Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4129 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rick 18-03-2022

Dit is nou een bedrijf waarbij je je geen zorgen hoeft te maken over de kwaliteit van de aangeboden/ aangekochte artikelen!
Daarnaast is de site lekker overzichtelijk en behulpzaam en heb ik de volgende dag het bestelde artikel in al huis !
🙏👍

Jan 18-03-2022

Coolblue is prima. Snelle levertijden en prima op tijd bezorgd.
Ook de prijs en de informatie op de website was goed.
Duidelijke website.

Daniël 18-03-2022

Ik heb de afgelopen paar jaar best veel gekocht... altijd 10 uit 10. Maar de laatste 2 aanschaffen waren minder.
Een maand geleden met betalen van mijn tv ging het mis, heb ik daarna een half uur in de wacht gestaan. Daarna wel uitstekend geholpen.
Bij mijn laatste aanschaf (jabra 75t) kreeg ik later te horen dat hij een dag later kwam. Daarna dat die überhaupt niet meer beschikbaar zou komen.
Deze 2 technische problemen (uitchecken en stock) hebben mijn vertrouwen ietswat beschadigd. (Nog steeds is coolblue mijn topkeuze, maar nog maar net)

MJ 18-03-2022

Een klantvriendelijke site; gemakkelijk te bestellen. Snelle levering en jullie doen inderdaad alles voor een glimlach, want de bezorger was zeer vriendelijk en opgewekt; ga zo door!!

Marit 18-03-2022

Mooie lange kabel gekocht. Was erg fijn dat ik de dag dat die bezorgt zou worden zelf kon kiezen aangezien ik nog op vakantie was. Erg fijn product en goede service

JV 18-03-2022

Coolblue is behulpzaam met een goede service. Voor vragen kun je makkelijk terecht.
Duidelijke en fijn uitziende webshop

Corné 18-03-2022

Coolblue is duidelijk in de communicatie en levert alles op tijd. Daarnaast zijn de producten zeer goed ingepakt.

Tara 18-03-2022

Coolblue is mijn favoriete webshop voor de soort artikelen die ze aanbieden. De website is heel gebruiksvriendelijk. Je kunt heel gemakkelijk alle producten vergelijken om zo een goede keuze te maken. En de bezorging van de producten is snel en goed. Geen enkel minpunt aan Coolblue.

Msrijn 17-03-2022

S'avonds om 21.30u besteld, volgende middag bezorgd. Super snel bestel proces, met duidelijke feedback over bestelstatus.
Geweldige service, heel tevreden

Yasien Sultan 17-03-2022

Snelle levering, vandaag besteld morgen bezorgd is hier geen fabeltje. Klantenservice is meedenkend als er een probleem is

Bram 17-03-2022

Prijzen zijn vaak redelijk goed, service is fantastisch
Een van mijn favoriete winkels om te bestellen

Rosa 17-03-2022

ik wou super graag nieuwe airpods toen keek ik wat rond.. mediamarkt overal maar toch kwam coolblue voor mij eruit springen en ik had ze gelijk besteld. Echt een super service zo snel!!

Bas 17-03-2022

Snelle levering met goede tijdsaanduiding. Nuttige informatie over het gekochte product, wasmachine, vooraf. Prettige bezorgers.

Bas B 17-03-2022

Goede service en goede communicatie. Mijn iWatch was kapot gegaan en deze heb ik destijds opgestuurd. Na aankomst ben ik snel en goed geïnformeerd over wat er aan de hand was. Daarna heeft Coolblue zo snel mogelijk het probleem laten verhelpen. binnen 7 dagen had ik weer een werkend iWatch. Super service.

Patrick 17-03-2022

Cooblue gebeld met de vraag of ze een 2 chromebooks konden sponseren voor een gezin wat op is gevangen uit Oekraïne. De kinderen hebben deze namelijk voor school nodig. wordt gewoon de hoorn erop gegooid. fijne klantenservice??
en dan wij zelf trouw producten kopen bij coolblue. nou dat was ook de laatste keer. product wat we gister hebben gekocht gaat retour althans.

Beste Patrick,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende situatie en wat fijn dat je het gezin zo wilt helpen.

De verbinding verbreken is natuurlijk niet de bedoeling, daarvoor ons excuus.

Coolblue is absoluut betrokken en heeft daarom op diverse manier hulp geboden.

