Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Luit Jan 22-04-2021

De bestelling is helemaal ok gegaan maar ik heb wel een opmerking. Bij de bestelling staat heel vrolijk dat het oude apparaat wordt opgehaald maar daar zit een flinke adder onder het gras. Want jullie versturen met PostNL en ja . . . . dan gelden andere regels. Dan moet ik mijn oude apparaat ineens in een doos inpakken en opsturen via een distributiepunt. Dit is dus NIET goed. Wees hier transparant over tijdens de bestelling.

Ernst 22-04-2021

Zeer tevreden, goede prijs duidelijke communicatie betreft het bezorgen. En vrolijke opgewekte bezorgers die hun aankomst ook duidelijk hebben gecommuniceerd! Zeker aanrader

Wouter van der Veen 22-04-2021

Coolblue heeft een duidelijke omschrijving van het product, wat de prijs omvat, dus wat eventueel de extra's zijn en komt de levertijd na. Ze mogen alleen wel wat doen aan de belasting voor het milieu, het pakket werd in een doos verpakt waar er drie van in konden, pakket sealen en een sticker erop bespaart karton.

Kok 22-04-2021

Levering kwam in open doos, direct teruggegeven aan koerier. Nu na paar dagen nog geen bericht van nieuwe levering. Klantenservice gebeld, kunnen niets doen en ik moet afwachten of opnieuw bestellen en dan van 1x geld terug vragen. Krijg geen garantie dat ik mijn bestelling deze week nog heb. Slechte service en koop NOOIT meer bij Coolblue!

Bart 22-04-2021

Goede winkel, ik koop hier liever dan bij Bol.com. De prijzen zijn scherper en de site is professioneel met een speels tintje.
Mijn oordopjes zijn binnen 24 uur bezorgd en vooraf kon ik mij erop oriënteren door de unboxing ervan op het YouTube kanaal van Coolblue te bekijken.
Ik ben zeer tevreden.

Jozef Balogh 22-04-2021

Artikelen worden echt op de tijd aangeleverd die is aangegeven. Dit is echt niet overal het geval.. ben blij met Coolbleu

ronald 22-04-2021

super snelle levering tegen de laagste prijs. ik zoek meestal niet verder maar ga gelijk naar jullie site

Hans - Hoogezand 22-04-2021

De shop is makkelijk toegankelijk zodat je snel vindt wat je zoekt. Met het invoeren van je zoekterm kom je ook makkelijk bij de gewenste producten. Je kunt makkelijk kiezen uit meerdere producten en de eigenschappen-specificaties zijn compleet en nuttig.
De service in de winkels is erg goed: je wordt snel en heel vriendelijk geholpen door medewerkers die weten waar ze het over hebben, zonder flauwe verkooppraatjes.
De prijs is vaak scherp in vergelijking met andere aanbieders, maar de enkele keer dat dat niet het geval is, neem ik dat graag voor lief, omdat ik de ervaring heb dat ik bij eventuele problemen of vragen echt goed geholpen wordt. De online bestelling en levering is helder en vlot.

Rudolf 22-04-2021

Op zoek naar een droogrek kwam ik via Google bij Coolblue terecht waar een Brabantia droogrek stond voor muurmontage. Goed beschreven en voor een duidelijk veel lagere prijs dan bij andere aanbieders. Bovendien kon ik het op zaterdag bestellen en had het zondag al in huis. Dat was dus geen moeilijke keuze.... Voortaan eerst maar bij Coolblue kijken en dan beslissen!

Jo 22-04-2021

Snelle levering en duurzaam op de fiets geleverd. Daarnaast fijne reviews en beoordelingen op de website

Laura 22-04-2021

Bij Coolblue is het bestellen en je hebt het snel thuis, super winkel en bediening is professioneel

K. de Reuver 22-04-2021

Het bestelproces is heel eenduidig, je wordt nergens in het onzekere gelaten, de de te nemen stappen worden duidelijk weergegeven, de eerste info over een product is helder, verdieping is snel te vinden. Bezorging vrijwel altijd op tijd.

martin koster 22-04-2021

en dan bellen ivbm met je geld terug ovber de was machine 2 x ophangen en ja meneer u krijg vrijdag u geld terug , nee meneer u krijg zondag u geld terug nee meneer u krijg pas a,s vrijdag u geld terug door administratie fout , en al die tijd ken ik dus geen nieuwe wasmachine bestellen omdat hun mij geld vast houden .

Yvon 22-04-2021

De site is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Mijn bestelling werd netjes verpakt en snel geleverd! Kort maar krachtig, heel tevreden!

Ben 22-04-2021

Ben bekend met deze shop, omdat ik nu eenmaal een frequente koper ben van producten, die Coolblue in haar assortiment voert. Gaat altijd goed. Geen gezeur bij een retourzending, leuke, informele klantbenadering in de uiteenlopende uitingen. Prima!

Jan Willem 21-04-2021

Snelle levering alleen jammer niet door de eigen fietskoerier maar toch ben ik dik tevreden en vandaag de luchtbevochtiger in gebruik genomen en deze werkt naar behoren.

jos uitterhoeve 21-04-2021

Wat ik raar vind is dat er bij de laptop geen echte beschrijving zat van het apparaat. Er wordt vanuit gegaan dat je daarover contact opneemt met Cool blue. Dat vind ik fout

Gerard Wooning 21-04-2021

Duidelijke produkt informatie ten aan zien een eenvoudige maar goede smartphone type Xiaomi Redmi 9.
Tevens een scherpe prijs en snelle levering.

Patrycja 21-04-2021

I am very pleased with the coolblue, quickly, efficiently and precisely, I ordered the phone, the package was delivered on time the next day :) I recommend it! :)

Martijn 21-04-2021

Al meerdere malen spullen besteld en altijd alles precies volgens afspraak geleverd. EN ook de vergelijkingsfunctie op de site vindt ik super handig

M S 21-04-2021

Goede service, redelijke prijzen, vriendelijke bezorger, snel bezorgd en door coolblue zelf getest en geadviseerd op basis van die bevindingen, wat wil je nog meer

Theo 21-04-2021

Overzichtelijke site, goede informatie, goede prijs. Bezorgen ging goed en, het cadeau was niet hetgeen de ontvanger wenste, het terugsturen was ook snel geregeld, al komen er wel verschillende alternatieven langs voordat je bij het uit te printen label bent.

Familie Kok 21-04-2021

Supernette service en jongens die netjes hebben geholpen met neerzetten, top !!!!!

niet tevreden 21-04-2021

nieuwste model van een bepaald type stofzuiger besteld. ouder model ontvangen en toen ik daarover opheldering over vroeg (incl. foto van doos als bewijs dat ik het oude model had ontvangen). Reactie gekregen dat dat niet kan omdat alleen ze het oude model niet in het assortiment zouden hebben. Misschien niet in het assortiment maar wel in het magazijn dus

Robertdam 21-04-2021

Dit is gewoon de beste webshop! Heel veel keus, hele makkelijke interface met filters. Verlanglijstje, Top 10 producten, veel nuttige recensies van andere kopers, duidelijke omschrijving, duidelijke foto's. Levertijd is altijd goed. Historie met bestellingen en facturen is makkelijk. Tsja, wat wil je nog meer? Mijn fijnste webshop om producten te bestellen............