Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Mars 16-02-2022

Ik had een VVV cadeaukaart en die kan je prima besteden bij Coolblue.
Niet veel keus qua de SD kaart die ik zocht, maar toch prima geslaagd.
En de snelle levering is altijd top, net aks de communicatie.
Ik koop graag bij Coolblue

JRC 16-02-2022

De bestelling die ik heb geplaatst werd snel geleverd (de volgende dag terwijl ik op zondag heb besteld), fijne updates via de mail en gemakkelijk bestelproces

Joost 16-02-2022

Snelle levering. Kwaliteit en prijs van producten is goed.
De klantenservice is goed ze verlenen goede medewerking.
Kortom ik krijg er een glimlach van.

GAH (Gerard) van Elk 16-02-2022

Een 10 voor de uitgebreide, duidelijke en klant/produktvriendelijke website.
De bezorging had qua belofte, vóór 23.59 uur en bezorging volgende dag niet waargemaakt (betrof diepvriezer).
Installatie plaatsing was slordig.

Danielle 16-02-2022

Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment, een goede overzichtelijke website. Bij het bestellen is er keuze uit verschillende afleveropties en ze leveren naar belofte. Ik bestel hier al bijna 20 jaar en heb alleen maar positieve ervaringen.

Ineke 16-02-2022

Goed advies over aanschaf als je niet precies weet wat je nodig hebt, vriendelijk personeel met verstand van zaken, prettige, ruim opgezette winkel (Groningen). Als we elektronica nodig hebben gaan we er eigenlijk altijd heen. Betrouwbaar en goede service.
Of we kopen via de webshop. Nog nooit problemen gehad en we kunnen de humor op de website (wacht therapie) en dozen goed waarderen.

Y Milner 16-02-2022

Beste aanbod, advies, prijs en klantvriendelijkheid.
Gewoon gek op deze winkel!

Auke 16-02-2022

Dat je de keuze hebt dat ze het ook naar boven brengen het product op de juiste plaats zetten tegen een betaling

Rene 15-02-2022

Overzichtelijk, snelle afhandeling, bezorging zelfs op zondag. Doen wat ze beloven dus.

GJK 15-02-2022

Het is telkens een super koopervaring bij Coolblue. Dit was de eerste keer dat een fietsbezorger van Coolblue mijn bestelling op zondag afleverde van een product dat ik op zaterdag besteld had. Het product was verpakt in een kleine papieren zak die ik weer kan recyclen.

Leander 15-02-2022

Keuze op de site is uitgebreid voor het item wat ik zocht.
Er is ook de mogelijkheid om een tweedekans product aan te schaffen. Wat ik ook prettig vind is dat je de leveringsdag en tijdstip kunt instellen, zover extra kosten.
Kortom goede service!

Alexandra 15-02-2022

De uitleg van de producten zijn duidelijke en overzichtelijk ,de aankopen worden netjes en op tijd afgeleverd .Gewoon top!!

Peter 15-02-2022

Helder informatie op de website. Snelle service. Bezorging snel en op tijd.
Bovendien heel tevreden met mijn aankoop!

Alex 15-02-2022

Coolblue kent een fantastische service, ook op de momenten dat het even niet goed gaat en zelfs buiten hun schuld om. Nooit van het welbekende kastje naar de muur maar gewoon een oplossing bedenken. Echt alles voor die glimlach!

Paul 15-02-2022

Heldere site, bij contact denkt men met de klant oplossings gericht mee.
Heel fijn om er zaken mee te doen.

Alex 15-02-2022

Waren alle webshops maar zoals die van Coolblue! Artikelen zijn makkelijk vindbaar, heldere (en vaak ook leuke) uitleg, prima prijzen en bestelproces en snelle levering. Dikke pluim dus.

Michel 15-02-2022

Levering op zondag, goedgeluimde installateurs en perfect gemonteerd. Ik kan geen verbeterpunt verzinnen.

Edward 15-02-2022

Ik heb zaterdag een boormachine besteld die zondag volgens afspraak werd bezorgd. De prijs was ook prima.

R.Geradts 15-02-2022

super gemotiveerd personeel, kwaliteit en goede bezorging, vaker bij jullie gekocht en zeer tevreden

Janneke 15-02-2022

Altijd bij Coolblue, snelle levering, en vriendelijke hulpvolle medewerkers bij problemen

Frans 15-02-2022

Het artikel voldeed volledig aan de beschrijving van Coolblue. Daarnaast geeft Coolblue voor elk relevant onderdeel een uitgebreide uitleg. Via e-mail krijg je voortdurend info over de voortgang van de bestelling tot en met de aflevering.
Wat ik bijzonder vond is een e-mail van Coolblue vóór dat ik het artikel in huis had, waarin vast tips en trucks over het artikel werden gegeven.

De Jong 15-02-2022

Super snelle levering zelfs in het weekend. Product zaterdag in de namiddag besteld en zondag in de middag al geleverd. De kwaliteit en prijs verhouding is bij Coolbleu altijd goed. Product is degelijk en betaalbaar voor de toepassing waarvoor wij hem nodig hebben.

Cynthia 15-02-2022

Fijne webshop, overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. In 1 oogopslag de nodige informatie. Eventueel vergelijken met soortgelijke artikelen maakt de keuze makkelijker. Compleet plaatje, je weet waar je aan toe bent.
Snelle en keurige bezorging, we werden we op de hoogte gehouden door mail en een telefoontje vlak voor de bezorging. We kregen ook nog uitleg en tips over het artikel. Kortom: een zeer goed ervaring met Coolblue.

Cynthia 15-02-2022

Compleet plaatje, je weet waar je aan toe bent.
De bezorging was snel en netjes. We kregen ook nog uitleg en tips over het artikel. Kortom: een zeer goed ervaring met Coolblue.

Karam 15-02-2022

Zeer overzichtelijke site en snelle levering. Ik heb mijn bestelling opgehaald in de winkel in Almere. Zeer klantvriendelijk.