wel nog even een stapje extra gedaan door een tasje aan te bieden want het begon net te regenen. Al met al een prima ervaring.

Altijd buitengewoon tevreden! 04-10-2021

Deze shop werd mij door verschillende kanten (vrienden en familie) aanbevolen v.w.b. snelheid en met redelijke uitleg van het door mij gevraagde artikel.
Het display van deze wasmachine deed mij wel even schrikken toen ik bemerkte dat hij erg lang draait. Later hoorde ik dat dit bij de huidige factor "zuinigheid" hoort. Wel vind ik dat hij tamelijk luidruchtig is bij het centrifugeren. Jammer. Ik vermoed dat hij niet waterpas staat. Dit is helaas niet gebeurt tijdens de aflevering van mijn nieuwe machine. Zou dit heel graag wel zien gebeuren!

Debbie 04-10-2021

Fout product verzonden door Coolblue zelf. Er kwam geen rechtzetting vanuit hen. IK moet overal achter aangaan. Lange moeten wachten (45 min) aan de lijn gehangen van de klantendienst. Bij het tweede gesprek ook lange moeten wachten 45 min maar goed gelopen

Jordy 04-10-2021

Snel, accuraat en eerlijk..... Altijd het juiste prodcut, met een glimlach en op tijd.

Foutje gemaakt, geen probleem, ook dat wordt opgelost.

Frank 04-10-2021

Het bestellen via de website verloopt snel en via logische stappen, de levering is snel en conform afspraak en het transport is makkelijk te volgen. Helemaal top!

Fukkink 04-10-2021

Meerdere keren is de zending geannuleerd. Niet volgens afspraak. Gemiste kans van goolblue