Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Miek is Uniek! 14-07-2021

Ik vind de webshop van Coolblue overzichtelijk. Zonder moeite kon ik bekijken wat voor soort telefoon ik wilde en kon verschillende modellen en merken met elkaar vergelijken. De informatie is beknopt en duidelijk.
Toen bij thuiskomst de screenprotector kapot was, kon ik dit aangeven en werd er de volgende werkdag een nieuwe bezorgd. Deze klantvriendelijkheid vind ik fantastisch!

Mario 14-07-2021

Prima aflevering en de volgende dag al. Goed verpakt met minimaal materiaal. Produkt in goede staat. Goed geinformeerd over de bezorging en natuurlijk heel scherp geprijst. Uitgebreide produktinformatie

Henk 14-07-2021

Hele goede communicatie over aflever tijd via de mail en telefonisch zelfs een sms

Cas 13-07-2021

De service is uitstekend. Producten worden op strakke tijdstippen geleverd en altijd enorm snel.

Fiona 13-07-2021

Coolblue heeft veel keuze aan producten en van de Tweede Kansoptie heb ik al vaak gebruik gemaakt: duurzamer en goedkoper. Verder is de klantenservice snel, oplossingsgericht en vriendelijk.

Karin 13-07-2021

Top winkel om online te kopen. Zaterdag besteld, zondag in huis :)
Soms is het zoeken op de site nog wat lastig qua vinden en omschrijving. Maar uiteindelijk prima gelukt!

Ruben 13-07-2021

Goede snelle bestelling, uitstekend! Product netjes verpakt. Ik raad iedereen zeker Coolblue aan!

Monique 13-07-2021

Onlangs een nieuwe stofzuiger besteld.
Voldoet aan mijn verwachtingen die ik door de informatie op de site had gekregen.
Het is een duidelijke en overzichtelijke site.
Voldoende functies die je helpen om de beste keuze te maken van een product.

Sylvester 13-07-2021

Kijk, het valt mij eigenlijk al een tijdje op dat coolblue een goede formule heeft.
ze hebben leuke behulpzame mensen in dienst, er wordt niet (te) moeilijk gedaan over retourzaken, en er wordt met je meegedacht op een leuke manier. Kortom, je voelt je gezien en koning :-)
Dit is naar mijn mening gewoon zoals het hoort te zijn. Dus ga zo door coolblue en ik blijf terugkomen.

Niels 13-07-2021

Snelle levering op zondag en de prijs competitief met andere aanbieders. In dit geval een Weber barbecue die lastig te verkrijgen was bij andere webshops.

P. Stennekes 13-07-2021

Goede ervaringen in het verleden hebben mij om dit item weer bij Cool Blue te bestellen. Deze keer heb ik het laten bezorgen. Op de fiets bleek achteraf. Goed concept. Bij de bestelling kreeg ik de besteltijd. Niet zoals bij Post.na en DHL en anderen waarbij de besteltijd vele uren betreft en op het allerlaatste moment pas de volgende wordt bezorgd. Helemaal keurig dat je een kwartier van tevoren nog een mailtje krijgt dat wanneer het pakje wordt bezorgd. Een 10 met een griffel.

P.Stennekes

Pedro 13-07-2021

Ik ben in de Coolblue winkel in Eindhoven geweest. Wat ik vooral heb gemerkt is een eenduidige vriendelijke behandeling van klanten. Ik was onder de indruk van het ontvangst en bediening. De organisatie heeft in ieder geval zijn best gedaan om haar medewerkers te trainen op klantvriendelijkheid en propere dienstverlening. Verder deden ze hun best om mee te denken in productkeuze en gaven ze passend advies.

Verder gaf ik aan bij mijn bestelling nog een UTP-kabel erbij te willen van 1M, ik vond de prijzen te hoog. Maar kreeg wel netjes een uitleg dat het gaat om cat6 kabels. Ik kon zien dat de medewerker zijn best deed om mij uitleg te geven over de prijs en de keuze van de organisatie op een eerlijk manier te verdedigen. Uiteindelijk heb ik het niet gekocht omdat ik de prijs van een cat 6 niet nodig vond. Maar was wel zeer tevreden over de medewerker achter de toonbank.

Ik heb geen 10 gegeven als cijfer omdat ik vind dat er ook cat5 UTP-kabels verkocht moeten. Het scheelt mensen een hoop geld en de meeste hebben geen cat6 nodig waardoor ze onnodig teveel betalen voor een kabel.

