Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Manja van der Storm 30-08-2021

Vrijdagmiddag een koelkast en vriezer set online aangeschaft enbinnen 24 uur beide al in gebruik.

Supersnel en goed op de hoogte gehouden van leveringstijd.

Dubois 30-08-2021

Op dit moment is CoolBlue naar mijn mening de beste. Over alles is nagedacht en veel op voorraad.
Van goede filters bij zoekopdracht tot levering aan huis klopt het allemaal. Na de aankoop krijg je zelfs tips over het artikel of wacht therapie, het zijn die kleine dingen die het maken. Elke dag van de week wordt er geleverd, super service. Personeel is altijd vriendelijk.

Op het niet voorradig zijn van een artikel zie ik geen reden om niet voor CoolBlue te kiezen.

Tom 30-08-2021

Helemaal prima.

Snel geleverd, goede communicatie (over bezorgtijd etc.) en heel veel keuze.

Ibrahim 30-08-2021

Bestelling een week geleden gemaakt. Niets binnen gekregen en mijn geld is ook nog niet teruggestort.
Track & Trace geeft al een week aan inpakken/sorteren. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar, 15 minuten in de wacht.

Ordernummer: 56525185

Paul 30-08-2021

Alle uitleg over het aan te schaffen artikel, de mogelijkheid om te vergelijken van verschillende soorten. Kortom erg duidelijk.

An 30-08-2021

Overzichtelijke site, ook erg fijn dat je producten naast elkaar kunt vergelijken.
Zoals altijd een goede en snelle levering!

mve 30-08-2021

prettige en duuidelijke website, zeer makkelijke te bestellen en zeer snelle levering.
Zeer tevreden en bestel vaak vai cool blue

Richard D 30-08-2021

Duidelijke productomschrijving op de site en interessante combinatiekortingen. Levering is ook snel en als beloofd, wij kregen op de dag van levering zelfs alvast een e-mail met installatie-instructies van onze nieuwste aanwinst.

Karin 29-08-2021

Goede keuzehulp, duidelijk beschreven wat voor en nadelen van de apparatuur zijn

Wilma 29-08-2021

Online gereserveerd, dezelfde dag opgehaald. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ondanks drukte alle tijd voor ons.

PeteR 29-08-2021

Coolblue is bij verre de sympathiekste webshop. Het assortiment is breed en dus ook voor mij te vinden wat ik zoek. Coolblue weet echt het verschil tussen dienstverlenend en opdringerig.

product kan ik nog niet beoordelen: het wordt binnenkort op een verjaardagsfeestje pas uitgepakt

Kor comello 29-08-2021

Prima geregeld en steeds berichtjes hoe het er mee staat.
De persoon die het bracht was zeer voorkomend.

Mink 29-08-2021

Doen wat ze beloven uitgebreide informatie over de artikelen, tweede kans zéér gewaardeerd

Helga 29-08-2021

Ik ben zeer tevreden met Coolblue.
Goede en duidelijke site.
Snelle levering., op tijd geleverd.
Product keurig verpakt.
Ik geef een 10! En raad Coolblue aan!

Jan 29-08-2021

Altijd optijd, want als ik iets wel vervelend vind is dat de producten te laat komen, en tenslotte natuurlijk goede kwaliteit

Renzo 29-08-2021

Pakje met de fiets afgeleverd. Een goed begin voor een beter milieu. Vriendelijke meneer op de fiets.

Op naar nog meer verduurzaming

Marc 29-08-2021

Overzichtelijke site gecombineerd met een goede en supersnelle levering, wat mij betreft uistekend.

T 29-08-2021

Ze blijven zo een half uur aan de lijn met je als je hulp nodig hebt. Doen extra moeite om al je vragen te beantwoorden, ook als het antwoord niet direct duidelijk is.
Pakket werd met de fiets bezorgd, wat ook beter is voor het milieu en de gezondheid van de bezorgers. Ik was wel wat bang of het pakket op die manier ongedeerd aan zou komen maar dat ging gewoon goed. En ik weet ook wel dat als het niet goed ging, dat de winkel het zelf zou vervangen/vergoeden,

Carlijn 29-08-2021

Coolblue geeft zowel over producten als over de bestelling (garantie, levering, retouren, etc.) duidelijke informatie! Dat maakt het eenvoudiger om een goede keuze te maken, en tot nu toe altijd blij met mijn aangeschafte producten geweest (van stofzuiger tot koptelefoon).

Rob B 29-08-2021

Heel fijne winkel. Vooral ook omdat ie op een paar 100 meter afstand zit. Eerder deze week ging mijn tondeuse kapot, terwijl ik m'n kop aan het knippen en scheren was. Ik was halverwege... heb een tondeuse bij CB besteld, hoedje opgezet en die nieuwe tondeuse opgehaald. Kwartiertje later stond ik buiten en kon ik m'n knipklus voltooien.

Anne 29-08-2021

Supersnelle bezorging. Ook heel fijn dat je vlak van te voren een sms’je krijgt als ze er bijna zijn.

LA3 28-08-2021

Fijne, duidelijke website waarbij bestellen onwijs makkelijk is.
Na het bestellen ook nog eens super snelle service, dus helemaal blij!

HvV 28-08-2021

Zijn zeer tevreden over de afhandeling van onze bestelling. Volgens afspraak een dag later in de avond afgeleverd.

Sem 28-08-2021

Altijd prima service, goede klantenservice, ook als er producten defect zijn. Recent een camera aangeschaft. Deze was overal uitverkocht maar Coolblue kon deze de volgende dag netjes bezorgen. Ik ben een tevreden klant.

Boris briene 28-08-2021

Top geholpen, veel beter dan bij mediamarkt. Daar lukte eerst mijn aankoop niet en waren er chagrijnige medewerkers, ben daarna gelijk naar coolblue gegaan en daar ben ik goed geholpen en liep ik binnen 5 min tevreden de winkel uit!