Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

S W 22-10-2021

Service is ongeëvenaard. Klantcontact is top. Problemen worden verholpen. Productinformatie prima. Niets dan lof voor deze firma.

Gert 22-10-2021

Uitermate slechte ervaring!
Op zaterdag een TV gekocht die zondag geleverd zou worden maar na een dag wachten géén Coolblue.
Maar eens contact opgenomen en vanaf het eerste moment platgegooid met standaard nietszeggend berichten.
Per mail kreeg ik een standaard bericht dat de TV maandag geleverd ging worden wat na wederom een dag wachten niet gebeurde.
Maar weer contact gehad wat net als de dag ervoor niets opleverde maar dinsdag zou het 100% zeker goed komen.
Ook dinsdag alles behalve een TV maar wel voor het eerst een briljante uitspraak van de helpdesk, de TV bleek onvindbaar te zijn in het magazijn.
Als compensatie voor 3 dagen zinloos wachten bood men mij een korting aan van € 25,00 op een duurder toestel, een schandalig aanbod in mijn ogen.
Toe ik hier tegen ageerde werd mij doodleuk een prettige dag gewenst.
Wat is er tegenwoordig mis met Coolblue???

Fokko Hofmam 22-10-2021

Bij Coolblue koop je vertrouwd; dat is net zo belangrijk als de aankoop zelf!

Marita Suurmond-van Oostrum 22-10-2021

Ten eerste ben ik zeer goed geholpen door de persoon aan de telefoon. Deze was zeer geduldig en hielp mij er doorheen met de bestelling. De het bestelde apparaat (stofzuiger) werk heel goed en ben zeer tevreden. Het geluid van de stofzuiger is zacht en het snoer is lang genoeg voor het hele huis .Top!

TattooRietje 22-10-2021

Gereserveerd, volgende dag opgehaald, betaald (contant) en gelijk genieten.
Hoe makkelijk wil je her nog hebben

Brenda 22-10-2021

Zoals altijd weer topservice van Coolblue, product snel en correct geleverd. Een week later zag ik dat het product in de aanbieding was en kreeg ik zonder discussie zeer soepel en het verschil retour. Voor mij wederom een dikke glimlach!!

Ab 22-10-2021

Diepvriezer s‘avonds om 21:30 besteld. De volgende ochtend om 09:30 bezorgd. Groot assortiment en fantastisch service en concurrerende prijzen.

Stans 22-10-2021

de website heeft een prettig beeld, en het zoeken en bestellen verloopt makkelijk.

Amar 22-10-2021

Producten op de site worden goed aangegeven. De bestelde producten zijn op tijd en boven al uitstekend geleverd! Met de geleverde service, is online bestellen bij Coolblue zeker voor herhaling vatbaar!

Herman 22-10-2021

Prima winkel met goede kwaliteitsartikelen. De tweede keus optie.gebruikt voor een Chromebook en een stofzuiger. Beide apparaten doen het fantastisch en de bezorging is ook uitstekend.

Wijgers Cor 22-10-2021

Bij Cool blue, kon ik voor een printer makkelijk de weg vinden die ik nodig had om te bestellen, en een keuze te maken,
en de bezorging is uitmuntend, een cijfer 10 is zeker op zijn plaats,

Rick 22-10-2021

Dit is inmiddels een van de vele bestellingen die ik heb gedaan bij Coolblue. Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad bij Coolblue. Snelle levering, duidelijke communicatie, producten voldoen altijd naar verwachting en een redelijke prijs.

B 22-10-2021

In minder dan 24 uur mn warmtepomp wasdroger in huis. Zoals afgesproken een kwartier van te voren gebeld dat ze er aankwamen. En ook nog eens verder dan de drempel afgeleverd. Top!

Hans 22-10-2021

Snel geholpen door deskundig personeel. Hij gaf nog wat nuttige tips en aanwijzingen. Veel beter dan een hijgerige verkoper!

Marco 21-10-2021

Gebeld met de vraag wat er in de verpakking zit van een Galaxy Watch4 Classic. Medewerker wist me dit feilloos te vertellen en het bestellen van het product was vervolgens slechts nog een paar woorden. Volgende dag was de horloge in huis. Probleemloos shoppen met je telefoon :-)

Menno Bezemer 21-10-2021

Een aantal producten mooi concurrerend. Coolblue wekt vertrouwen.Bestellen en op de afgesproken dag werden de producten
keurig bezorgd.

Inge 21-10-2021

Snel en netjes bezorgd. Eenvoudig te bestellen en product is zoals beloofd.

Shanna 21-10-2021

Fijne website en super snelle service om 9 uur besteld en de volgende dag in huis, top!

Desiree 21-10-2021

CoolBlue staat voor snelle en correctie levering en voortreffelijke klantenservice

Irma 21-10-2021

Wij kopen al jaren bij Coolblue , we zijn zeer tevreden , snelle levering , goede service en makkelijke website

Carolijn 21-10-2021

Prima webwinkel, handige keuzehulp. Afrekenen goed geregeld, bezorging produkt conform afspraak. Kortom: een fijne ervaring.

Jens Adams 21-10-2021

heb een tweedekans headset gekocht, alles gewoon goed. snelle levering en geen schade.

Hans R 21-10-2021

Bij Coolblue kan je rekenen op maximale transparantie en klantgerichtheid. Dit geldt voor webshop duidelijkheid, beprijzing altijd correct en transparant ten opzichte concurrenten en leverbetrouwbaarheid en de tijdige communicatie hierover.
Bij aanschaf van grote apparatuur (wit/bruingoed) wordt de oude apparatuur afgevoerd en is mijn ervaring met de Coolblue bezorgers altijd zeer positief geweest.

Renske 21-10-2021

Fijne site, duidelijke productomschrijving en fijne mogelijkheid tot vergelijken van producten

De jong 21-10-2021

Prijs en snelle levering keurig op de afgespoken tijd ontvangen en goed verpakt