Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4025 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Evert 12-12-2021

's Avonds een telefoon besteld; volgende dag ' s avonds netjes thuisbezorgd. Snelle en betrouwbare levering en een goede prijs.

Don 12-12-2021

Ze staan voor wat ze beloven.
Snelle en goede levering.
Altijd dik in orde.

Fernando 12-12-2021

Zij maken hun beloftes waar. Ik heb mijn bestelling keurig de volgende dag in huis gehad.

Tvdp 12-12-2021

Heb nog steeds niet mijn betaalde smartwatch ontvangen van Coolblue. Verschuilen zich achter postnl dat hij bezorgd zou zijn maar ik heb camerabeelden dat het echt niet zo is en ook twee medewerkers die hebben gezegd dat er iets niet klopt aan bezorging. Wacht nu al twee weken en heb nog geen oplossing of geld terug.

Rob 12-12-2021

Prima website, makkelijk items vergelijken, reviews helpen met maken van keuze. Reviews zijn veel aanwezig. Snelle afhandeling, volgende dag in huis. Kortom fijn om (ook zakelijk) zaken te doen met Coolblue.

WP Fens 12-12-2021

Overzichtelijke site en een mooie prijs voor deze vrieskast.
Plus een snelle levering en netjes binnen gezet.

Fred 12-12-2021

Goede overzichtelijke website en de prijs is goed. De bezorging is de volgende dag!

Karin 12-12-2021

Screenprotector gekocht voor Apple Watch 7, maar na 1 dag laten de hoekjes al los ondanks dat het perfect zonder bubbels geplaatst is. Geen succes

Brian 12-12-2021

Ik bestel al jaren bij Coolblue, altijd supe rgoede service verlening en met een lach. Weten waar ze het over hebben en stellen klant altijd voorop!

Jorg 12-12-2021

Zoals gewend van Coolblue. Netjes op tijd geleverd.

Ps: verpakking had iheel wat kleiner gekund. Let daar op! Daarom 9 ipv 10

Kim 12-12-2021

Op basis van de duidelijke site een goede keus kunnen maken die snel, en met een glimlach, bezorgd werd.

Dunja 12-12-2021

We hebben een Siemens koelkast gekocht via Coolblue met behulp van de telefonische klantenservice. Telefonisch zijn we zeer goed, snel en vriendelijk geholpen. Uitermate goed!
De levering werd gedaan door twee belgische mannen, die het nodig vonden om de koelkast bij de bus uit te pakken, zonder verpakking door de regen te verslepen en de koelkast over de stenen trappen naar 3 hoog te brengen waardoor ik direct schade bleek te hebben aan de achterkant van de koelkast. Dit was een minderfijne ervaring met de Coolblue bezorging. Alle overige zaken waren piekfijn in orde!

Kouwenhoven 12-12-2021

Voor coolblue gekozen omdat de selectiemodule zo goed is, samen met de videos waarin het product wordt getest en omschreven kan je een goede keuze maken tussen alle producten die aangeboden worden. Daarnaast weet ik van andere aankopen dat de service en retourpolicy top is.

Freddie 12-12-2021

Wij hebben een nieuwe stofzuiger bij jullie gekocht afgelopen week. Onze oude Miele begaf het plotseling. Omdat wij 2 goldens hebben kan ik dus echt niet zonder. Super site om te kiezen. Toch weer voor de cat dog gekozen. Een echte aanrader voor mensen met huisdieren. Veel vermogen en goede prestaties. Bij jullie kon ik hem in het zwart bestellen voor een aantrekkelijke prijs. Super blij mee.

Matthias 12-12-2021

Lekker snel bezorgd. De bezorgers waren ook zo vriendelijk om de wasmachine naar de goede plek te rijden.

Yvonne K. 12-12-2021

Ondanks de drukte van de Feestdagen en door Corona, werd mijn op donderdagavond bestelde wasmachine, vrijdagochtend vroeg al geleverd. Vriendelijke bezorgers, erg blij mee!

Larisa 12-12-2021

Uitgebreide keuze, goede prijzen en de beste service. Fijn dat ze ook een paar fysieke winkels hebben.

Robert 12-12-2021

Zeer vriendelijk en informatief in de Coolblue shop Utrecht geholpen door verkoper (niet van .....!) bij het ophalen van een televisie en een mobiel. Duidelijke uitleg, ook over het overzetten van gegevens. Hele prettige en gemoedelijke sfeer ondanks alle Coronamaatregelen. Bedankt, jullie zijn allemaal toppers!

Jan Willem Smelt 12-12-2021

Bestelling kwam goed verpakt aan op de afgesproken datum/tijdstip, Snelle bezorging en vriendelijke bezorger. Product voldeed volledig san verwachting

awv 12-12-2021

probleem metbapparatuur. via chat contact gezocht. antwoorden laten lang op zich wachten. in chat 5 medewerkers gesproken. de laatste lost het op, alles omruilen in de winkel. daar aangekomen, mag ik het hele verhaal nog eens doen. geen glimlach, geen omruiling aan huis

Roy 12-12-2021

Zeer snelle levering en goede productbeschrijving. Komen afspraken na. Houden je netjes op de hoogte wanneer je deze optie aanvinkt.

henny 12-12-2021

snel bezorgd en ziet er goed uit . De werking is prima. De bezorging was met spoed besteld en was gelukkig op tijd,

Robert S 12-12-2021

Coolblue dat altijd netjes hun werk en het gemak en service verdiend een 10

Mickey Lau 12-12-2021

Goede bezorging en notificaties waar de bezorger is, maar niks steekt uit in bijzonder.

Michiel zwart 11-12-2021

Coolblue, een van de populairste online shops die we huidige hebben. En verdient !
Producten worden in een super staat geleverd en ruim op tijd binnen.
Ook hun prijzen zijn erg aangenaam met daarboven op nog een super assortiment.