Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Paulus 15-08-2021

Met Coolblue gaat het altijd hetzelfde; kiezen, bestellen, betalen en dan volgt een keurig overzicht van volgende stappen, inclusief levering. Coolblue heeft in de gaten hoe wegshopping werkt.

r0tje 15-08-2021

Game laptop besteld bij Coolblue. Snel keuze gemaakt op de website en meteen besteld. Concurrenten hanteren exact dezelfde prijs, maar over al onze aanschaffen via Coolblue zijn we super tevreden.
Thuisbezorgd met de fiets! Super!!!
Doos even in gebruik genomen voor onze hond, maar dat vond hij maar niks.
Al bij al weer prima service van Coolblue.

Harold van Dijk 15-08-2021

Snelle levering en tevreden over de geleverde AOC monitor. De keuze is makkelijk te maken op de site van Coolblue. In het keuzemenu kan je alle filters instellen waarna de monitor die daaraan het meest voldoet verschijnt.
‘s Avonds besteld en de volgende morgen werd de monitor al geleverd. Mijn complimenten.

Leo 15-08-2021

Goede producten en prijzen. makkelijk te kiezen door keuze hulp en filters. Eigen uitleg met video's. Goede service bij aankoopjeuze, en ook achteraf bij vragen of retourneren of repareren

Jetty 15-08-2021

Goede informatieve website, goede levering. En bij problemen altijd klantvriendelijk!

Pieter 15-08-2021

Altijd fijn winkelen bij Coolblue. De webshop werkt prima, de zoekmachine en vergelijk functie zijn prima, de klantenservice is goed berijkbaar en ze doen wat ze beloven.
Het is nu al vele jaren geleden dat ik voor het eerst bij coolblue.nl bestelde, ze zijn nogsteeds keigoed alleen niet meer de goedkoopste.

Zar 15-08-2021

Ik bestel al een paar jaar bij Coolblue. Ik koop hier vanwege de goede service en de vriendelijkheid. Ik blijf dit in de toekomst ook doen.
Het komt zeker voor dat ik soms producten elders goedkoper zie maar ik betaal liever iets meer en dat ik er zeker van ben dat ik een goede service krijg. Coolblue staat bij mij op nummer 1 qua online shopping.

Sarie 15-08-2021

Ik ben erg blij met Coolblue, fantastische service, duidelijke website, goede afspraken qua levering en installatie service. Een wasmachine bij mijn schoonmoeder van 90 jaar laten bezorgen en de machine is 1hoog gebracht, geïnstalleerd, uitgelegd en de oude mee retour genomen. Echt goed geregeld 👍

F 15-08-2021

Mijn vorige drone was defect en ze hebben het omgeruild voor een nieuwe drone, en een top service

Han 15-08-2021

Overzichtelijk, advies door uitleg en een goede prijs. Kortom prima online winkel.

C. 15-08-2021

Vrijdag een order geplaatst voor een drone + toebehoren. Dit weekend had ik geen verplichtingen en dus erg fijn dat het zaterdag geleverd kon worden. Niet dus ! Gebeld met de klantenservice (28 minuten in de wacht, netjes geholpen) en wordt echt zondag geleverd. Niet dus ! Weer gebeld met de klantenservice (15 minuten in de wacht, netjes geholpen) en nu blijkt opeens de boel niet voorradig.... 'We gaan meteen de beschikbaarheid aanpassen in het systeem'. Ik heb de order gecancelled uit frustratie. Na een uurtje gekeken en ik kon de bestelling gewoon nog een keer doen ..... In een woord: waardeloos ! Als je een slogan hanteert, zorg dan dat die klopt of houd er mee op of pas het aan. Mijn volgende vrije weekend gaat nog maanden duren. Nooit meer Cool Blue dus.

Inge 15-08-2021

Weer gekozen voor Coolblue, helder en overzichtelijke website/app!
Veel keuze in producten maar ook optie voor vergelijk en altijd veel feedback van klanten wat helpt om een keuze te maken!
Snelle afhandeling en levering!
Aanrader!!

Frank 15-08-2021

Ik bestel altijd bij coolblue .nl .
Het is betrouwbaar en snel geleverd, nog nooit problemen gehad.👍.

Freddy 15-08-2021

Duidelijk website, verl asnbod en producten zijn goed te vergelijken. Prijzen zijn vaak ook prima. Goede leverings keuzes. Tot nog toe altijd afspraken na gekomen (dut in tegenstelling tot een concurerende firma)

R.Gouka 15-08-2021

Goede service, afhandeling, after service, betrouwbaar.
Gemotiveerde personeel.
Altijd op tijd met bestellingen,en snelle service.
Waardering is de beste service van heel Nederland.

Robert 15-08-2021

Delivery as promised. Coolblue snapt hoe service werkt. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

David 15-08-2021

Allemaal heel erg soepel en makkelijk te begrijpen. Het hele proces van iets op de website bestellen tot het thuis bezorgd te krijgen, gingen allemaal heel erg gemakkelijk. Zeer tevreden.

Maikel 14-08-2021

Snelle levering, wel in een enorm groote doos. Het was een ps5 en de ps5 zat in een grote doos en de extra contoler zat ook nog in een apparte doos.

Ankie 14-08-2021

Coolblue maakt waar wat Coolblue op hun site vermeldt ten aanzien van het gevraagde product. Bestelling, betaling en levering ook op een alternatief adres is reuze snel geregeld.

Bas 14-08-2021

Ik vind het aanbod van producten zeer compleet, tegen gunstige prijzen. En vaak is het zo, dat als het product niet voorradig is er een goed en betaalbaar alternatief is. Zoeken en bestellen doe ik via de CoolBlue app - die werkt prettig. Levering is altijd snel, als het product voorradig is en de informatie hieromtrent is altijd keurig en precies goed, waaronder track and trace. In het verleden ook wel eens contact gehad met de klantenservice, om informatie in te winnen, maar ook met kleine probleempjes van een levering, in alle gevallen altijd naar tevredenheid geholpen. Deskundig productadvies gekregen. De verpakkingen voor de verzending zijn ook altijd prima in orde.

Pymol 14-08-2021

Goed gevoel over prijs kwaliteit. Enthousiaste bezorgers die de tijd nemen om de installatie uit te leggen.

Hans 14-08-2021

Probleemloos, van bestellen tot leveren. Binnen 24 uur na de bestelling stonden mijn twee nieuwe disks al backups te verzamelen.

de Lange 14-08-2021

Coolblue levert snel en heeft uitmuntende service. Laatst was stofzuiger kapot en de reparatie was zeer vlug en werd weer netjes thuisbezorgd.

Sykes 14-08-2021

Ik had een stoel gekocht bij coolblue, helaas was hier iets mis mee gegaan en moest deze retour.

Ze hebben me netjes uitgelegd hoe het retour proces ging en ik had twee keuzes.

Helaas met het retourneren ging het niet helemaal naar wens. We moesten uiteindelijk toch een zeer zware stoel retourneren naar een postpunt terwijl er aangegeven werd geworden dat het ook afgehaald kon worden.

Nu was dit meer PostNL zijn fout, maar toch heeft Coolblue hier zijn excuses voor aangeboden en het netjes opgelost.

De levering van de nieuwe stoel ging zeer snel en ben ook zeer tevreden. Bedankt Coolblue.

Wim 14-08-2021

Ze leveren snel,de quote 'vandaag besteld morgen in huis' komen ze na. Verder geen gedoe, kan naar mijn idee niet beter.