Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Frank Lamb 03-05-2021

Duidelijk en overzichtelijk weergegeven. Ook bezorg dag eenvoudig te selecteren.

Yvonne 03-05-2021

Veel keus en supersnelle levering.
Helaas in één maand tijd 2 telefoons moeten kopen maar dat was mijn eigen schuld

Frank 03-05-2021

Schitterende site waar goed kiezen is. Duidelijk en heldere uitleg. Snelle bezorging

Marcel 03-05-2021

Afgelopen weekend op bezoek geweest in de shop van Coolblue in Babylon Den Haag voor het uitzoeken van een nieuwe televisie. Uiteindelijk viel de keuze op de Samsung Q74T en waarbij ook een 2e kans model aanwezig was voor de prijs van €828 ipv €899 en waarbij de omschrijving was dat er enkele etiketten van de doos af zouden zouden. Op zich geen onoverkomelijk probleem en deze dus online besteld. Gisteren was de tv afgeleverd en alle lof over den mensen die dit deden. Vandaag bij het uitpakken met een collega bleek het volgende; de achterkant was vies en zat vol hondenharen. Is op zich een kwestie van reinigen maar dit viel mij toch wel zwaar tegen voor een zaak die zulke goede recensies heeft. Zelfs bij een 2e kans artikel lijkt het me logisch om het artikel te controleren en daar waar nodig een en ander recht te zetten.
Officiele reactie van Coolblue 06-05-2021

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat een ontzettend vervelende situatie. Dit is absoluut niet wat je van Coolblue mag verwachten. Binnen ons team Tweedekans maken wij dit natuurlijk bespreekbaar.

Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

Andrei 03-05-2021

Good product with a fair price. I the future i will buy a laptop from your shop.

Joost 03-05-2021

Goed advies, in de winkel!. Zocht een compact toetsenbord. Bleek het eerst uitgekozen toetsenbord niet passend voor mijn doeleinden. Omruilen en andere bekijken. Bijbetalen en meenemen! Geen ingewikkeld retourprotocol.

MvE 03-05-2021

Goede website+ prima informatie over het product. En de tracking en Trading is uitstekend. Kortom een excellente leverancier. Wij kopen hier graag!

Theo 03-05-2021

duidelijke website, eerlijke voorraadinformatie, snelle levering, volgens afspraak

PvEck 03-05-2021

Duidelijke webshop. Fijne klantenservice ivm vriendelijkheid en goede hulp.
Snelle levering van bestelling.

B Huisman 03-05-2021

Wat een waardeloze service. We hebben daar een zanussi wasmachine gekocht en deze was binnen 5 maanden kapot. Kan gebeuren, maar het duurde 2 en halve week voordat deze gemaakt kon worden. Een slechte klantenservice, die steeds hetzelfde zegt en waar je geen steek verder mee komt. Voor ons geen coolblue meer.
Officiele reactie van Coolblue 06-05-2021

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Voor een reparatie aan witgoedproducten zijn wij helaas afhankelijk van de fabrikant. Coolblue heeft zelf geen monteurs in dienst die onder de dekking van de garantie een reparatie kunnen uitvoeren. Daarom zetten wij alle defecten door aan de fabrikant. Omdat iedere aanbieder van witgoed hetzelfde doet, kan dit ervoor zorgen dat de agenda bij de fabrikant snel volloopt. Een reparatie kan daardoor af en toe langer op zich laten wachten. Voor de reparatie van een witgoedproduct houden wij doorgaans aan dat een periode van 10 tot 12 werkdagen redelijk is.

Coolblue

Peter 03-05-2021

De keuze voor een Kitchen-Aid Machine was prima voor elkaar en er kon uit diverse kleuren gekozen worden.
Een dag na de bestelling stond deze machine al op de stoep, dus al met al een snelle levering.

Bertha 03-05-2021

overzichtelijke web shop, snelle levering. Ik ben zeer blij met de aan koop van de Bosch steelstofzuiger

Makkie 03-05-2021

Coolblue, prima winkel/website.
Klein voordeel in de prijs. Verder doen ze wat ze beloven. Wat wil je nog meer!
Levering netjes en keurig vooraf aangemeld.
Ik zeg aanrader.

