Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4007 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Theo 21-11-2022

In eerste instantie was er iets mis met het product. Dat kan, fouten worden overal gemaakt. Uiteindelijk gaat het erom hoe je het oplost. De oplossing door Coolblue was perfect. Er werd snel en duidelijk gecommuniceerd. Dit was ook begripvol naar mij toe. De volgende dag was alles al opgelost en een nieuw product toegestuurd.

A. 21-11-2022

Ik bestel altijd bij Coolblue omdat ze een betrouwbare winkel zijn. Daarbij zorgen ze ook goed voor hun werknemers en zijn hun leverdozen altijd heel vrolijk.

Anoniemand 21-11-2022

In één woord: top! De bestelling is zo gedaan via de gemakkelijke site. De voortgang van de bestelling wordt goed doorgegeven. De bezorging is supersnel en er wordt heel accuraat aangegeven wanneer ze langskomen. Vriendelijke bezorgers hebben de droger snel en netjes geïnstalleerd. Ik ben tevreden!

JeanetH 21-11-2022

De bestelling wordt snel bezorgd (dus "vandaag bezorgd morgen in huis") en dat is heel fijn. De website is overzichtelijk en bestellen gaat makkelijk. Ben super tevreden!

Ruben 21-11-2022

Goede overzichtelijke site en de klantenservice is altijd top. Bestelling wordt ook snel geleverd.

Aad 21-11-2022

Coolblue is een betrouwbare leverancier die snel en op tijd levert. Hun Black Friday aanbieding van een Withings scanwatch was super goed.

Noreen 21-11-2022

CoolBlue levert ontzettend snel. De service is erg goed. Je wordt fijn op de hoogte gehouden van het proces. Ook de leveringsvoorwaarden zijn aangenaam.

Eltho 21-11-2022

Topbedrijf, doen wat ze beloven. Vanaf het bestelproces tot aan de levering. Ook de bezorgers brengen de volgende dag met een grote glimlach twee Miele machines naar de zolder! Inner nacht krijg je een tijdslot van een uur waar binnen ze komen. En een kwartier van tevoren bellen ze nog even

Annie 21-11-2022

De shop is op en top. De rede dat ik voor cool blue heb gekozen is mede te danken door de reclame op tv.

Nadat ik een bestelling had gedaan kreeg ik een mail wanneer ik mijn wasmachine kon verwachten . Keurig voordien een

belletje gehad en de mannen hebben snel en prima geleverd.

Frans 21-11-2022

De website is heel duidelijk en de keuzes zijn heel makkelijk te maken. Hierdoor is een bezorgmoment prima aan te passen, al staat de standaard op de volgende dag. Verder duidelijke informatie voorziening en prima bezorging conform de verwachting.

Matthysie 21-11-2022

heldere, laag drempelige website. Ik had vanwege TheInsiders binnen 2 uur een factuur nodig van de aangeschafte soundbar. Dit leek niet zo snel te lukken als Coolblue gewend was (door beperkte voorraad), dus even gebeld en de uiterst vriendelijke dame heeft me aan een pro-forma factuur geholpen. Erg blij met de ervaring.

Maddie 21-11-2022

Altijd keurig netjes ingepakt en op tijd geleverd. Ik heb ook altijd het gevoel dat ze met grote zorg inpakken en leveren en dat is natuurlijk met sommige delicatere goederen zoals dure laptops of dergelijke wel van belang.

Mark 21-11-2022

Goede pas form goed geluid voor deze prijs!
Min punt geen lader erbij gekregen

Jan van Dijk 21-11-2022

Aardige behulpzame medewerkers, die je goed helpen als er een vraag is of iets moet worden aangepast.
Wel kan de communicatie over wanneer Coolblue langs komt wat beter en accurater.

Peter 20-11-2022

Zeer gebruiksvriendelijke site, groot assortiment, goede vergelijking tussen producten mogelijk, video's met duidelijke uitleg en dit alles met een stukje humor gebracht.

Anita Augusteijn 20-11-2022

Bestelling keurig afgeleverd op de afgesproken dag. Prijs goed. Geen verzendkosten.

Cor 20-11-2022

Heb een bestelling geplaatst bij cool blue omdat zij garanderen dat de bestelling de volgende dag wordt afgeleverd. Dit was voor mij belangrijk omdat ik maandag de hele dag aan het werk ben. Daarom heb ik ruim €20 euro meer betaald voor mijn bestelling dan bij de concullega. De bestelling zou tussen 10 & 22 uur worden geleverd. Ik krijg om 20:00 uur een berichtje dat het een beetje uitloopt maar mijn bestelling zou uiterlijk om 22:00 uur geleverd worden. Kan gebeuren.
Om 22:00 uur krijg ik het bericht dat mijn bestelling de volgende dag wordt afgeleverd 😡
Dit was de laatste bestelling bij deze firma. Wat ontzettend slecht!
Officiele reactie van Coolblue 21-11-2022

Beste Cor,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat het niet is gelukt om je bestelling de volgende dag te bezorgen. Uiteraard doen we ons best om alle pakketjes de volgende dag te leveren, helaas lukt dit niet altijd. Ook de periode rondom Black Friday hebben wij en de vervoersbedrijven het drukker dan normaal.

We hopen dat je alsnog veel plezier hebt aan je bestelling.

Coolblue

Anita 20-11-2022

Snelle levering en installatie door uiterst vriendelijk personeel. Zelfs een korte uitleg over de werking van de apparaten.

Anil 20-11-2022

Coolblue heeft altijd een uitstekende service. Wanneer er problemen zijn de bestelling, zijn ze graag van dienst. Verder kunnen de prijzen soms iets duurder zijn maar door de uitstekende service heb ik dit voor ze over. Ga zo door!

HUMPHREY 20-11-2022

Bezorging was goed en ook uitleg over de product omtrent eventueel retourneren en garantie was prima. TV is eenvoudig aan re sluiten en doet het voor nu goed.

Nol 20-11-2022

snelle levering, goede uitleg over de gekochte producten met filmpjes om de in gebruikname nog gemakkelijker te maken.

M. Dowgwillo 20-11-2022

altijd fijne spullen, goed advies, en snelle levering, op de fiets! Dat laatste telt ook voor mij :)

Daniel 20-11-2022

Gewoon het beste bedrijf in Nederland. Alles is hier goed. Niet altijd de goedkoopste maar geef graag een paar euro extra voor de geweldige service!

Yf 20-11-2022

Snelle levering, altijd netjes verpakt. Ik heb Pokemon violet als pre order gekocht en het kwam binnen zoals beloofd. Wat meer uitleg qua voucher die je krijgt als je pre order koopt, is wel verstandig. Nu was het even uitzoeken. Maar al met al helemaal blij met coolblue!

Paul Kuckelkorn 20-11-2022

Keuzes, snelheid en correcte aflevering is top. Altijd geweest bij CoolBlue