Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4289 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Irma 06-03-2022

Meerdere keren besteld altijd goede service ,ook bij foutieve bestelling goed te retourneren en geld terug gestort

Larry 05-03-2022

Had oplader besteld had hem snel nodig vandaar bij jullie besteld voor 2359 besteld volgende dag in huis bleek dus niet waar te zijn. Kon dus dag niet mijn telefoon gebruiken.

Beste Larry,

Dank je wel voor je feedback. Natuurlijk balen als het net even anders loopt dan verwacht. Jij bent de dupe van de drukte bij ons. Sorry!

Met vriendelijke groet, Coolblue

Zorgkwekerij De Peeldijk 05-03-2022

De bestelling was correct afgeleverd volgens planning
We zijn zeer te spreken over de service.
Vriendelijke personeel.👍

Jasper 05-03-2022

Snel, goede levering met handige app, alles is heel duidelijk. Altijd Goede kwaliteit producten.

Els van Steen-Klijn 05-03-2022

Ben erg tevreden over de afwikkeling van mijn bestelling en ook de bezorging is prima verlopen.

Pen 05-03-2022

Op tijd geleverd en allesvoor een glumlach.
Dat is ook echt zo. Zelfs na jaren. 😁
Superleuke jongens.

Sharon 05-03-2022

Bezorgers super aardig, goeie service, snel, eigenlijk alles goed. Zoals het hoort. Toppertje

Dominic 05-03-2022

Goede betrouwbare webwinkel die snel de spullen levert en gratis verzending is ook heel lekker

Theo Harder 05-03-2022

Goede reviews bij de producten. De plus- en minpunten worden genoemd. Ook veel informatie als je nog aan het oriënteren bent. En een snelle bezorging.

Megatronz 05-03-2022

Ik heb bij coolblue altijd een goede ervaring. Ook als het mis gaat met bezorgen wordt het altijd uitstekend opgelost. Retourneren gaat heel makkelijk. Het contact met de medewerkers is zeer prettig en reageren altijd snel. Ook de laatste bestelling weer uitstekend verlopen. Goed verpakt en nog een mailtje gekregen met tips voor hetpruduct

C. Oosterhuis 05-03-2022

Pakket met steelstofzuiger t.w.v. € 299,-- (betaald) NIET ontvangen, terwijl PostNL meldt dat het op mijn adres is afgeleverd. PostNL reageert heel laconiek en zegt dat ik met de afzender contact moet opnemen, maar ik kan jullie telefonisch niet benaderen. Al 2x een half uur aan de telefoon gehangen. 😢😡

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Dat is onhandig, een bestelling plaatsten en deze niet binnen 24 uur geleverd krijgen. We zoeken dit natuurlijk graag voor je uit.

Onze klantenservice zit voor je klaar.

Coolblue

Lucy 05-03-2022

Hoe het apparaat is weet ik nog niet, ben de handleiding aan het bestuderen. Morgen brood!

rob 05-03-2022

een klein foutje in het advies wat binnen luttele seconden werd rechtgetrokken door Cool Blue medewerkerster

Hans 05-03-2022

De website is overzichtelijk. Artikelen zijn eenvoudig te vinden. Ook de tips van de experts zijn waardevol.
Wat mij opviel is dat als je de keuze hebt uit 2 'types' van het zelfde product bijv. een Smartphone met 128GB of 256GB je bij de 128 MB toch als optie een 128GB sd kaart kunt kiezen. Deze laatste combinatie was in mijn geval aanzienlijk voordeliger dan de 256Gb.

Tevreden klant 05-03-2022

Ereader thuis besteld, 10 min later opgehaald in winkel. Personeel zeer klantvriendelijk en plezier in het werk. Er waren 2 andere klanten voor mij om een bestelling af te halen en daardoor moest ik even wachten. Daarop reageerde gelijk een derde medewerker en opende een 3de kassa.

Els 05-03-2022

‘s Avonds besteld de volgende dag in huis. Aardige kerels mooi apparaat…wat wil je nog meer? Nietsss

Gilbert 05-03-2022

Snelle en goede service. Coolblue straalt positiviteit niet alleen uit, zo is ook mijn ervaring met Coolblue.

Gerrit Vandenberg 05-03-2022

Bestelling gedaan, 5 dagen later krijg ik een mailtje dat ik mijn geld terug krijg. Wil ik niet! Ik wil mijn bestelling!
Zit nu al meer dan 40 minuten in de de wacht….
Pfffffff zou zomaar de laatste keer kunnen zijn dat ik iets bij Coolblue bestel.

Beste Gerrit,

Dank je wel voor je review. Jeetje, dat is geen fijne klantreis. Je besteld iets om het ook te ontvangen. Toch loopt het even anders. Sorry daarvoor.

Je kunt ons zowel per e-mail als per telefoon bereiken. We zoeken het graag voor je uit.

Coolblue

Ruud 05-03-2022

Snelle levering, netjes verpakt, goede product omschrijving, scherpe prijzen! Zeer tevreden dus!

Laning 05-03-2022

Snelle levering van onze nespresso apparaat door een zeer vriendelijike bezorger, goede prijs en als extra service regelden ze ook nog de actie voor korting op de nespesso koffiecapsules zodat we de capsules kregen meegeleverd met het nespresso apparaat,
Bij andere winkels moet je zit zelf regelen. Helemaal top!

Yvette 05-03-2022

Duidelijke site, en een goede communicatie mbt bezorging. Erg prettig dat er een kwartier van tevoren wordt gebeld wanneer de bezorgers komen. Oude wasmachine werd meteen meegenomen. Super fijn!

Jolanda 05-03-2022

Snelle levering. Product naar verwachting. Iets goedkoper dan andere aanbieders.

Yvonne 05-03-2022

Dat zij adverteren met: de volgende dag in huis en dat klopt niet! Dan krijg je een mail met excuus, maar dat helpt niet als je er rekening mee hebt gehouden thuis te zijn.
Daarnaast leek het product al gebruikt te zijn geweest. Vies aan de binnenkant, snoertjes afgerold. Dat kan echt niet!

Jerome 05-03-2022

Het prettige van kopen bij Coolblue is dat afspraken altijd netjes worden nagekomen. En inderdaad: zelfs bezorging gaat met een glimlach. Gewoon fijne club!

Marco 04-03-2022

Zaterdagavond besteld en zondag voor de middag al binnen...
Bizar hoe snel coolblue levert, helemaal top!
Helaas voldeed het product niet aan mijn verwachtingen.
Terugsturen was ook geen probleem en je krijgt netjes een retour bewijs via de mail zodat je het product kosteloos terug kan sturen.
2 dagen later het bedrag weer netjes terug gestort!
Niks anders als complimenten voor Coolblue, daar kunnen vele websites een voorbeeld aan nemen!