Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Diana Schriemer van Beveren 26-05-2021

Fijn bedrijf met deskundig personeel. Er waren wat problemen vanuit post.nl met het bezorgen van mijn tablet. Toen ik belde werd ik netjes te woord gestaan en het probleem is uiteindelijk opgelost.
Ik bestel vaker dingen bij coolblue en ben uiterst tevreden met de producten en de service.

RH 26-05-2021

Snelle en nette levering van de bestelde koelkast. Duidelijke communicatie over het tijdstip van aflevering!

Robby 26-05-2021

Goede prijs voor de producten, goede levering en zeer goede klantenservice!

W.M. Sondag 26-05-2021

de monteurs melden zich netjes overleggen hoe de wasmachine zonder beschadigingen op zijn plaats komt.
Geven begrijpelijke instructie en informeren of er nog vragen zijn. Tot slot nemen ze zoals toegezegd de oude machine mee.

Harrie 26-05-2021

Fijne duidelijke site.
Snel geleverd en goede klantenservice mocht er iets mis zijn

Edwin 26-05-2021

Niet de allerlaagste prijs op het internet maar wel een degelijke leverancier met goede garantievoorwaarden. Snelle en tijdige levering. Behulpzame bezorger; bereid om mijn oude televisie mee te nemen vanaf de eerste verdieping (en niet “om de deur”).

Thijs 26-05-2021

Website is duidelijk en geeft voldoende informatie over producten, snelle levering, vriendelijke bezorger.

Simone 26-05-2021

Vaste klant als het gaat om witgoed en huishoudelijke appasraten, laptops ed. Snelle en vriendelijke levering, goede service. Nooit problemen gekend en als er een keer iets ontbreekt bij een bestelling wordt het snel en vakkundig opgelost. Laatste aankoop een HP chroombook, snel thuisbezorging zoals beloofd

W. Marchal 26-05-2021

De gebruiksvriendelijkheid van zowel de site als de App is top. Erg overzichtelijk, altijd meer dan genoeg mogelijkheid om filters in te stellen voor zoekacties en ruim voldoende uitleg over alles wat je weten wilt over de producten. Zeer snelle levering (zelfs op Hemelvaartdag), goeie bereikbaarheid van klantenservice en goeie service en aftersales. Coolblue hanteert regelmatig iets hogere prijzen, maar daar staat ook zeker meer tegenover! Prijs-kwaliteit verhouding is wat mij betreft dus top.

Mike 26-05-2021

Gisteravond besteld, de volgende morgen alles in huis! (Voor 10:00 uur bezorgd zelfs) Super tevreden!

Steven 26-05-2021

Keurig personeel en je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering.
Het belletje vooraf is helemaal top.

Sabine 26-05-2021

Super snelle service, juiste indicatie van bezorgtijd, hele vriendelijke klantenservice, top producten en retour service is ook fantastisch. Misschien betaal je soms wat meer dan bij een andere webshop maar ik heb het er dik voor over!!

Bertrick 26-05-2021

Duidelijke site, goede filters en uitleg. Snelle levering. En je wordt vooraf even gebeld. Wij zijn tevreden!

Gustavo Arosemena 26-05-2021

Veel informatie over apparaten op de website. Goede keuze en prijs. Apparatuuraanbevelingen zijn ook nuttig.

Esther 26-05-2021

Jaren geleden bestelde ik al producten via Coolblue.
Ik vind de site overzichtelijk, en fijn dat je ook producten naast elkaar kunt zetten om te vergelijken.
Assortiment is groot.
Ze leveren goed en snel.
Gewoon een fijn bedrijf.

Kees Mertens 26-05-2021

Prima aanbieding voor een BK pannenset en super snel in huis, al veel prettige ervaring met Cool Bleu,

Alida van de Riet 26-05-2021

Coolblue doet wat het beloofd! Tot nu toe zijn we nog nooit teleurgesteld in Coolblue.

Louise 26-05-2021

Het bestellen etc, ging goed en makkelijk. Coolblue heeft een duidelijke website. Alleen over de levering ben ik niet zo tevreden. Mijn pakketje kwam helemaal gecrasht aan, gelukkig is mijn product niet beschadigd, maar de doos wel heel erg. Ook zat er geen pakbon bij. De bezorger was gelukkig wel heel vriendelijk en vroeg of dit alles was wat ik besteld had, aangezien de doos open was.

Daniel 26-05-2021

De levering van mijn laptop oplader was te gek. Zondag 20.00 uur een oplader voor mijn laptop besteld en maandag 10.00 uur binnen. Kon gewoon weer werken. Bijna ongelofelijk. Apple, Bol, mediamarkt konden pas donderdag leveren. In een woord WOW.

Onno 26-05-2021

Makkelijk en snel besteld. Ik heb ookal wel eens iets terug moeten sturen en dat werd snel en goed afgehandeld door Coolblue.

Beterbium 26-05-2021

Telkens weer goede website, redelijke prijzen, snelle levering. Ik heb nooit iets te klagen gehad.

Cherissa 26-05-2021

Ik ben altijd erg blij met mijn bestellingen bij Coolblue. Ook over de levering heb ik nooit iets te klagen. Ik woon op 4 hoog in een flat zonder lift. Niet veel bedrijven komen helemaal naar boven, maar coolblue komt mijn bestellingen altijd netjes binnen zetten. Heel blij mee!

J.verschoor 26-05-2021

Het is fijn winkelen online bij jullie . Wij zijn ook vaste klant en kijken niet naar een ander bedrijf om te kopen. Zeer tevreden met onze tv. Ook fijn dat jullie ons op de hoogte houden met de mail voor bezorging . Is nog eerder bezorgt dan gepland stond . Goede service hebben jullie en ze zijn altijd vriendelijk aan de deur. En ook hele goede aanbiedingen hebben jullie ,andere winkels zijn duurder. Onze complimenten ,mag ook wel eens gezegt worden .

Miriam van Trigt 26-05-2021

Goed verzorgt, de teksten op de de doos voordat je de doos openmaakt vond ik leuk en maakte me blij. Ik heb het product even tegen me aan gehouden en een dansje gemaakt.
Door de positieve vibes van het pakket voelde ik de aandacht die jullie besteden aan de kleine dingen van het leven . Je bewust zijn als klant dat je een cadeau aan jezelf geeft.👍🙏😊

Cool Bleu 26-05-2021

Na heel veel omzwervingen met chinese videodeurbellen, en steeds weer problemen, zag ik de uitleg bij COOL BLEU. Deze was super duidelijk en gemakkelijk. Alles was zoals Cool Bleu beschreven had. Normaal heb ik moeite met dingen installeren maar dit ging flekkeloos. En het werkt perfect. Dus volgende keer COOL BLEU