Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4303 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Minke 19-01-2022

Website is erg overzichtelijk en veel nuttige (algemene) informatie te vinden over bepaalde typen producten. Helpt de bezoeker om tussen het aanbod een weg te vinden.
Na aankoop probeerde ik de klantenservice te bereiken om iets te wijzigen aan mijn bestelling. Meerdere keren (op verschillende momenten) gebeld, maar telkens stond ik voor lange tijd in de wacht en moest ik het opgeven. Bereikbaarheid is dus helaas wat minder.
Tijdens leveren van het product hebben ze ons nog uitleg gegeven over het aansluiten en gebruik van het product.

Filippos 18-01-2022

De prijs en de duidelijke omschrijving is natuurlijk de hoofdzaak, de bezorgers trouwens ook .
De dame die samen met nog iemand anders was had veel plezier bij het bezorgen van ons pakket ,ook voor hun is het ook zondag en als je dan ziet dat ze er nog eens in met de glimlacht aflevert is toch mooi.
Die verdienen ook wel eens een schouderklopje.

Jos 18-01-2022

Mooie gereedschapskoffer besteld en precies volgens opgave geleverd. Keurig verpakt en exact zoals afgebeeld op de website. Ben dik tevreden.

Daan 18-01-2022

Goede website, mooi dat Coolblue eigen bezorgers in dienst heeft en zelf langskomt met de bezorg fiets. Ook de ritssluiting op de verpakking is met een knipoog. Productaanbod is prima. Prijs ligt naar verhouding vaak wel iets boven die van de concurrent. Al met al zeker een aanrader.

Irma van W 18-01-2022

Je kunt door het grote aanbod goed vergelijkingen maken qua specificaties en prijs.
Supersnelle bezorging zelfs op zondag. Duidelijk tijdsbestek aangegeven en nog een belletje 25 min voor bezorging.
2 zéér attente jonge bezorgers. Goede uitleg over service en eventuele retour voorwaarden.

van Anstel 18-01-2022

Wasmachine en droger voor kleine meerprijs (2 trappen op) geïnstalleerd en oude netjes afgevoerd. Ook uitleg gekregen. Top service voor op zondag.

AnnevdS 18-01-2022

Gekozen voor Coolblue ivm zondaglevering. Mijn senseo begaf het op zaterdagavond. Het liefste wilde ik zo snel mogelijk een nieuwe. Hier snel gevonden wat ik zocht, een betaalbare senseo welke ook nog snel geleverd werd. Daarnaast goed verpakt en goed op de hoogte gehouden. Blije klant!

Paul 18-01-2022

Echt een super winkel ... mooie website, snel leveren ... totdat er iets stuk gaat en er gerepareerd moet worden (servies, waar je al voor betaald hebt) . De echte Coolbluer had een echte Coolblue klant ... na 7 jaar een klant minder. Doei !

Anita 18-01-2022

Goede service, zeer snelle levering ( zaterdag besteld en op zondag geleverd!. Verpakking van Coolblue is goed. Alles top!

Raymond 18-01-2022

NIet (meer) altijd de laagste prijs, maar perfecte service en kwaliteit. En..... ik geef nooit een tien ;-)

Fam. Baten 18-01-2022

Het is een betrouwbare winkel/ webshop die eerlijke inschrijvingen geven bij hun producten. Ook fijn dat je een tweede kans product kunt kopen voor als je iets minder te besteden hebt, maar wel kwaliteit wilt.

Carmen 18-01-2022

Snel bezorgd en nette medewerkers ook zeer vriendelijk. De diepvries netjes uitgepakt en het afval meegenomen

DM 18-01-2022

Keuze van leveringsdatum een grote plus! Altijd een plezier om bij Coolblue te bestellen.

Adrie 18-01-2022

Goede service. Alleen de keuze van de postbezorger kan de pret bederven. Zeker als het product niet geleverd wordt op de afgesproken dag.

Jose 18-01-2022

It was the cheapest option. First delivery mistaken but was resolved quickly and easily

Ferdi 18-01-2022

Van het vinden tot het bestellen en ontvangen van een product gaat het zodanig soepel dat ik altijd bij jullie bestel. Al is een product soms goedkoper elders. Bij jullie gaat het niet alleen om een product het gaat ook om een dienst.

Jullie maken het niet makkelijk voor andere bedrijven, keeping people on their toes.

Bert 18-01-2022

Ik had de Thrustmaster TCA Yoke Pack Boeing Edition en de Thrustmaster T-Flight Rudder Pedals besteld. In de 2 dozen die ik de volgende dag ontving zaten de Thrustmaster TCA Yoke Pack Boeing Edition en i.p.v. de rudders een rolkoffer.
Ik heb de rolkoffer geretourneerd maar heb nu nog steeds geen rudders.
Maar veder gaan de bestellingen meestal wel goed.

Floor 18-01-2022

De bezorging kwam op tijd. Ik was zelf niet thuis, maar de bezorging is netjes bij mijn buren gebracht. In de brievenbus vond ik een met de hand geschreven briefje waarop stond waar ik mijn bestelling kon vinden en door wie hij bezorgd was, heel attent!

Stijn 18-01-2022

Goede duidelijke shop, alle linkjes/ tracktrace etc werkt goed, snelle levering, fijn dat we zon winkel hebben

Quinten 18-01-2022

Super goeie website, uitstekende klantenservice, mooie winkels met goed personeel, hele goeie bezorgservice. Super

may mohnen 18-01-2022

ze hadden het vergeten het de zelfde dag te versturen. heb ik voor moeten bellen.

Monique van Vliet 18-01-2022

Coolblue krijgt het voor elkaar om een glimlach op je gezicht te krijgen ook al komt je levering iets later aan dan gedacht. Dat lag overigens niet aan Coolblue maar aan hun leverancier. Maar toch, knap hoor. Top service en ze denken echt met je mee. En dan de aandacht na je aankoop... Ik ben er blij mee en ben zeker van plan om meer te bestellen via Coolblue. Keep up the good work!

Gert-Jan 17-01-2022

2e kans apparaat was incompleet geleverd, geen stekker/afstandsbediening/antenne /handleiding
Apparaat van 700 euro..

Jan Bart 17-01-2022

Snelle levering en goede informatievoorziening van de bestelling. Bijzonder fijn dat coolblue een eigen bezorgservice heeft waardoor ze heel specifiek communiceren. Kwartiertje vantevoren nog een sms ook helemaal top. Tevreden klant!

eelco 17-01-2022

ikzelf vind het handig als ik zelf kan afhalen en niet afhankelijk ben van bezorging. Dus donderdag besteld vrijdag opgehaald op mijn vrije dag, winkel is om de hoek.. snelle afhandeling, prima