Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Erik 21-06-2021

De informatie op de site was erg duidelijk en compleet. Het product (TP-link deco X60) besteld en het zou de volgende dag geleverd worden.
Exact volgens de planning werd het product de volgende dag keurig geleverd.
Kortom, kan niet beter!

J.Brouwer 21-06-2021

Alles correct verzorgt,op tijd bezorgt ( op de fiets) wij zijn er blij mee.

bas 21-06-2021

goede en nette service. Je trekt een nummertje en als je in de winkel bent, wordt je persoonlijk benaderd/ opgehaald. Werken voornamelijk jongeren maar deze zijn tegenwoordig beter op de hoogte van de producten dan de ouderen.

Gerard van der Harst 21-06-2021

ruime keuze, medewerkers hebben kennis van de producten en geven indien gewenst advies.

Hans 21-06-2021

Snelle bestelling op een vrijdag (vanuit het buitenland) en ook echt de volgende dag op zaterdagochtend geleverd. Snel, keurig en vakkundig!

Ralph 21-06-2021

Coolblue levert snel, er wordt duidelijk aangeven waar mijn pakket is en wanneer het bezorgd wordt. De ene dag besteld en de dag daarna had ik het pakketje al in huis. Hele goede klantenservice.

Golferpurmerend 21-06-2021

Goede prijs, kon hetzelfde product niet goedkoper vinden op het internet.
Vanwege eerdere goede ervaringen dus voor CoolBlue gekozen
Werd snel en correct bezorgd

Jorn 21-06-2021

Ik geen Coolblue een hele hoge beoordeling omdat de service echt goed is. De app/site ziet er mooi uit, leuke woordkeuzes en goed persoonlijke bezorging (bv geen postnl, dhl etc ook niks mis mee hoor) de winkels zien er ook top uit. Alle demo modellen werken echt top

Saskia 21-06-2021

Supergoed geholpen door xxx. Ik had nog korting maar dat stond ergens waar ze in de winkel niet bij konden. Vervolgens alles zo geregeld dat de bestelling omgezet kon worden zodat de korting alsnog toegepast kon worden.

Xxx bleef vriendelijk ondanks de extra moeite, heeft alles uitgezocht en het geregeld voor me!

Rico 21-06-2021

Ik kocht een webcam, die meteen werd bezorgd op de afgesproken dag door een medewerker op de fiets. Prima service (en ook goed voor het milieu), mijn complimenten voor de snelle en correcte levering,

Hendrik 21-06-2021

Website werkt snel en de informatie over product is helder en ruim voldoende. Product werd ook snel , zoals beloofd volgende dag geleverd. Ook informatie per mail gekregen hoe de e-reader in gebruik te nemen erg handig.

Remon 21-06-2021

personeel is erg beleefd en aardig! ( hier kunnen andere winkels zeker een voorbeeld aan nemen!! )
de ontvangst is erg goed, en je word duidelijk meteen de goede kant opgestuurd :)
het enige nadeel van de winkel in groningen, is dat wanneer er meerdere mensen praten, het erg lastig is om degene te verstaan die je helpt. (ik weet niet of dit op andere locaties ook zo is)

Ikke 21-06-2021

Duidelijke webshop, makkelijken en snel de producten te vinden.
Levering is meer dan perfect.

Yvette 21-06-2021

Overzichtelijke website, fijn dat er veel reviews zijn. Goede service en snelle bezorging

Robin S 21-06-2021

altijd betrouwbaar en zeer complete product-informatie om tot een goedgeïnformeerde keuze te komen. Opvallend dat er geen blauwe Coolblue-omdoos werd gebruikt deze keer - is dat een duurzaamheidsreden ?

Frans N. 21-06-2021

Site is prima. Goederen zijn makkelijk te selecteren. Snelle bezorging. Aardig personeel. Gewoon goed. Van harte aanbevelen!

COOLBLUE 21-06-2021

Heb deze shop gekozen, omdat zij de goedkoopste waren in het artikel dat ik wilde kopen.
Overtuigd door mijn dochter die goeie ervaringen heeft met COOLBLUE

Han 21-06-2021

Een 2e LG tv gekocht echter 2 LG tv's in een ruimte werkt niet, tv werd kosteloos omgewisseld voor een ander merk, uitstekende service.

Super blij persoon. 21-06-2021

Super,snelle levering.
S' avonds na 23:00 besteld en toch de volgende dag geleverd dat hadden we echt niet verwacht.
TOP.

Xanne 21-06-2021

Duidelijke website, snelle levering en een groot assortiment. Ik zou deze website aan iedereen aanbevelen. Ik kan geen minpunten benoemen.

C. Hulsman 21-06-2021

De webshop ziet er overzichtelijk uit, is gebruiksvriendelijk en geeft goede informatie.

Martijn 21-06-2021

Goede website waar ik alles kon vergelijken wat ik wilde. Simpel bestelproces maar helaas was het niet mogelijk de volgende dag of de dag daarna te leveren ondanks alle gemaakte reclame.
Bij levering top gasten die de vriezer netjes plaatste, alle troep opruimde en meenamen en vervolgens nog handig tips gaven voor ingebruikname.

Ann 21-06-2021

Uitstekende website met duidelijk informatie en vervolgens ook een super mooie manier van bezorgen. Met verpakking zonder plastics en op de fiets. En bellen omdat we niet thuis waren. Super tevreden.

Marjolein 21-06-2021

Breed assortiment, veel informatie op de website, zeer goede service en snelle levering

Benito 21-06-2021

Het lijkt heel gewoon: in de avond wat bestellen en de volgende dag geleverd. Maar bij Coolblue blijft het mij toch verbazen hoe goed ze dat voor elkaar hebben! En altijd een leuke doos erbij :-)
Website top zoals altijd. Product precies zoals verwacht. Dank!