Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4054 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Oedine 06-11-2021

Tweedekans strijkerijzer gekocht.
Amper iets op te zien, aan het product mankeert niets

supergoed 06-11-2021

Jullie hebben werkelijk alles wat ik zoek (goed geoutilleerd). En de service voor online verkoop en levering plus informatie was heel goed. Ik kocht met korting voucher en dat was ook geen enkel probleem.

Frant 06-11-2021

Geweldig van begin tot einde
Keurig op tijd is de bestelling afgeleverd met fiets koerier van Cool blue zelf
Ik kan cool blue zeker aanbevelen .

Guyam Blonk 06-11-2021

De bezorging kwam behoorlijk snel en de kwaliteit van het product voor de prijs is uitstekend. Ik zou Coolblue in de top 2 beste winkels van nederland neerzetten.

A.Noniem 06-11-2021

TV besteld welke op de door mij aangegeven dag werd afgeleverd. Ik kreeg een dag van te voren bericht wat het verwachte tijdvak zou zijn. Vriendelijke chauffeur die een kwartier van te voren telefonisch contact opnam om te melden dat men onderweg was. Niks anders dan lof betreft de aflevering!

Thomas 06-11-2021

Slechte klantenservice! Product niet geleverd en klantenservice doet al 5 dagen diverse beloftes die ze niet nakomen! Zodra ik mijn geld terug heb verwijder ik de app en bestel hier nooit meer. Elke dag excuses en nieuwe beloftes. Ik raad iedereen aan hier nooit wat te bestellen. Als het fout gaat heb je blijkbaar gewoon pech. (Wel pech met een glimlach)

Marco 06-11-2021

Na een reparatie verzoek heb ik binnen een dag een mail gekregen waarin stond dat ik mijn geld terug kreeg omdat het niet de eerste keer was dan mijn koptelefoon stuk was gegaan en dat ik een nieuwe keuze mocht maken. Echt een superrrrr service en ook nog zo snel geregeld. Uiteraard heb ik een nieuwe koptelefoon besteld dit keer een ander merk en zoals gewend van Coolblue weer snel geleverd.
Top service!!!!!!!

Paul 06-11-2021

Scheerapparaat was snel kapot gegaan. Teruggestuurd ter reparatie aan coolblue. Vervolgens hoor je geen update, zowel niet via e-mail als ook niet online. Daarna gebeld vandaag. Na 10min te horen gekregen ‘u bent de eerste in de rij’. Vervolgens nog 30min aan de lijn gehangen maar niet opgenomen. Geen fijne ervaring!

Maarten 06-11-2021

Snelle levering, exact wat ik verwachtte. De pakketjes mogen wat kleiner, de pakketdoos waarin mijn bestelling kwam was letterlijk meer dan tien keer de grootte van het dooaje waar het product in zat

wilma 05-11-2021

leuke prijzen en snelle verzending. Ook na aankoop krijg je leuke mails over hoe de tijd door te komen tot je pakje er is.

Aurora Peluso 05-11-2021

De winkel werd mij aangeraden door veel mensen. De verzending van mijn pakket was super snel en goed te traceren. De informatie was duidelijk en goed te begrijpen. Ik ben heel erg tevreden en ik ben zeker van plan in de toekomst vaker te bestellen bij coolblue!

Harry 05-11-2021

Ik heb Coolblue gekozen omdat ik ook mijn zonnepanelen door hun heb laten plaatsen.
Ik was bijna overdonderd door het geduld dat ze met mij hadden en de deskundigheid.
Alles werd geregeld in volle tevredenheid.
Nu heb ik een bladblazer besteld en hierover had ik vragen betreffende de bezorging en wederom super vriendelijk te woord gestaan

Van der Kam 05-11-2021

Voor iemand die door de bomen het bos niet meer ziet, is jullie website ideaal. Duidelijke filters en Coolblue keuze advies.

Stephanie 05-11-2021

Ik was opzoek naar een ChromeCast. Coolblue heeft altijd Coolblue's keuze. Dit is altijd een betrouwbare keuze waarbij duidelijk staat waarom het Coolblue's keuze is, daardoor heb ik nog nooit een kat in de zak gekocht!

Geert 05-11-2021

Ik koop regelmatig bij CoolBlue. De site is overzichtelijk en informatief. En mocht het toch een keer niet helemaal zijn wat je wilde. Retourneren is nooit een probleem en al even makkelijk als bestellen

Heidi 05-11-2021

Makkelijk zoeken in de webshop, scherpe prijzen en snelle levering! Ik ben tevreden!

Wouter 05-11-2021

Had een simpele handmixer nodig zonder poespas. Coolblue heeft een ruim assortiment en tweedekansjes waardoor het product nog iets voordeliger is. Hier heb ik gebruik van gemaakt. Ik kon zelf de leverdatum kiezen en het pakket wordt door een fietskoerier met een grote bakfiets bezorgd. Dat is eens wat anders dan een grote witte bus door de straat. Ik vind dat Coolblue hier een voorloper is op het gebied van duurzaamheid.

Helena 05-11-2021

Het was voor mij de eerste keer dat ik iets kocht bij Cool Blue. Het aanbod was groot. De tekst bij het product was informatief en met handige lemma's, waardoor ik het eenvoudig met de andere producten kon vergelijken. Het ging gesmeerd en van een leien dakje. De levering was op tijd.

HansAnders 05-11-2021

Goed en snel afgeleverd. Ook duidelijk wanneer het kwam. Op de webiste geven ze ook duidelijk aanbevelingen.

Gerrit Haverhals 04-11-2021

praktische site om te bestellen. snelle levering en top dat dit met de bakfiets gebeurd. Zeer enthousiaste bezorger, die er duidelijk zin in had.

Bram Overweg 04-11-2021

Wat super!!! Nieuwe klant bij cool blue maar top!! Makkelijke site, snel de aanbieding (Philips 43pus7906) voor echt scherpe prijs kunnen vinden, vlotte bestelling en keurig volgende dag geleverd, netjes met welk uur ze zouden komen, appje kwartier te voren, belletje paar min tevoren. Doos netjes in huis, en advies de doos te bewaren, dan kon het retour mocht het toch niet zijn wat ik wilde… en ja tot nu toe is het helemaal wat ik wil!! Alleen jammer geen koppeling hue ambilight!! Verder echt super!!!!!

C.Vermeulen 04-11-2021

De winkel werkt goed, maar hoe is het mogelijk dat de beschrijving van het product in het aanbod niets zegt over: een POWER SUPPLY en SOFTWARE. Dit staat in een blad met een uitleg, die in zulke pietpeuterige kleine lettertjes geschreven is, dat je een vergrootglas nodig hebt om hem te kunnen lezen. De software is heel ingewikkeld en probeert onder het mom van een verbetering vragen stelt die diep in het systeem van de klant zouden dringen.

Robert 04-11-2021

Bestellingen komen altijd binnen precies zoals omschreven en snelle levering door vriendelijke bezorger

Karin 04-11-2021

Duidelijke omschrijving en vergelijkingen doen tussen verschillende artikelen op de site, supersnelle levering!

Martijn op het Broek 04-11-2021

Duidelijke en overzichtelijke info op de site. Makkelijk dingen te vergelijken. En een goede en snelle levering!