Nietje 13-07-2021

Site en bestellen ging prima. Daarna ging het een stuk minder. Eerste keer deuk in de koelkast met uitladen. Waren ook geen slimme chauffeurs. Gebeld en de dag erna kwam de nieuwe. De oude koelkast lieten ze staan voor de dag erna? En de dag erna , nieuwe bezorgd is de achterkant gedeukt van de koelkast. Het kon geen kwaad en we zouden 15% korting krijgen. Beetje jammer van alle rompslomp. Maar wel tevreden met onze koelkast.
Officiele reactie van Coolblue 15-07-2021

Beste Nietje,

Dank je wel voor het schrijven van jouw review. Je hebt gelijk, dit verdient alles behalve een schoonheidsprijs. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Wij maken dit bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Coolblue

Gaston 13-07-2021

De website van Coolblue is erg overzichtelijk ingedeeld en gebruiksvriendelijke. En ze geven een goede service en zorgen voor een snelle bezorging.

Krista 13-07-2021

Het was makkelijk zoeken naar het juiste product voor ons en het werd de volgende dag geleverd.

Jikke 13-07-2021

Geweldige winkel, beteren klantenservice zal je nergens vinden. Nog nooit problemen gehad en ik ben altijd gelijk te woord gestaan.
Gratis op zondag bezorgd, prijsverandering binnen 30 dagen? Helemaal geen probleem je krijgt de prijsverandering binnen enkele werkdagen terug op je rekening! En ik heb zelfs nog een handgeschreven kaartje ontvangen van de medewerker, dat verzin je toch bij geen enkel andere winkel?
Ook gratis retourneren kan gemakkelijk.

Het enige minpunt zijn de prijzen. Al hoewel zijn deze vergeleken met ..... ook vrijwel altijd nog goedkoper.
Ondanks de prijzen zijn de producten, klantenservice en bezorging het helemaal waard.

Tycho P 13-07-2021

Alles wat ik heb gekocht is goede kwaliteit de service is zeer goed zeker bij het retourneren. Ik had laatst een monitor terug gestuurd en ik kreeg het volledig aankoopbedrag terug na 2 jaar van de aankoop

Indy Bakker 13-07-2021

Geweldige service, snel geleverd en alles goed intact en werkt zoals het moet doen!

CFY 13-07-2021

Na degelijk onderzoek op internet kom ik heel vaak uit op Cool Bleu. de service is zeer goed. De levering is vaak de volgende dag al. En je bent er zeker van dat je altijd je levering krijgt! Wat bij andere one line winkels wel eens mis gaat. Mocht er iets niet kloppen kun je ook altijd terecht. Zeker in deze tijd dat we aan huis zijn gekluisterd is dit een zeer betrouwbare aanbieder. En met hun zoekmachines kom je vaak uit naar wat je op zoek bent.

A 13-07-2021

Op de website was er duidelijke informatie over het product, er werd steeds goed gecommuniceerd over de bezorging. Service was snel en vriendelijk. En ook nog op de fiets bezorgd, top!

Vincent 13-07-2021

Cool Blue is voor mij de enige keuze. Altijd een goed aanbod, scherpe prijs en uitstekende service.

Als het om klantenservice gaat steekt Cool Blue er met kop en schouders bovenuit!
Persoonlijke een aantal keren een product geretourneerd omdat deze defect was.
In beide gevallen werd dit supersnel en correct afgehandeld.

Zowel zakelijk als particulier echt een aanrader!

Bjorn 13-07-2021

Goede website en duidelijk qua beschrijving. Ook de afhandeling nadien is keurig. Vraag via WhatsApp netjes beantwoord!! Ook volledig volgens beschrijving geleverd en netjes te volgen via track en trace.

Focco Scheurleer 13-07-2021

Duidelijke productinfo en op site vergelijking met andere vergelijkbare producten of types. Leverantie goed op tijd.

Twan 12-07-2021

Hele duidelijk omschrijving op de website en wat er staat dat klopt ook. Daarnaast was de levering heel snel. Het was fijn dat ik van tevoren gebeld werd. Ik ben erg tevreden over mijn aankoop.

Patricia & Peter 12-07-2021

Prima jongens die Amerikaanse koelkast bezorgd en geïnstalleerd hebben en de gelijk onze mega zware oude hebben meegenomen.