Adelheid 03-05-2021

Duidelijke site met goed informatie over het product. Je kunt ook meteen een vergelijking toepassen.
Handleidingen en specificaties zijn ook bijgevoegd.
Daarbij: snelle levering van het product.

Ash 03-05-2021

Makkelijk dingen te vinden en goede service. Keurig netjes alles afgeleverd en neer gezet.

Rogier 03-05-2021

De belangrijkste redenen voor mij om bij Cool Blue te bestellen zijn: de sites en app zijn overzichtelijk en Cool Blue's keuze is erg handig om een schifting te maken tussen verschillende apparaten. Verder levert Cool Blue over het algemeen daadwerkelijk de volgende dag. Veel concurrenter zeggen dat ook te doen, maar er is altijd wel wat, waardoor het anders loopt.

Ger 03-05-2021

Product besteld zodat deze op zaterdag zou worden geleverd wanneer we thuis zijn. Beloofde levering op website binnen 24 uur, ook op zondag.Op zaterdag dag tot twee maal bericht dat product iets later komt. Na hele dag thuis zitten een bericht dat de levering maandag geleverd gaat worden. Zelf dingen geregeld om levering in ontvangst te kunnen nemen. Op moment van geplande levering bericht dat levering is uitgesteld naar dinsdag. Post.NL gecheckt waar vermeld staat dat pakketje nog niet bij hen is binnen gekomen.
Coolblue op zaterdag dag en maandag gebeld en zeer onvriendelijk te woord gestaan. Boodschap was annuleren of opnieuw bestellen.
Tot op heden geen pakketje ontvangen!
Naar aanleiding van dit voorval een review geplaatst op website van Coolblue maar deze is geweigerd! Trek zelf uw conclusies.

Ad 03-05-2021

Coolbleu, voldoet aan alle verwachtingen, zoals een makkelijke site, duidelijke voorwaarden, vlotte aflevering.
Het gekochte apparaat voldoet ook aan alle verwachtingen.

Joshua Khena 03-05-2021

Nintendo Switch Lite met geheugenkaart besteld in de avond en was de volgende ochtend binnen. Mijn eerdere bestellingen zijn vergelijkbaar verlopen. Het is zeer prettig om zo’n naadloos aankoop traject te ondervinden in een webshop.
Het enige nadeel is dat de prijzen van artikelen die ik zelf aanschaf meestal een bovengemiddelde prijs hebben vergeleken met andere webshops. Nogmaals vanwege het aankoop traject incl. snelle levering verkies ik Coolblue over andere webshops.

Lueks 03-05-2021

Prima service, snel geleverd en producten op voorraad. Enige fatsoenlijke verkoper die snel een Switch kan leveren.

Rob 03-05-2021

Top! Snel geleverde volautomatische koffiezetmachine gekocht. Toen ik zag dat het apparaat direct na aanschaf voor 20 euro goedkoper op de site stond, heb ik daar contact over opgenomen en zonder gezeur dat bedrag terug gehad! Service zoals het hoort te zijn!

Ellen miller 03-05-2021

Zeer goed , sonos sub gekocht best duur ding , maar keurig afgeleverd de volgende dag op zaterdag in huis . Heel blij met jullie, ruilen ook geen probleem ook al is het een dure laptop overal in te leveren in Nederland. Top winkel👍🏻

joop 03-05-2021

een goede en klant vriendelijke bediening met veel kennis en begeleiding en goede adviezen bij de keuze van aankoop

Jeroen L 03-05-2021

Apparaat werkte niet, na een kort overleg met de klantenservice kosteloos terug kunnen sturen. Krijgen een nieuwe opgestuurd.

Marion 03-05-2021

Coolblue is een TOP bedrijf: ze maken altijd waar wat ze beloven, bezorging is super vriendelijk, en op tijd. Super tevreden met Coolblue.