Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4100 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Emre Tan 01-01-2023

Quick delivery, clear communication, friendly and competent assembly team for a very reasonable fee.

Sg 01-01-2023

Wel vaker besteld via CB. Soms is het wat duurder dan sommige winkels, ligt dus een beetje aan wat je zoekt. Met sommige producten wil je gewoon kopen van top bedrijf met echt service. Dat is bij CB wel altijd zo.

Goed service waar je achteraf altijd goed geholpen wordt. Ook vind ik de website wel 1 van de beste sites., klapt niet onderuit bij drukte en is logisch ingedeeld. Makkelijk toepasbaar filters en genoeg producten.

Jan Benjamin 01-01-2023

Vlotte levering van een goed functionerend product tegen een aantrekkelijke prijs

Sem 01-01-2023

Op donderdag een PlayStation 5 besteld en het de volgende dag al in huis hebben. Zelfs in deze drukke tijden. Dit kunnen nog maar weinig webshops! Zeker een aanrader!

Duuk 01-01-2023

Goede klanten sevice en aardige en fijne hulp in de winkels. Een duidelijke en goed te gebruiken website. Kortom een heel fijne winkel

Joiskuh 01-01-2023

Na mijn bestelling vrijwel meteen een ontvangstbevestiging. Van mijn bestelling de volgende dag een berichtje tussen welke tijd ik deze kon verwachten en 15 min. van tevoren een berichtje dat ze onderweg zijn, per fiets. Een geweldige service!!!

Evianne 01-01-2023

Ben altijd blij met de service van Coolblue: op tijd, geen moeilijk gedoe als er iets is en altijd slimme mails met extra tips voor je aangekochte product.

Guus v.d. Burg 01-01-2023

Het was vrij verbazend eigenlijk, ik bestelde op coolblue.nl een extra accu voor mijn camera. Ik bestelde het om 22:00 's avonds, ik ging er vanuit dat ik hem niet meer de volgende dag zou krijgen, omdat ik het zo laat bestelde... De volgende dag, om half 10 's ochtends stond de bezorger voor de deur. Ik vind het echt geweldig dat als ik iets bestel laat in de avond dat het binnen 12 uur er is. Terwijl het niet eens zo enorm nodig is, ik zou het niet eens zo'n ramp vinden als het een dag later zou aankomen, maar deze snelle bezorg tijd is echt wel heel erg fijn...

Maria 01-01-2023

Voordelige aanbieding, producten makkelijk vindbaar op de website, ruime keuze van bezorgdag, levering op de gekozen bezorgdag.

Arjen 01-01-2023

Ik had een boorhamer besteld incl SDS borensetje. Bij aankomst was de boorhamer perfect maar er was geen borenset geleverd. Dus contact gehad. Er werd een borenset na gestuurd. Erg netjes. Maar dit betrof een gewone borenset zonder SDS. Weer contact. Set terug gestuurd. Ik mocht boren kopen en zou het bedrag van Coolblue terug krijgen. Nu had ik op hun site een mooie set gezien maar wel een stuk duurder. Ik wilde het extra bedrag wel bijbetalen. Inmiddels was er al enige tijd overheen gegaan en op gegeven moment kreeg ik bericht dat het betreffende setje gratis werd opgestuurd en ik hoef niet bij te betalen. Nou echt…was met stomheid geslagen…wat een service. Had ik niet verwacht en had ook niet gehoeven…maar ze deden het wel! Heel erg netjes!!!

Roelf 01-01-2023

Snelle en goede levering door vriendelijke bezorgster. Verder een goed product voor een nette prijs

Ivige 01-01-2023

Overzichtelijk met goede informatie over het product. Prima site om de bestelling te plaatsen. Easy Peasy…

2503lizzy 01-01-2023

Wasmachine en droger gekocht bij Coolblue. Erg prettig dat deze ter plekke werden geïnstalleerd en oude aparaten werden meegenomen. Dik tevreden.

Gerjan 01-01-2023

snel en accurate levering. wel iets te vroeg dan tijdslot. de drempel was echt de limit.

SummerM 01-01-2023

Ik had voor € 200,00 aan VVV cadeaubonnen die ook door coolblue zouden worden geaccepteerd. Daarom heb ik de aankoop van een nieuwe printer gedaan, waar ik anders nog wel even mee had gewacht. Maar bij het uitchecken, waar je de kaartnummers moet invoeren, bleef het maar aangeven dat de kaart nummers niet klopten. Dit is niet waar, het zijn officiële nog niet gebruikte cadeau kaarten. Uiteindelijk moest ik het bedrag gewoon betalen zonder dat ik mijn cadeau kaarten kon gebruiken. Een enorme tegenvaller zo met de feestdagen.
Verder een supersnelle levering van een top printer.

Mary 01-01-2023

Ja ik ben supertevreden met mijn aankoop. En de levering was ook erg snel en naar volle tevredenheid!

MT 01-01-2023

Enorm snelle levering. Komt afspraken na, ook qua bezorging. Product netjes verpakt en duidelijke uitleg. Goede werking.

I. 01-01-2023

Duidelijke website. Snelle levering op gekozen datum. Netjes verpakt goede product uitleg.

Masti Faizullah 01-01-2023

De shop is erg duidelijk. Ik was opzoek naar een nieuwe laptop voor mijn studie en daar ben ik erg goed mee geholpen via de telefoon. Ik heb de perfecte laptop kunnen uitzoeken en deze was echt mega snel geleverd. Zelfs zonder telefonisch hulp had ik er waarschijnlijk alsnog uit kunnen komen op de shop zelf, aangezien alles er duidelijk genoteerd staat.

Koen 01-01-2023

Coolblue heeft zo goed als alle items m.b.t. games, computer accessoires, etc. die je kunt bedenken in het assortiment zitten. Daarnaast is de website erg overzichtelijk en is het personeel in de winkel erg klantvriendelijk.

Frans 01-01-2023

Op tijd geleverd zoals aangekondigd en hij doet wat hij doen moet zonder lawaai

Internet coolbleu 01-01-2023

Betaling afhandeling is geen pretje ,je koop betaald ,(op je bankafschrift is de betaling afgeschreven)bij coolblue zit je aankoop nog steeds in je winkelwagentje ,dus maar bellen hoe het zit ,sta je ruim een half uur in de wacht. Dit is niet de eerste keer ,dit is waarom ik huiverig ben geworden met kopen bij coolblue ,verder is de rest goed verlopen

Johannes 01-01-2023

Perfecte en supersnelle levering van tafelgril. De gril is van topkwaliteit.

BW 01-01-2023

Heerlijk snel geleverd. Top uitleg door nog een apart mailtje met tips over het artikel

Willy 01-01-2023

Hele fijne winkel. Fijne colega ,En fijn geholpen En jullie hebben ook alles