Kevin 17-03-2022

Gewoon goed. Bestelling vlot geleverd en product zoals omschreven. Ik heb al vaker iets bij Coolblue besteld en nooit klachten gehad.

Rutger 17-03-2022

Snel geleverd, product als omschreven. Eigenlijk bij iedere bestelling alleen maar goede ervaringen gehad.

Mick 17-03-2022

Het was een snelle levering, goed verpakt. Veel kunnen vergelijken op de webshop zodat het beste product naar boven kwam.

Albert M 17-03-2022

Dit is niet wat wij gewend zijn van Cool Blue. Na de bestelling de opdrachtbevestiging ontvangen en aansluitend de e-mail met de track & Trace.
De volgende dag niets ontvangen. De dag daarop vermelde Track en Trace dat het pakketje nog onderweg was en nog niet bekend is wanneer het geleverd wordt.
Klantenservice gebeld, 12 minuten in de wacht gestaan toen een dame gesproken die het ging uitzoeken en zou terug bellen, daarna niets meer van haar gehoord.
Inmiddels een dag verder en Track en Trace zegt dat het pakketje onderweg is zonder verwachte leveringstijdstip.
Inmiddels bij Bol.com hetzelfde product besteld en ook al ontvangen.
Gaat Coolblue ten onder aan zijn eigen succes ??

Beste Albert,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Het is drukker dan verwacht. Sorry!

Michel 17-03-2022

Keurig op tijd en goed geleverd!!!
Goed advies over wat te kiezen, en op de hoogte gehouden rondom de bezorging.

John uit Leiderdorp 17-03-2022

Ik heb goede ervaringen met Coolblue webshop. Product als beloofd de volgende dag geleverd. Opmerking over de handling van Post NL: de verpakking van de bureaustoel was aan de buitenzijde op meerdere plaatsen beschadigd wat voor mij erop duidt dat er niet zorgvuldig genoeg is omgegaan met het pakket. Wellicht door het gewicht van het pakket beïnvloed. Gelukkig was de bureaustoel zonder beschadigingen.

Faouzi El Boubkari 17-03-2022

Eerste keer dat ik bij coolblue bestel , een tweedekansje die alsnog duurder uitkomt dan op de originele site . Ik dacht vandaag besteld morgen in huis dus had ik die meerprijs daar wel voor over ook al was het een tweedekansje. Uiteindelijk die vandaag besteld morgen in huis was ook al niet correct en als het eindelijk geleverd zou worden is het automatisch teruggezonden omdat ze het adres niet vonden... het adres (mijn adres) dat ik gebruik bij alle online winkels. Als kers op de taart mag ik dan nog langer wachten op mijn geld als dat coolblue heeft moeten wachten. Het minste dat coolblue had kunnen doen is een tegemoetkoming maar zelf dat niet . Ik voel mij beledigd en bedrogen.

Beste Faouzi,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Hier balen wij ook van en maken dit binnen Coolblue bespreekbaar.

Ons excuus voor het ongemak.

Rinze Wierda 17-03-2022

Bestelling gedaan via de cool blue App, lekker overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. Bestelling savonds geplaatst en de volgende dag in huis. Dik en dik tevreden over de artikelen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Radboud Tent 17-03-2022

Echt fantastisch. Snelle en fijne service, vriendelijke monteurs!
Echt top, hoe jullie je bedrijfsvoering voor elkaar hebben, mag menig bezorgbedrijf (lees: ah.nl en jumbo.nl) een voorbeeld aannemen! Voor ons bedrijf maken wij veel gebruik van andere grote bezorgbedrijven, omdat we geen andere keuze hebben.
Maar ik ervaar heel vaak ergernissen, ze zijn te groot en denken dat ze alles kunnen maken omdat we idd geen andere keuze hebben. Juist ook dan wil ik geen ergernis hebben en moet je blijven werken aan perfectie en oplossingsgericht te werk gaan, maar helaas. Jullie doen wat jullie beloven: Alles voor een glimlach! Nou dat is bij ons een Big Smile. Kan niet wachten tot ik een nieuwe bestelling mag doen bij jullie :-)

WoutervR 17-03-2022

Overzichtelijke mooie website, heerlijk makkelijk betalen en binnen 24 uur geleverd! Productpagina top met alle benodigde informatie!