Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Monique Maria 11-05-2021

Op de site krijg je goede uitleg over de producten middels filmpjes en de service is geweldig. Vandaag besteld , morgen in huis.
Super service

Zwu99 11-05-2021

Ik had een processorkoeler besteld voor ophalen bij Coolblue. Process ging heel makkelijk, de volgende dag lag het product klaar voor afhalen.

In de winkel werd ik erg snel geholpen en er waren voldoende Corona maatregelen aanwezig voor een veilig gevoel.

Jammer genoeg was het product defect, maar kon het heel snel verholpen worden door de retourpolicy van Coolblue, ik had binnen 2 dagen (weekend meegerekend) het wisselproduct in huis en het werkt perfect.

Dijk 11-05-2021

Vanwege de klantvriendelijkheid, deskundigheid, service en behulpzaamheid kies ik voor Coolblue. Op de site kun je al veel voorwerk doen mbv de keuzehulp en in de winkel kunnen ze je altijd verder helpen. De klantenservice is ook goed bereikbaar en reageert vlot en correct.

Wim 11-05-2021

Makkelijke site, snelle levering, de mogelijkheid om voor teruggestuurde artikelen te kiezen, met bijbehorend prijsvoordeel. Waarbij de 'nadelen' duidelijk genoemd worden.

Marjolein 11-05-2021

Mijn product was op voorraad... heb zaterdag besteld en was zondag gratis bezorgd... wat een super service.
Netjes mail met tijdsindicatie van Coolblue! Ben super tevreden!!

Winston 11-05-2021

Cool blue biedt veel keus
Het heeft een duidelijke website
Het heeft een goede klantenservice

Jort 11-05-2021

Duidelijke product omschrijving, sneller levering.
Informatie die op de website staat klopt.

ad smits 11-05-2021

altijd netjes op tijd geleverd en gewoon de service die je verwacht geen poespas maar direct blijf zo door gaan

Em 11-05-2021

Nette winkel. Regende buiten dus ze deelden paraplu’s uit aan de mensen in de wachtrij. Ook werden ouderen uit de rij gehaald en voorgelaten, toppie.

Wilma Lagendijk 11-05-2021

Correct geholpen....prima systeem met nummer afroep. Goed te zijn in de winkel wel nummer er aan de beurt is.

Goed gedaan! 11-05-2021

Een winkel die doet wat ie zegt! Hoe eenvoudig kan t zijn! Bedankt voor de goede communicatie en service!

Fam Brouwers 11-05-2021

Duidelijke website, fijn vergelijken, min en pluspunten onder elkaar. Eerlijke prijzen en snelle bezorging.
Bezorging gebeurt indien mogelijk zelfs met de coolbluefiets

Astrid 11-05-2021

Mijn man en ik wilden graag een broodbakmachine. Via coolblue kwamen we op een model dat we graag wilden hebben, welke kwalitatief zeer hoog staat aangeschreven onder de broodbakmachines en wegens de goede ervaring met coolblue hebben we weer voor coolblue gekozen. De broodbakmachine werd netjes op zondag geleverd. Topservice noem ik dat!

Guus 11-05-2021

Goede service, advies en nazorg bij een extra levering. En goede slogans ook, kan nooit kwaad!

Martijn 11-05-2021

Goede prijs, makkelijk kunnen vinden wel product het beste bij me past. Op zaterdag besteld en had het zondag al in huis, topservice!

Stef 11-05-2021

Snelle levering, goede informatie over het moment van levering. Vriendelijke medewerker.

Colin 11-05-2021

Shop is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Betaalmogelijkheden genoeg, snelle levering (ook op de fiets). Assortiment is ruim! Prettig contact en handige updates.

Erwin van Dijk 11-05-2021

Snel kunnen vinden wat ik zocht, goeie prijs en gratis op zondag thuis bezorgd. Klasse!

Pien Bekker 11-05-2021

Super snelle levering, zelfs op zondag! Eerlijke prijzen voor het product en een overzichtelijke website. Kan coolblue zeker aanraden!

Ton 11-05-2021

Eerst uitgebreid informatie verzameld en daarna de keuze gemaakt.
Voor het eerst besteld bij Coolblue, wauw wat een snelheid.
Om 21.00 uur besteld en levering de volgende dag om 12.30 uur. Top geleverd. Top verpakt en helemaal tevreden👍

Kelly 11-05-2021

Snelle service, goed op de hoogte gesteld van levering, op tijd bezorgd, vriendelijke medewerker, goedkoper dan andere bedrijven.

Fries 11-05-2021

Als ik mijn bestellijst bij Coolblue bekijk, zie ik dat ik van geen van alle producten geen spijt van de aanschaf heb. Alles is in gebruik!

Colin 11-05-2021

Een heldere website. Met veel producten van hoge kwaliteit. De omschrijvingen en tips zijn altijd goed en welkom. De levering was razendsnel: 22.30 uur besteld, de dag erna 08.55 uur in huis. De bezorger was ook zeer vriendelijk.

Frans 11-05-2021

prettige omgeving en medewerkers, je wordt er prima geholpen en alles is goed georganiseerd.

Rene 11-05-2021

Altijd goed maar gekozen voor zaterdag levering, leveren ze het maandag als mijn winkel gesloten is... daarom koos ik voor zaterdag.
Maar goed verder altijd wel netjes op tijd en zo.
Officiele reactie van Coolblue 12-05-2021

Beste Rene,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als het net even anders loopt dan verwacht. Helaas zit een vertraging in een klein hoekje. Sorry voor het ongemak.

Coolblue